Clint önceden de Punisherla aynı ortamda bulunmuştu fakat bu bulunmak değil tanık olmaktı, Punisher son adamın ağzına bıçağını soktuktan sonra pantolununa silip sakince yürüyüp gitmeye başladı. Değişik fantazileri var diye düşünmedi değil Clint
Punisherın her adımına Clintte bir adımla karşılık veriyordu. Onlarca sokak yüzlerce bina çatısını arkasında bıraktı.
Sonunda açık bir araziye çıktı Frank, binasız her yer yeşillik. Clint onu binadan uzaktan izledi.
O anda cebi titredi. Bir mesaj gelmişti.
Bilinmeyen bir numaradan.Sakın takip edeyim deme Clint zamanında ben ettim hiç memnun olmuyor kendisi.
Clint hiç bir şey olmamış gibi telefonu cebine sokup yürümeye devam etti.
Bir mesaj daha gelmişti
Sana diyorum Clint, beni dinlemelisin.
Clint binalardan sakince atlayıp punisherı takip ediyordu. Son binaya geldiğinde Frank yeşilliklerin arasında yokuş aşağı iniyordu. Zifiri karanlıkta tam olarak gözükmüyordu kostümü onu ele vermiyordu fakat Clint anlıyabiliyordu.
Tamda yargı dağıtacağı zaman Frank çıkıp gelmişti.
Omzundan halatlı bir ok aldı, sonra solundaki binaya sapladı ve halatı gerip kendini havaya salladı, yayı tutup en aşağa kadar iniyordu. İndiğinde ise tamamı ile Frankin peşinden koşturmaya gitti. Yokuşa geldiğinde Frank yokuşun sonuna gelmişti bile.
Sonraki günün akşamı, Avengers binası.
"Eminmisin natasha?" dedi Steve "Onla en iyi sen anlaşabilcekken ?"
"Eminim Steve, Clint değişti ve onunla konuşmak istemiyorum acilen durdurulmalı kanımca bu şehir 2. bir Punisherı kaldıramaz."
"Ne yani cidden Clint ile uğraşması için ona mı başvurucaz ?" dedi Steve, sağına dönüp masada sessizce oturan Scotta döndü "Sen ne düşünüyorsun Ant-Man?"
"Bence Clint öldü bence bunlara gerek yok."
"Ben 'ona' başvurmak istiyorum Steve" dedi Romanoff
"Başvurmak istediğin kişi Örümcek adam değil, niye o?"
"Çünkü tam bir acımasız ve işten çıkarıldığını hepimiz biliyoruz para kokusu insanı çeker."
"Evet de natasha o insan değil ki! Cidden bunu ona yapmak istediğinden eminmisin?" Steve etrafında döndü "Sizde bir sey desenize Banner,Scott,Thor hadi ama."
"Bence biz büyük sorunlar ile ilgilenirken Clint ile uğraşmamız mantıklı değil bırak başvursun kaptan." dedi Banner. "Üzgünüm."
"Pişman olacaksın natasha, pişman olacaksınız."
-------------
ARKADAŞLAR ÖNCEKİ BÖLÜMÜ YAZDIĞIMDA ŞUBATTI ENDGAME YAYINLANMAMIŞTI VE ŞİMDİ HAZİRANDAYIZ AMA NE OLURSA OLSUN HIKAYEYE SADIK KALICAM VE DEVAM ETTIRICEM, BAŞKA Bİ EVRENDE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clint Barton - Last Shot
FanfictionEv hapsinde olan Clint Bartonun Infinity War arası öfkeli ve kontrolsüz yaşadıkları bir parmak şıklatma ile başlıyor.