Εύθραυστοι Δεσμοί

70 6 2
                                    

Είχα χρόνια να τον δω σκέφτηκα και τον πλησίασα " Πως παει εκεί κάτω..." είπα και κάθισα στον καναπέ έπρεπε να διατηρήσω την ψυχραιμία μου Τι να θέλει άραγε; σκέφτηκα και τον κοίταξα κατάματα " Πανω κάτω τα ίδια σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξειμόνο η πολυκοσμία έχει γίνει αφόρητη.." είπε και αναστέναξε " Ο λόγος της επισκεψής σου Μπαμπά!" απαίτησα και εκείνος αναστένξε πάλι Μα τι στο καλό θέλει απο μένα " Μπρόν γλυκία μου το ξέρεις ότι σε παρακολουθώ πολύ καιρό και ξέρω τι περνάς, δουλέυεις σκληρά για να τα βγάλεις πέρα.." είπε και τα καστανά ματια του φωτίστηκαν " Θέλω να κάνω κάτι για εσένα ,παράτησες την σχολή σου για να ικανοποιήσεις της ανάγκες της μητέρας σου και της αδερφής σου ..." είπε και εγώ είχα χαμηλώσει το βλέμμα μου " Μπαμπά; Πώς μπλέχτηκαν τα πράγματά έτσι; Τι έγινε τότε με την μαμά " είπα και το πόδι μου χτυπούσε νευρικά το πάτωμα " Ήμουν νέος δαίμονας τότε και για να αποκτήσω δύναμή έπρεπε να πέρνω της μορφές άλλων ανθρώπων , αλλά ποτέ δεν ήθελα να γίνει αυτό που έγινε..." είπε και κατάλαβα ότι δεν είχε ακόμα τελείωσει " Ετσι η πρώτη μου μεταμόρφωση έπρεπε να είχε ξεχωριστή και έπεσα πάνω στην μητέρα σου και τον  άντρα της, ήταν τόσο όμορφη έτσι τον διάλεξα " είπε αλλά εγώ ήθελα να μάθω περισσότερα " Μετά πέρασα το βράδυ με την μητέρα σου , κανένας δεν μου είχε πει ότι κάτι τετοιό μπορούσε να συμβεί σου ζητάω συγνώμμη " είπε και εγώ σήκωσα το βλέμμα μου " Δεκτή ,τώρα συνέχισε.." ειπα και έπλεξα τα χέρια μου και τα άφησα πάνω στους μηρούς μου " Έτσι η μητέρα σου έμεινε έγκυος και εγώ είχα μείνει άναυδός έπρεπε να της αποκαλύψω τα πάντα και έτσι έκανα " είπε και πίεσε κυκλικά τους κροτάφους του " Δεν ήθελα να της καταστρέψω την ζωή ήμουν ερωτευμένος μαζί , δεν ήθελα ούτε την δικία σου ζωή να καταστρέψω, η γέννηση της Σίλβιας, το διαγύγιο με τον πετέρα της πρέπει να ήταν πολλά για εσένα" είπε και με κοίταξε " Ήταν αλλά μπορούσα να καταλάβω από τον τρόπο που μου φερόταν η μαμά ότι δεν ήμουν άνθρωποςσίγουρα ήμουν κάτι κατώτερο " είπα έσφιξα τα χέρια μου σε γροθιές " Ήμουν σίγουρος , τόσο καιρό σας παρακολουθούσα ,αλλά δεν γινόταν να επέμβω δεν ήταν γυναίκα μου και ..." είπε " Ωχ για κοίταμε, είμαι ερωτευμένος μαζί της,  αυτή η γυναίκα με κατέστρεψε ..." είπε και εγώ περέμεινα αμίλητη " Μπρόνα αυτό με σκοτώνει μέρα με την μέρα γίνομαι πιο αδύναμός, μπορεί να είμαι αθάνατος, αλλά εσύ δεν είσαι.." είπε και η καρδιά μου έχασε μερικούς παλμούς " Ήρθα εδώ για να κάνουμε μια συμφωνία και δεν δέχομαι αρνητική απάντηση ..." είπε και η παλμοί αυξήθηκαν ραγδαία μπορούσα να ακούσω την ροή του αιματός μου στα αυτία μου " Θέλω να σου δώσω την αθανασία μου και να ζήσω για λίγο καιρό φυσιολογικά , αμαγίνει αυτό δεν θα είμαι πλεόν δαίμονας, θα πάψω να ακούω τις φωνές των βασανισμένων ψυχών μέσα στο κεφάλι μου ..." είπε και είδα την ανακούφιση στα μάτια του " Εντάξει " είπα Ήταν ότι καλύτερο μου έχουν προσφέρει σκέφτηκα " Και τι πρέπει να κάνω για να την πάρω; " ρώτησα και κάθισα πιο κοντά του " Εσύ τίποτα, απλώς κάθισε και περίμενε όταν νίωσεις ένα κύμα αέρα να σε χτυπάει βίαια θα την έχεις θα την στείλω από κάπου  μακρία γιατι δεν είναι σωστό να με δεί ανθρώπινο μάτι " είπε και έφυγε χωρίς να πει τίποτα. Σηκώθηκα από τον καναπέ περιμένοντας αυτό το κύμα,αλλά τίποτα δεν έγινε έτσι αγκάλιασα τον Ντάϊμον και με φίλησε " Τώρα σίγουρα θα περάσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας μαζί" είπε και του χαμογέλασα " Ποίο υπόλοιπο είμαστε αθάνατοι!" είπε και τότε το κύμα που μου είχε πει ο αέρας με χτύπησε και περέσυρα και τον Ντάϊμον μαζί μου στο πάτωμα. Είχα πέρσει πάνω του και ένιωθα την ανάσα του στον λαιμό μου και τότε ξεσπάσαμε σε γέλια "Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου " είπε και τον φίλησα " Και προβλέπεται να είναι μεγάλη "συμπλήρωσε και σηκώθηκε από το πάτωμα σηκώνοντας και εμένα " Μμμ κάτι πρέπει να κάνουμε γι' αυτό .." είπε και με σήκωσε. Κρατούσε την πλάτη μου και τους μηρούς μου και μπορούσα να σω το τεράστιο χαμόγελο που διαγραφόταν στα χείλη του " Για να σε δω τώρα πως θα με ανεβάσεις; " του είπα χαμογελώντας " Μμμμ για να δούμε " είπε και με άφησε απότομα " Ίσως μία αθάνατη μπορεί να ανέβει τις σκάλες μόνη της " είπε και άρχισα να τρέχω προς τις σκάλες και μόλις της ανέβηκα έκλεισα την πόρτα πίσω μου και έριξα το βάρος μου πάνω της και αμέσως ένιωσα το πόμολο της πόρτας να διαμαρτύρεται και τον Ντάϊμον να προσπαθή να την ανοίξει και ξεκόλλησα πάνω από την πόρτα με αποτέλεσμα ο Ντάϊμον να πέσει κάτω " Δεν ήταν σοφή επιλογή αυτό" είπε και σηκώθηκε " Και τι θα κάνεις για αυτό; " είπε κοροϊδευτικά " Θα βάλω τα δυνατά μου " είπε και με φίλησε και αμέσως ένιωσα το σώμα μου ρευστό, άμα με άφηνε μάλλον θα έπεφτα στο πάτωμα " Για να γίνεις δικία μου ..." είπε και συνέχισε να με φιλάει " Μα είμαι ήδη " είπα και τον αγκάλιασα " Θ μπορούσαμε απλως να ξαπλώσουμε " είπε " Το μόνο που θέλω σήμερα είναι να σε έχω στην αγκαλία μου " είπε καθώς έβγαζε τα παπούτσια του και αποφασισα να τον ακολουθήσω. Ξαπλώσαμε και τοποθέτησα τα χέρι μου στο γιακά της μπλούζας του και τον έσφιξα και πέρασε το χέρι του γύρω μου. Κοιμήθηκε απίστευτα γρήγορα και σήκωσα τον βλέμμα μου να τον δω Το προσωπό του τόσο γαλήνιο, μπορούσες να δείς την αγγελική του φύση σκέφτηκα και αποκοιμήθηκα στην αγκαλία του ...

ΤΕΛΟΣ!!!

Πώς σας φάνηκε? Ήταν το τέλος που περιμένατε ?

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Sep 02, 2014 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Απαγορευμένος ΚαρπόςWo Geschichten leben. Entdecke jetzt