Minghao prov:
Hol is kezdhetném azt hiszem onnan, elmondom sosem hittem magamról, hogy biszexuális lennék mindíg is világ életemben a lányok tetszettek sosem mondtam volna fiúra "hé ez a srác nagyon cuki,, de mióta megjelent az életemben Wen Junhui azóta minden más.
Nem, nem első látásra love csak azzal kezdődött ha megkéne neveznem a szerintem leg helyesebb tagot akkor attól eltekintve, hogy Jun a legjobb barátom véleményem szerint ő a Leg a leg:szebb, cukibb, szexibb, legjobb testű, legszebb szemű, ajkú ééés még sorolhatnám bár ez csak az én véleményem.
Még erre rá eszmélve sem gondoltam magamra másként.Junnal a seventeen megalakulása óta a legjobb barátok vagyunk mindent tudunk egymásról olvasunk egymásban de és itt az a bizonyos "de,, az élet fennakadásainak okozója, itt van hogy gátat szabjon mindennek ami határtalan és jó.
Ez nállam egy ideje
annyit tesz, hogy tudom nem mond el valamit. Megváltozott mindketten megváltoztunk és félek nem jó felé.
Néha csak leülök mellé vagy az ágyamból figyelve gondolkodom miért?,miért vörösödik el ha hozzá érek, kapja el a tekintetét mikor csillogó íriszeit bámulnám vagy megy ki a helyiségből amiben velem van ha öltözik.
Régen nagyon zavart mert már másként nézek rá és gondolkodtam rajta, hogy eltávolodok tőle mert féltem az ismerős érzéstől ami nem egy lánynál jelentkezik. Folyton feszült voltam és kétségbe esetten próbáltam másokkal foglalkozni ezt Junnie is észrevette de úgy tettem mintha misem történt volna tudtam nem tudnám eltaszítani magamtól és nem akartam azzal mérgezni a barátságunk, hogy túlságosan elhanyagolom.
Kutakodtam és rájöttem ez azért van mert biszexuális vagyok amit nehezen de elfogadhatónak találtam egyszer viszont emlékszem a sztori igazából eléggé kínos a laptopon néztem egy ehez hasonló oldalt egyik este a dorm nappaliának kanapéján ülve mikor is nem vettem észre és egyszer csak egy Hansol állt mögöttem én pedig a laptopom tetejét lecsapva ugrottam hátrébb az ülő garnitúrán.
Vernon csak nevetve ennyit mondott" egy cipőben járunk hyung biszex uralom,, én pedig csak hitetlenkedve bámultam dosngsengemre, hogy mégis miről halandzsázik.
Azóta is nevetve idézzük vissza ezt az emléket mindíg nagyon jót derülünk rajta az eset óta többet lógunk együtt kiderült, hogy már egy ideje adná a verkwant de kwangiee olyan hetero amilyen csak lehet mert folyton a csajokról áradozik. Jó magam is megosztottam hyungal kapcsolatos érzéseimet ő meg azóta is azt hajtogatja, hogy az esélyem 13℅ a 17-hez hanem 100%,hogy Junhui szerelmes belém mindig ilyeneket mond:
Oh little8 ha látnád, hogy néz rád vagy mikor videó játékozunk Hao legalább a játékban had éljek mert ha egyszer beválik és tényleg lehet szemmel ölni akkor már nem élek sokáig ilyenkor álltalában pedig Junhui felé bök a fejével és láthatom ahogy aranyosan mérges fejével bámul minket mostanában bevallom ezért is játszom többet Hansollal hétvégente.Mikor nemrég beverte a lábát nagyon agódtam az én kis hercegemért bár inkább mégha fiú is hercegnőnek mondanám de mindeggy is. Tudtam nem fog foglalkozni vele inkább csak kibírja mindíg ezt csinálja mindent csak elvisel biztos voltam benne fáj neki és tudatni akartam vele az asztalnál előlem nem titkolja el ezért kicsit meg nyomkodtam amitől picit nyögött de nekem már amiatt könnyen baj lehetett volna délen azután utána mentem biztos akartam lenni benne jólvan és kideríteni ő is vajon többet érez-e irántam puszta barátságnál.
Igazából nem nagyon volt mit bizonygatni míg bentvoltunk folyton dadogott, elpirult annak ellenére, hogy csak átlagosan viselkedtem vele már tudtam amit akartam viszont szeret engem.
Aznap este kicsit későn jött be a szobába a többiekkel rég aludni próbáltunk több-kevesebb sikerrel már én is félálomban jártam mikor hallottam a szoba ajtót nyitódni halkan motoszkált el az ágyáig aprókat szipogva minta sírt volna legszívesebben megkérdeztem volna mi baja de úgy voltam vele már inkább nem zaklatom a kérdéseimmel amúgyis lehet csak megfázott akkor meg majd keresek neki valami gyógyszert gondoltam akkor de ami másnap jött azt nem tettem zsebre az biztos.
Jun konkrétan bejelente, hogy Seokmin hyung bosszújának tárgya és bevalotta hogy kényszeríti is de ő nem bánja és még az se akasztotta ki, hogy mindenki csicskása kell hogy legyen egy teljes hétig nem egy napig mint Dk.
Ekkor szörnyen mérgeslettem rá és ezt a banda nevében is mondhatom direkt nem szóltunk hozzá én pluszban tűrtőztettem magam nehogy Seok hyung kórházban kössön ki az ő tekintetét pedig végig magamon éreztem, a délután folyamán még a "gazdájával" is bájcsevegett és nem lehetett figyelmen kívűl hagyni a nagy szemeiben megcsillanó könnyeket ahogy azt sem, hogy Dokyom vállára hajtotta fejét majd pár perc múlva nevetésben törtek ki. Tudni akartam mi folyik itt, hogy hova lett Wen Junhui.Sziasztok💿+🐗=cd vaddisznók
Úgy gondoltam kell egy The8-ssis rész is mert szeretjük😘💗💖💞
Úgyhogy itt van viszlát kicsi dömperjeim vágtassatok tova álmaitok📠 fax gépével és leljetk békére🚀egy űr állomás közepén🙌😳🙋😘
YOU ARE READING
Hogyan rejtsem el?
FanfictionA Seventeen a caratok istenei minden álmuk, hogy egyszer közülük lessz élete szerelme, hogy egyszer észreveszik Őt a milliónyi rajongó közül. A sok fan legyalább 40℅-a azt szeterné ha ez a tag a caratok hercege Wen Junhui lenne és mégcsak nem is go...