Kuantum

81 7 16
                                    

Clint gittikçe küçülüyor, bu kostüm onu sıkıyordu. Hedefi Scott'u bulup onu diskleri kullanıp ikisinide büyütmekti.

----

Luisin dediğine göre bir binanın üstündeydi bu yaptıkları iş,Clint Hank Pym'in Ceketini bulmuştu. Luis de demişti ona "Bunun içinde orjinal kostüm var,disklerde bulunuyordur galiba."

Clintte kostümü giyerken yerdeki bir kaba toz birikintisini eşelemeşti "Pymler toz olmuşlar." Dedi Clint.

Ve Luis onu tek başına makineye girmesine inandırmıştı "Birisinin makineye bakması lazım patlar filan."

Clintte "Eğer geri döndüğümde burda olmazsan hoş olmaz." Demiş ve öğlen yakıcı güneşin altında makineye giriş yapmıştı.

----

Gittikçe güzelleşiyor gibiydi etraf, mavi yeşil sarı ve bir sürü açık renkte oluşan Clintin bilmediği bir sürü şey vardı. Clint gittikçe aşağı iniyor ve küçülüyordu. Tırsmıştı, bütün hayatını kaybedebilirdi fakat bir hayatı kalmamıştı. Gittikçe küçüldü, o küçüldükçe etrafta küçülüyordu. Bir hiçliğe doğru küçülüyordu, kendini diskler ile büyütebilirdi ama bu seferde Scottdan uzak kalırdı, planı Scottdu.

Clint yok olmuşcasına küçülürken "Scott" diye bağırıyor etrafını kolaçan ediyordu. Güçsüzlükten baygınlaşmıştı, diz çöküp derin derin nefes alıyordu. Bi el omzuna dokundu.

----

Clint yumuşak yatakta gözünü açtı. Kafasının üstünde pembe bir oyuncak askılığı vardı, odaya göz gezdirdi: Yerde dolaşan oyuncak Tren, duvarda yazan Cassie yazısı, Pembe bir dolap ve komidi vardı. Scottun evindeydi. Üstünde bornoz vardı. Kalktı ve odadan çıkıp merdivenlerden aşağı indi. Sağında farkettiği bir odadan sesler geliyordu. Clint odaya giriş yaptı.

Kahverengi bir koltukta Scott,Cassieyi kucağına almış önündeki aynı renkte masadan biftek yiyordu. Luis de ayakta tezgahta kahve dolduruyordu.

Scott Clinti gördü ve ayağı kalktı "Clintt adamım ! Nasılsın he biraz yorulmuş olmalısın, o kadar merak ettik ki 1 gündür uyuyorsun seni orda bulup disklerin sayesinde çıkarttığımda baygındın iyi ki luis ordaydı ve arabayla seni eve getirdik adamım." Clinte sarıldı.

"Merhaba Scott." Dedi Clint koltuğa oturarak "Bana nasıl mesaj gönderdin ?"

"Ne mesajı."

"Rüyamda bana söylediğin şey 'Beni kurtar."

"Ben mesaj göndermedim."

"Ozaman seni niye kurtardım ben ?"

"Bir bakıma ben seni kurtardım Clint." Güldü Scott, ee ailen nasıl ?

"Toz oldular" dedi Clint ve Scottun gülüşü yüzünde silindi. "Aynı Pymler gibi."

"Pymler gibi mi, yo yo Pymler yaşıyor, yaşıyor dimi Luis."

Luis arkasını döndü ve sadece bakıştılar.

"Yo yo olamaz. Nasıl olur ?"

"Thanos."

"..." Scott zar zor nefes aldıktan sonra "Avengers binasına gitmem gerek Clint benimle gelirmisin?"

"Üzgünüm Scott başka planlarım var, düşündüm ki seni kurtardım da belki bana biraz para verebilirsin."

"Aslında ben seni kurtardım Clint."

"Öff, tamam biraz para verebilirmisin."

"Ne yapacaksın."

"Japonyaya gidicem."

"Japonya mı ? Orda ne yapacaksın suşi yiceksin galiba he" bir kahkaha attı abarttıkça Scott.

"Suşi japon yemeğimi Scott, çin değil mi ? Yada ben yanlış biliyorum."

"Ikiside aynı değilmi Clint."

"Irkçi herif."

"Neyse ne yapacaksın."

"Yeni biri olucam Scott, ve bir gün elbet geri döneceğim."

"Ne olacaksın ?"

"Ronin olacağım."

----

MERHABA GUYS DIYORUM KI MARVEL DIZI EVRENINDE OLUPTA FAKAT FILM EVRENINDE BULUNMAYAN KARAKTERLERI EKLEYEYIM MI NE DUSUNUYORSUNUZ, PUNISHER VB. ?

Clint Barton - Last ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin