Kapitola 10.

15 2 0
                                    

„Allonsy! Omlouvám se za vyrušení ale... Mám návrh.." začal Doctor s úsměvem.
„Braaawh hraawhf." Odpovědělo monstrum a z pusy mu tekly sliny.
„To co znamenalo?" Naklonila hlavu k Doctorovi a nadzvedla obočí.
„To znamenaloooo: ... Jaký máš návrh? A proč by nás to mělo zajímat.
Rovnou jim na to odpovím. Mělo by vás to zajímat, protože máte na výběr."
„Wrvhaw hasfff?"
„Buď půjdete zpátky, odkud jste přišli, nebo vás zneškodním."
„Whawham wno (nepůjdeme)." Zasmáli se všichni.
„Asi berou tu druhou možnost." Pokrčil rameny a rozběhl se k nim a vysypal na ně sůl. Stvůry na to zareagovaly, jako by je někdo popálil.
„Svit Slunce!!" Rozhodil rukama, když doběhl k Elloie a o obejmul ji. Po chvíli vyprskli a tekutina obepínala Doctorův dlouhý hnědý kabát. Elloie se nic nestalo a vesele se zasmála Doctorovi, jak vypadal. Zezadu byl naprosto zelený, jako by se na něj nalepil sliz.
„Haha... velmi vtipné." Zamračil se do Slunce. Když se podíval za sebe, uviděl malé krystalky, které zbyly po nestvůrách. Byla to ta sůl a podvědomí těch nestvůr.
„A je to vyřešené, že?" Zeptala se Elloia Doctora.
„Samozřejmě, já to uklízet nebudu." Usmál se a posbíral krystalky s vědomím, které budou vráceny tam kam patří. Na jejich planetu.

I promise, everything will be alrightKde žijí příběhy. Začni objevovat