~ O_N_E ~

27 3 2
                                    

Το ξυπνητήρι χτυπά!
Ξυπνάω και αποφασίζω να χουζουρεψω λίγο!
Η μαμά μου σήμερα δεν δουλεύει!
Κατά τις 7:15 αποφασίζω να σηκωθώ! Πάω στην κουζίνα όπου η μαμά μου μου έχει ετοιμάσει πρωινό! Την παρατηρώ και δεν μου φενεται και πολύ στα καλά της! Γενικώς τον τελευταίο καιρό ούτε η μαμά ούτε ο μπαμπάς μου έχουν πολύ διάθεση!
Την ρωτάω αν είναι καλά και μου λέει ότι είναι μια χαρά αλλά φυσικά και δεν την πίστεψα!
Σηκώνομαι από το τραπέζι και πάω να ετοιμαστώ! Έβαλα το αγαπημένο μου ψηλόμεσο μπλε τζιν και το μουσταρδί μου φούτερ! Γαμαει αυτός ο συνδυασμός! Τα μαλλιά μου τα είχα κάνει ολλανδικες από το προηγούμενο βράδυ ώστε να βγουν σπαστά! Είναι κάτι που λατρεύω οπότε το κάνω καθημερινά ( πολλοί πιστεύουν ότι αυτό είναι το φυσικό μου αλλά ας μην το πούμε σε κανέναν! Θα μείνει μεταξύ μας! Σςςςς!)! Τα ποιανω μια ψηλή αλογοουρά, Μάσκαρα, lip gloss και έτοιμη! Ρωτάω την Ευαγγελία ( την αδερφή μου) αν είναι έτοιμη! Αφού δέχομαι θετική απάντηση την περνω ωστα να την αφήσω στο σχολείο της! Και έτσι μια αρκετά θα έλεγα δύσκολη μέρα ξεκινά!

Λοιπόν..... αγαπημένοι μου αναγνώστες! Το παλιό μου βιβλίο είχε καταντήσει βαρετό οπότε αποφάσισα να το σταματήσω! Αν θελετα το διαγράφω κιόλας για πείτε μου στα σχόλια! Ελπίζω να σας αρέσει πολύ το καινούργιο μου βιβλίο! Όποιος έχει Instagram και θέλει ανεβάστε ένα στορυ που να "προωθείτε" το βιβλίο!
Κισσεεεεεεεεεεζζζζζζζ!
😘😘😘😘

Joshephine's Story! Where stories live. Discover now