Öğlen 12.00
Harabenin altından kan ile kaplı bir el çıktı. Her yer yıkılmıştı. Sonra sırası ile bir kafa bir göğüs ve bütün vücut gözüktü.
Clintin çıplak göğüsü tamamen yara bere içindeydi: göbek deliğinin üstü delik açılmış kalbinin yakınlarında bir yarılma meydana gerçekleşmiş onun dışında ise çizikler doluydu göğüsü. Sırtından akan kan tamamen kan gölü yapmıştı sırtını. Şortun uçları yırtık pırtık bacakları ise kanıyordu. Sağ ayağı topallıyordu. Yüzünde ise sağ yanağı açılmıştı.
Clint topallaya topallaya yerden sivri bi taş aldı ve harabelikte gezindi. Yüklerin altında bir cansız Swat bulan Clint adamı kenara çekti, sivri taşı bırakıp ağır bir taş alan Clint adamin yüzünü tanınmıycak hale getirdi sonra ise parmakların ucunu ezdi. Yerden sivri taşı alan clint adamın dilini kesti. Tanınamazdı, tanınmaması gerekliydi.
Sonra ise adamın üstünü giydi serin havada ve güneşli güzel ışıkta yürümeye başladı. Dün binadan düştükten sonra bayıldığında Scott ile konuşmasını hatırladı. Ama ne yapıcağını bilmiyordu. Oyüzden evini bulmalıydı.
5 saat sonra Clintin Harabe evi.
Topukluları ile kuru toprakta yürüyordu kadın, yanındaki adama sordu "Nerde buldunuz cesedi Polis bey."
Polis müdürü gösterdi yolu kadına, kadının kısa sarı saçları uçuşuyordu tatlı rüzgarda, bir iki dakika sonra buldular cesedi polis "Buyrun Ajan Romanoff" diyerek cesedi kadına bıraktı. Kadın ürkütücü bakışlar ile vücudu sarılı olan yerdeki cesede eğilip bir kaç saniye baktı ve elini adamın yüzüne doğru uzattı.
San Francisco
Clint Scott ile önceden bir konuşmuş olan Falcona ulaşmayı düşündü ama Falcon yok olmuştu. Clint Scott'un evinin San Franciscoda olduğunu biliyordu, ama adresi bilmiyordu. Şanslı ki Scottun evini bilmeyen yoktu Scott devleşmiş şehri birbirine katmıştı polisler habire evine baskın yapıyordu. Clint gidip yaşlı bir teyzeye Scottu sorunca kadın evin aynısını açıklamıştı.
Clint iki katlı evin kapısını tıklattı. Bir daha tıklattı.
"Baba sen misin ? Geldin mi ?" Diye ciyakladı içerden bir küçük kız sesi
"Araştırma var aç kapıyı" dedi Clint
"Babamın cezası daha dün bit-"
"Biliyorum evlat daha dün bitti hadi aç kapıyı."
"Hayır"
"Tamam ozaman kenara çekil." Der demez kapıyı tek tekmeyle kırdı.
İçeri girdiğinde bir kız çocuğu Babasını arıyormuş gibi çaresizce bekliyordu.
"Yetkili biri lazım bana Cassie." Dedi Clint
"Nerden biliyorsun adımı." Diye sordu Cassie
Clint bir cevap bekliyordu. "Yukarıda Luis ve arkadaşları var."
Clint başını sallayıp yukarı çıktı, koridorun sonunda ki bir odadan ses geliyordu. Clint odaya girdiğinde bas bas kulaklıkla şarkı söyleyen luisi gördü, Luis ağlıyordu. Clinti kulaklığı çıkardı. "Luis Scott nerede."
"Bilmem ki Avenger, yani ahahaha ne bileyim."
"Cassie arkadaşların olduğunu söyledi nerdeler."
Luis ağlamaklı oldu "Toz oldular" ve ağlamaya başladı hüngür hüngür.
"Başka çarem yok ozaman." Dedi Clint, hemen sırtındaki taramalıyı çıkardı ve ağzına doğrulttu Luisin "Nerde?"
Luis ağlamayı anında kesti "Hopp avenger dur dur söyliyebilirim, normalde bu özel bir bilgi ama ben dostu olduğum için ahahaha, kuantum boyutu deneyi yapıyorlardı."
"Güzel" dedi Clint "Önüme düş, benimle geliyorsun."
Harabe 17.05
Sarışın kadın ayağı kalktı ve Polis müdürünün yanına gitti. "Tanınmıyor ama dili kesilmiş ve kan daha yeni kurumuş dokunursanız hissedersiniz. Umarım ölü olsun." ve yürümeye başladı
Polis sordu arkasından "O sizin dostunuz değil miydi Ajan ?"
Romanoff sakince "Ailesinin öldüğünü söylemiştiniz eğer öyleyse ve yaşıyorsa ki 7 tane daha ceset bulunmuş, durmak bilmeyecek. Durduramayacaksınız."
"Ozaman napıcaz ?" Diye sordu Polis Ajana.
"Beni göndericeksiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clint Barton - Last Shot
Hayran KurguEv hapsinde olan Clint Bartonun Infinity War arası öfkeli ve kontrolsüz yaşadıkları bir parmak şıklatma ile başlıyor.