Avengers Binası

58 7 6
                                    

Bu bölüm biraz boş olcak gibi öylesine geçiş bölümü.
----

Scott Clinte onu Avengers binasına bıraktığında para verceğini söylemişti.

New York

Clint ile Scott 5.cadde'de bir taksiye bindiler.Ve ara bölmeyi kapatmasını rica ettiler şöförden.

"Ee Clint ne yapacaksın, belki de Punisher olabilirsin he 'öö ben punisher adaletimi kendim sağlarım."

"Ben bir Frank değilim inan Scott şuan çok öfkeli olabilirim ama o adam ofke ile ayakta kaliyor."

"Sende şimdi suçlusun dimi Clint ?"

"Evet biraz NewYork'da takılıp adaleti sağlıcam zaten suçluyum. Etrafı bok getiriyor Thanos gideli bir hafta oldu gülen bir insan görebiliyormusun kendinden başka ?"

"Hayatta her zaman gül Clint."

-AVENGERS BİNASI-

Clint ile Scott küçük bir tepede oturup Avengersın binasına bakıyorlardı. "Avengers kulesi daha iyiydi dimi Clint bundan,bilmiyorumda."

"Evet."

"Acaba gelirken hiç gözüktün mü sonuçta suçlusun."

"Scott artık gitsene, neyi bekliyoruz?"

"Belki bir daha görüşemeyiz."

"Olasılık Scott."

Scott Clintin omzuna vurduktan sonra ayağı kalktı ve tepeden aşağı inip uzun ve geniş arazili Avengers binasının alanına girdi, kapısının önüne geldi cebinden bir karavan çıkardı ve onu az öteye yere attı sonra bir disk çıkarıp karavana fırlattı ve karavan birden büyüdü. Megafona doğru yürüdü ve onu içeri almaları için aklında ne varsa konuştu. Bir kaç on saniye gevelendikten sonra karşısında ki çelik ve sert gri kapı açıldı Scott arkasında tepenin oraya belkide son kez göreceği Clinte baktı fakat Clint orada değildi.

-New York - Bir yer-

Gecenin 12'sinde sepsert rüzgarda 4 katlı eski püskü bir binanın tepesinde çökmüş ıssız sokakta hemen yan binasında duran metal bir kepenkli dükkanı gözlemliyordu. Scottun ona iyiliğini hatırladı ve çantasından çok küçük bir yay ve normal boyuttaki oklar ile dolu ok kalıbını omzuna taktı. Cebinden iki disk aldı ve elindeki silahı küçültüp yayı büyülttü. Son bir kaç kez Yay ile oynamak istiyordu.

Sokağa 5 tane büyük araba girdi en ortada bir limuzin önünde ve arkasında ise zırhlı arabalar ve arabadan inen takım elbiseli iki adam tarafından gözlediği kepenk açıldı. Arabalardan 20 küsür adam indikten sonra limuzinin kapısı açıldı ve sarı elbiseli bir adam indi. Clint kepenkli yerin ait olduğu binanın yanındaki çökük binadaydı. Clint zamanın tam şimdi olduğunu anlamıştı Yayı sola çekip 30 derecelik bi açı ile bombeli bir şekilde attı, ok şiddetli rüzgarda döndü ve dimdik bi şekilde kepenkin önüne saplandı. Kırmızı ışık yandı yandı ve söndü. Sonra birden patladı herkes etrafa saçıldı. Clint kendini tam aşağı sarkıtcaktı ki birden etraf sise uğradı ve Clint birden yerinde çökmeye başladı. Sokak başından bir ses geldi,bağırıyordu deli gibi. Clint şahin gibi gözleri ile bu adamın kim olduğunu anlamıştı. Aşağıda ki kimse canlı kalamazdı artık.

Öğlen. New York.

"Bayan romanoff kimseyi canlı bırakmamış."

"Normal değil mi ?" Polise gel işareti yaptı.

"Bakın efendim. Ok kameralarda aynı dizilmiş bir binadan atıldığını gösteriyor fakat ok'u öyle bir ustalıkla kullanmış ki oku sanki karşı binadan biri atıyormuş gibi çevirmiş. Bunu o yapmadı Frank Castle herşeyde profesyonel bir asker olabilir ama bu atış ona ait değil. Punisher burda katliam yaparken, Clint Bartonda burdaymış."





Clint Barton - Last ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin