ELENEN KİM?

21 6 0
                                    

Herkes uçurum kenarına toplanmış birbirlerine mal mal bakıyorlardı. Harry amcalarının gerçekten çıldırdığını düşündüler. Oyunun mantığı şöyleydi, koca bir alan köpek balıklarıyla dolu en ortasında küçücük bir güvenli alan vardı amaç oraya atlamaktı.

Harry:eğer atlamazsanız takımımız puan alamaz ve ve elenme şansınız artar.

Harry yazı tura attı ve ilk mavi takımın çıktığını söyledi. Kimse cesaret edemeyince Alice bi adım öne çıktı. Cesaretini topladı ve takımı için aşağıya atladı.

James:bu gerçekten delilik .
Lorcan:millet şey ben atlayabileceğimi sanmıyorum.
Rose:hadi ama cesaretinizi toplayın. Ben atlarım.

Rose derin bir nefes aldı. Aşağıya bakmaması gerektiğini biliyordu bakarsa atlayamazdı. Karşı takımdan Scorp, Rose için endişeleniyordu. Rose aşağıya balıklama atladı ve başarmıştı da.

Arkasından grup biraz daha cesaretini topladı Frank,Roxanne ve James de arkalarından atladı. Geriye sadece Lorcan ve Hugo kalmıştı.

Hugo:atlamayı düşünüyormusun?
Lorcan tabiki önden küçükler atlasın istedim.
Hugo: hadi ama aramızda sadece 1 yaş var.
Hugo:her neyse önemli olan yaş değil bakalım kim daha cesaretli L ?

Hugo sırf hırs yaptığı için elleri titrese bile aşağıya atlamıştı.
Lorcan ise aşağı atlamayı kabul etmeyip takımına bir eksi puan kazandırdı.

Sıra kırmızı takıma gelmişti. Scorp hiç bir şüphe duymadan direkt aşağıya atlamıştı. Arkasından Victorie, Lysander ve Fred de atladı. Geriye kalanlar arasında Molly bi anda ağlamaya başladı.
Teddy:molly çıldırdın mı sen bu önemsiz şey için neden ağlıyorsun ki?
Lucy:aynen Teddy haklı.
Molly:...
Lucy:bakın gerçekten kazanma şansımız var
Lucy:onlardan bir kişi yapamadı
Lucy:yani hepimiz atlarsak kazanırız
Teddy ııı şey lucy bende atlayamayacağım.
Lucy:şaka yapıyorsunuz herhalde hemen arkamdan gelin yoksa adada sizi fena haşlarım.

Lucy uçurumun kenarına gitti ve kendini aşağıya bıraktı. Aşağıda teddy ve Molly i bekliyordu. Ama güvenini boşa çıkardılar ikiside pes etti. Kazanan mavi takım oldu.

Herkes bir araya toplanınca kırmızı takım teddy ve Molly'e pis pis bakıyordu.

Harry:evet arkadaşlar yarışmayı mavi takım kazandı. Onların ödülü evlerine eşyalar getirilmesi ve biraz da yemek olacak. Kırmızı takımın cezası ise bir kişinin elenmesi ve onların evini ellerinden almamız olacak kendileri topladıkları malzemelerle kendilerine barınak yapacaklar. Ya da sahilde yengeçlerle yatarlar.

Mavi takım evine mutlu döndü. Kırmızı takım ise Harry ile birlikte elenme odasına gittiler. Oylar verilip sandıklar açıldığında Molly'nin elendiği ortaya çıktı. Zaten ya Teddy ya da Molly elenecekti. Kırmızı takım kendi kısmına mutsuz bir şekilde gittiler. Ve herkes uykuya daldı.

Sellam arkadaşlar bu bölüm izleyenler bilir azcık Total drama island'dan özenti oldu ama bundan sonraki bölümler orjinal oyunlar ile karşınızda olacak.

~•^ΗΛRRÝ PΘΤΤΣR ΠΞXΤ GΞΠ:SURVİVØR^•~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin