Στο δημοτικό συναντώ την κολλητή μου από το δημοτικό την Ντεπι! Πάει και υτην την αδερφή της στο σχολείο οπότε συναντιομαστε εκεί και πηγαίνουμε μαζί σχολείο! Αν και αρκετά δεμένες και οι καλύτερες κολλητές δεν κάνουμε τόσο παρέα ποια! Φτάνουμε στο σχολείο. Η Ντεπι πάει στις φίλες της την Ηλιανα, την Δήμητρα και την Αγάπη!
Εγώ κατευθηνθηκα προς τα κορίτσια της τάξης μου εκεί ήταν η Κατερίνα, η Πόπη, η Ναντια, η Ιουλία, η Κλεοπάτρα και η Δέσποινα! (είναι τα περισσότερα κορίτσια της τάξης μου αυτές!)
Άλλες 3 πολύ καλές μου φίλες είναι η Δέσποινα, η Αριάδνη και η Γεωργία! Βσκ η Γεωργία μια ακόμα από τις κολλητές μου!
Έρχεται ο Γιώργος από πίσω μου και με τρομάζει! Ο καθένας με τον πόνο του φάση!
ΣΥΖΗΤΗΣΗ!:
ΕΓΩ: Α ρε Γιώργο! Είσαι ηληθιος? Τρόμαξα!
ΓΙΏΡΓΟΣ : Σιγά ρε Joshephine πως κάνεις έτσι! Τώρα να δούμε τι θα πάθεις όταν ακούσεις τι έχω να σου πω!
ΕΓΏ : Ωχ γιατί φοβάμαι τόσο?
ΓΙΏΡΓΟΣ : Καλά κανεις! Ο Κώστας μου είπε ότι σε γουστάρει και θέλει να τα φτιάξετε!
~ ΞΈΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΥΤΟΣ ΕΊΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΉΡΘΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΈΦΤΕΙ ~
ΕΓΩ: Ωχ Θεέ μου τι αμαρτίες πληρώνω?
ΓΙΏΡΓΟΣ : Εγώ τώρα τι να του πω?
ΕΓΏ : Τιποτα! Δεν θα του απαντήσεις τίποτα!
ΓΙΏΡΓΟΣ : Ρε Joshephine είπαμε δεν τον θες δεν γίνεται να τον αποπερνεις έτσι!
ΕΓΩ: Ωραία πήγαινε πες του ότι δεν τον θέλω!
ΓΙΏΡΓΟΣ : Οκ!ΤΕΛΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ!
Χτύπησε το κουδούνι για προσευχή! Αφού τελειώσαμε με την προσευχή και η διευθηντρια με την φλυαρία της όλα τα παιδιά μπήκανε κανονικά στις τάξεις εκτός από εμάς που φυσικά και θα είχαμε κενό πρωινιατικα! Πάμε στο κυλικείο, όπως πάντα, περνουμε να φάμε και πάμε και καθόμαστε στις κερκίδες! Ο Γιώργος είναι με τον Γιάννη, τον Νίκο, τον Κωνσταντίνο και τον Ιάσωνα! Ο Ιάσωνας...... Τόσο κούκλος....... Τι???? Εγώ ερωτευμένη με αυτόν?? Τι λέτε καλέ πάτε καλά? Φυσικά και τα είχαμε αλλά ακόμα δεν τον έχω ξεπεράσει! Αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι είμαι και ερωτευμένη μαζί του απλά δνε τον έχω ξεπεράσει!
Εξαλου από την ημέρα που τσακώθηκα με τον Νικο παίζει κάτι με τον Μάριο είναι από άλλο σχολείο αλλά η Ιρια ( η κολλητή μου από την Κρήτη) και ο Γιώργος ( αλίμονο γιατί όπου γάμος και χαρά ο Γιώργος πρώτος!) λένε ότι με γουστάρει αλλά εγώ έχω ακόμα τις αμφιβολίες μου! Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να μου φουσκώσουν τα μυαλά και μετά να φάω τα μούτρα μου!
Φτάνει η 2η ώρα ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΉ..... πότε έκανα εγώ γυμναστική για να κάνω τώρα? Κάθομαι σε μια γωνιά με την Αριάδνη την Άννα και την Χαρά και απλά κοιτάμε και σχολιάζουμε τους άλλους που παίζουν γερμανικό!
3η ώρα φυσική! Γαμω τα κυκλώματα μου! Τα έχω βαρεθεί και όσο να ναι η ομάδα που βρίσκομαι δεν βοηθάει!
Χτυπάει κουδούνι και είναι η μόνη φορά που αγάπησα τόσο πολύ την διευθηντρια αφού έρχεται και μας ενημερώνει ότι έχουμε τρίωρο!
Βγαίνω από το σχολείο και κατευθύνομαι προς το σπίτι μου δεν ξέρω γιατι αλλά δεν είχα διάθεση για βόλτες κλπ! Ο Γιώργος κάτι ήθελε να μου πει και τον αποπηρα! Τώρα νιώθω τύψεις!! Φτάνω κάτω από το σπίτι μου.....αδικα οι τύψεις μα τον Θεό!ΣΥΖΉΤΗΣΗ! :
ΓΙΏΡΓΟΣ : Josephine?
ΕΓΩ: Ότι ένιωθα τύψεις και ήμουν έτοιμη να σε πάρω τηλέφωνο!
ΓΙΏΡΓΟΣ :Δεν χρειάζεται να νιώθεις ποτέ τύψεις! Είμαι κολλητός σου.... Βσκ άκυρο αδερφός σου πλέον σε αγαπώ και σε καταλαβαίνω! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως!
ΕΓΏ :Αντε πες τι ήθελες!
ΓΙΏΡΓΟΣ :Λοιπόν δεν ξέρω πως να στο πω.... Και θέλω και την βοήθεια σου!
ΕΓΏ:Αντε λεγε!
ΓΙΏΡΓΟΣ: Λοιπόν εγώ μάλλον....
ΕΓΏ : Αντε ρε Γιώργο..... Μας γκαστρωσες μισή ώρα!
ΓΙΏΡΓΟΣ :Ωραία αλλά μην μου πεις μετά ότι σου το είπα απότομα! Εγώ... μάλλον.... γουστάρω...... την...... Δέσποινα!~ΟΚ....? Η ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ! ~
ΕΓΏ : Αλήθεια? Να φανταστώ θες κονε?
ΓΙΏΡΓΟΣ :Όχι ρε στο είπα έτσι για πλάκα! Εσύ τι λες?
~ΤΈΛΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ! ~Μετά από πολύωρη συζήτηση καταλήγουμε στο πως θα γίνει το κονε! Επειδή όπως είπα πριν δεν είχα και πολύ όρεξη του λέω μια φθηνή δικαιολογία τάχα μου ότι με πονούσε το κεφάλι μου τον αποχεραιτω και ανεβαίνω σπίτι μου.....!
~ΛΟΙΠΌΝ..... ΑΥΤΌ ΉΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ ΜΩΡΆΚΙΑ! ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ! ΑΝ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΌΒΩ ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΓΤ ΈΧΩ ΧΆΛΙΑ ΙΔΕΕΣ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ ΑΣ ΤΟ ΠΡΟΩΘΉΣΕΙ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ! ΘΑ ΦΡΟΝΤΊΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΆΣΩ ΣΎΝΤΟΜΑ NEW CHAPTER!
ΜΈΧΡΙ ΤΌΤΕ ΚΙΣΣΕΕΕΕΕΖΖΖΖ!!😘~
YOU ARE READING
Joshephine's Story!
FantasyΗ Ιωσηφίνα είναι ένα 14χρονο κορίτσι! Τα μόνα της στηρίγματα η Ιρια η ξαδέρφη της - κολλητή της και τον Γιώργο τον κολλητό της από την τάξη της! Ύστερα από μια σειρά περίεργων γεγονότων η απόλυτη ανατροπή θα κυριεύσει την ζωή της!