Μπαίνω μέσα στο σπίτι και ακούω την μαμά μου να μιλάει στο τηλέφωνο!
-Άρα τα χαρτιά είναι έτοιμα? Να περάσουμε την Παρασκευή να τα υπογράψουμε?...... Ωραία! Μετά είμαστε έτοιμοι ή θέλει καιρό για να βγει?...... Τέλεια δεν θέλει! Θα περάσουμε την Παρασκευή το πρωί από το γραφείο σας! Γειά σας!
Μπαίνω στην κουζίνα και η μαμά μου αναψοκοκκιννισμενη με ρωτάει αν είμαι ώρα μέσα στο σπίτι! Κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά και περνει μια βαθιά ανάσα!
Πάω στο δωμάτιο μου και κάθομαι στο κρεβάτι και αποφασίζω να πάρω την Ιρια τηλέφωνο..... Όμως δεν προλαβαίνω.... Το τηλέφωνο μου χτυπάει και...... YESSSSS!!! Είναι ο Μάριος!
ΜΆΡΙΟΣ :Τι κάνει η όμορφη?
ΕΓΏ :Η ποια??????
ΜΆΡΙΟΣ :Θες να μου πεις ότι δεν είσαι όμορφη?
ΕΓΩ:Όχι βέβαια.... Είμαι ΣΚΑΤΑ!
ΜΆΡΙΟΣ :Καλά αφού είσαι ΣΚΑΤΑ α μην έρθω αύριο στο 7ωρο να πάμε βόλτα!
ΕΓΏ :Όχι να έρθεις!
ΜΆΡΙΟΣ : 😂😂 ΟΚ θα έρθω!Τα λέμε αύριο λοιπόν γιατι έχω φροντιστήριο!
ΕΓΏ : ΟΚ😂😂😂 ΤΑ ΛΈΜΕ!Το κλείνω και περνώ επιτέλους την Ιρια να της πω τι έγινε! Μετά από πολύωρη συζήτηση το κλείνουμε! Κοιτάω το ρολόι! 2:30 σε 1 ώρα πρέπει να ετοιμαστώ να πάω yoga και μετά έχω και pole dancing..... Πωωωωω βαριέμαι αφόρητα αλλά έχω χάσει πολλά μαθήματα!
Δεν προλαβαίνω να τελειώσω τις σκέψεις μου και χτυπάει το τηλέφωνο!
Στην οθόνη αναβοσβήνει το όνομα FBI (μην τρομάξετε η γιαγιά μου είναι)! Το σηκώνω και ταυτοχρόνως μπουκάρουν μέσα στο σπίτι ή μαμά μου και η Ευαγγελία αλλά εγώ απλά όπως πάντα αδιαφορώ και συνεχίζω να μιλάω στο τηλέφωνο!
Κατά την διάρκεια της κλήσης μας, μου πέταγε κάτι μισόλογα για το αν οι γονείς μου έβαλαν τις υπογραφές ή αν ξέρω ποτε θα πάμε! Να πάμε που? Στην Κρήτη? Όχι ότι δεν θέλω! Θέλω και σαν τρελή αλλά.... Γιατί?
Όταν το κλείσαμε αποφασίζω να μην ρωτήσω τίποτα την μαμά μου και να αφήσω αυτές τις πληροφορίες στο πίσω μέρος του μυαλού μου και να τις συζητήσω με την Ιρια αργότερα για να μου πει την γνώμη της!Τρώω κάτι και πάω να ξαπλώσω στο κρεβάτι μου! Βάζω τα ακουστικά και αγνωω το τι γίνεται γύρω μου!
3:30 φεύγω από το σπίτι για να πάω yoga! Στο δρόμο τηλεφωνώ στην Ιρια και της εξήγησα όλα τα υπονοούμενα, τα μισόλογα, τις καταστάσεις! Εν τέλη καταλήγει στην εξής ερώτηση :
~ΜΉΠΩΣ ΧΩΡΊΖΟΥΝ??? ~
Η αλήθεια είναι ότι δεν μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό! Αλλά και να συνέβαινε θα με πείραζε οκ.... Αλλά γτ να τους αναγκάσω να κάνουν κάτι που δεν θέλουν δηλαδή να είναι μαζί!? Δικιά τους επιλογή είναι αυτο!
Αυτε οι σκέψεις με κυριευαν όλο το απόγευμα! Κατά τις 8 ήμουν ήδη σπίτι! Άνοιξα τον θερμοσίφωνα και μπήκα να κάνω μπάνιο!
Οτα τελείωσα αν και μόνο 9:30 ετοιμάστηκα για ύπνο! Ήμουν πολύ πεσμένη και ήθελα απλά να ξεκουραστώ!
~ ΓΕΙΆ ΣΑΣ ΜΩΡΆΚΙΑ! ΤΙ ΜΟΥ ΚΆΝΕΤΕ? ΑΝ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΡΤ ΑΠΛΆ ΨΗΦΊΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΠΡΟΩΘΉΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΙΝΣΤΑ! ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΈΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΠΑΡΤ ΚΙΣΣΣΣΕΕΕΕΖΖΖΖΖ... 😘😘~
YOU ARE READING
Joshephine's Story!
FantasyΗ Ιωσηφίνα είναι ένα 14χρονο κορίτσι! Τα μόνα της στηρίγματα η Ιρια η ξαδέρφη της - κολλητή της και τον Γιώργο τον κολλητό της από την τάξη της! Ύστερα από μια σειρά περίεργων γεγονότων η απόλυτη ανατροπή θα κυριεύσει την ζωή της!