~ S_I_X ~

19 2 0
                                    


Δεν κοιμήθηκα καθόλου όλο το βράδυ! Εκλεγα και ξανά Εκλεγα και ξανά Εκλεγα ώσπου χτύπησε το ξυπνητήρι. Η μαμά μου είχε φύγει ποιο νωρίς ενώ ο μπαμπάς μου κοιμόταν στον καναπέ! Έφτιαξα ένα τοστ και καθώς έτρωγα σκεφτόμουν αν θα πάω στο σχολείο ή όχι! Η Γεωργία που μιλήσαμε μου είπε ότι ο Γιώργος εκλεγε όλο το βράδυ και ο Μάριος απλά δεν μιλιοταν!

Τελικά αποφάσισα να πάω στο σχολείο!

Με τον Γιώργο δεν μιλιομασταν! Όλοι με ρώταγαν αν τσακωθηκαμε! Ακόμα και ο Νίκος ο πρώην κολλητός μου (μην χεσω!) με ρώτησε!

Την ώρα των αρχαίων σκεφτόμουν! Σκεφτόμουν πολλά και διάφορα πράγματα! Τον Γιώργο, τον Μάριο, την Γεωργία γενικώς όλους μου τους φίλους! Απλά δεν ήθελα να πάω!

[.........]

Παρασκευή σήμερα! Περνουμε βαθμούς! Όλη η μέρα πέρασε μέσα στο άγχος!

Το μεσημέρι έφτασε και ο μπαμπάς μου ήρθε να πάρει τους βαθμούς μου!

14,8 Μέσος όρος!

Ευτυχώς οι γονείς μου είχαν και τα του διαζυγίου οπότε δεν ασχολήθηκαν πολύ με αυτό το θέμα!

Όταν γύρισα σπίτι μάζεψα τα τελευταία πράγματα μου και τα έβαλα στις κούτες! Το δωμάτιο ήταν τόσο άδειο! Πράγμα που επανέφερε στο μυαλό μου αναμνήσεις! Με τους φίλους μου τα ξαδέρφια μου τους συμμαθητές μου! Για ακόμα μια φορά ξέσπασμα σε κλάματα! Είχε πάει αργά το βράδυ και καθόμουν στην τηλεόραση στο προσωρινά ακόμα δωμάτιο μου!

ΚΑΙ ΕΚΕΊΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΜΟΥ ΉΡΘΕ ΚΆΤΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΌ! ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ!

Και όχι με το να πάω κόντρα στην μαμά μου ή να τσακωνομαι μονίμως μαζί της! Αλλά με το να αλλάξω!

Να αλλάξω! Και εσωτερικά και εξωτερικά!

Αυτή η αλλαγή δεν θα γινόταν τώρα όμως!!! Θα γινόταν στην Κρήτη!

Ξεκινάω την επόμενη εβδομάδα σχολείο οπότε....... Οπότε είχα μία εβδομάδα να ετοιμαστω!

Ενώ λοιπόν σκεφτομουν τις αλλαγές που ήθελα να κάνω με πήρε ο ύπνος!

Το Σάββατο ξύπνησα νωρίς από ομιλίες! Είχε έρθει ο θείος μου από την Κρήτη να μας βοηθήσει με την μετακόμιση! Πήγα αμέσως και του ζήτησα να πάω μαζί του στο mall να πάρω καινούργια ρούχα!

ΓΙΆΝΝΗΣ :Και γιατί να πάμε μαζί?
ΕΓΩ: Έχεις την Μαμά για μοντέρνο άνθρωπο ες Γιάννη? *δεν θέλει να τον φωνάζουμε θείο γιατί λέει ότι τον μεγαλώνουμε οπότε τον φωνάζω Γιάννη!)
ΜΑΜΆ:Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
ΓΙΆΝΝΗΣ : Αντε με έπεισες! Πάμε!
ΕΓΏ : Για αυτό σε αγαπώ!
ΜΑΜΆ : Εσυ υποτίθεται ήρθες να με βοηθήσεις με την μετακόμιση!
ΓΙΆΝΝΗΣ : Συγγνώμη αδερφούλα! Η ανιψιά μου με χρειάζεται!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Joshephine's Story! Where stories live. Discover now