Így nehéz a közeledben lennem

250 19 0
                                    

Másnap kiderült, hogy a tegnapi kis vetődésem eredménye a lábam terén meglett reggel bicegve baktattam le valami ehetőt keresni.
Korán kelős vagyok így tudtam csak Jonghan hyung és Jiso lehet fel mikor kissebb neszezést hallottam az étkező felől igazából remélem a mi angyalunk készít már valami fogyaszthatót.
-jó reggelt- köszöntöttem a konyhában lézengőket és meglepődve konstáltam, hogy Sungcheol is a konyhapultnál ül várva az éppen sülő rántottára-reggelt neked is Junnie ülj le mindjárt kész a reggeli
--tájékoztatott eomma.
-mi történt a lábaddal kicsit bicegsz jólvagy?-érdeklődött Sua
-igen jól csak tegnap beütöttem kicsit-motyogtam rggelente nem igazán van kedvem beszélgetni de hát már feljött a téma ezt nem úszom meg. -azt meg, hogy sikerült?-tudakolta leaderünk
-hát igazábol fáradt voltam nem igazán akartam elsétálni az ágyig ezért hát ugrottam ami nem sikerült túl jól ezért bevertem a bokám-meséltem a történteket mire Jonghannie kiborúlt, hogy miért nem vigyázok magamra, Josua csak kuncogott míg Coups már szakadt a nevetésben.

Már ott tartottunk, hogy azon röhögtünk Eomma, hogy üti Cheolt amiért kinevet, Jisot meg szidta  azért mert közben megpróbálta a kajáját a konyhamalacba önteni mire a többieket hallotuk meg káromkodva közelíteni mert nem lehet tőlünk aludni.
-Mit vihogtok kora reggel- menydörgött woozi-komolyan nemhiszlek el benneteket.
Majd megláttam Vernonal és Kwangie-val lebaktatni az én kis The 8-ssimet az emeletről ahogy közeledett a mellettem lévő székhez a lábamra nézett majd az arcomra vetette tekintetét ami miatt a székem alá húztam a lábam a tekintetem meg inkább az ételre szögeztem. Ahogy leült mellém éreztem parfümjének illatát és, hogy karja az enyémnek simul a vér az arcomba szökött majd éreztem amint valaki lába a fájó pontra bök amitől fintorokat vágtam majd a zaklató láb tulajdonosához fordultam aki csak aggódva bámult ezért lehajtottam  fejem s nem álltam a tekintetét.
-miért nem kezeled ha fáj- kérdezte
-semmi bajom Hao cs..csak kicsit kellemetlen ennyi az egész
-igen? és ez milyen érzés még ez sem fáj- nyomta oda jobban a lábát
ami rossz érzés volt ezért alig hallhatóan nyögtem egyet ami miatt ő csak kuncogott én meg paradicsom versenyre készültem. Fel  álltam és már csak azért  is minden erőmmel azon voltam, hogy normálisan lépjek ne úgy mint valsmi sánta róka.
-Miért? Minghao miért? ha ezt csinálod, hogyan tartózkodhatnék a közeledben úgy szeretlek a fenébe is...-káromkodtam halkan a fürdőbe menet.

Ott aztán fogatmostam és már indultam is volna kifelé, ha Mingming nem tól vissza. A zuhanyzó falának csapódtam egy pillanatig azt sem tudtam mivan olyan volt az egész szituáció mintha valami doramában lennénk mintha megakart volna csókolni de haha ne álmodozz szép is lenne de nem, nem nem ilyet nem játszunk pár pillanatig az íriszeimbe bámult majd megszólalt.
-Ülj le a wc tetejére Jun-mondta parancsolóan -siess mások is használnák a fürdőt- nevetett
-j..jó de de miért?- makogtam halkan láng vörös képpel.
-Mert fáj a lábad Junhui azért nézd hoztam rá kenőcsöt meglásd hamar jobb lessz tartsd a lábad-utasított
-hogy m..mi? Minghao eszednélvagy-kérdeztem hitetlenkedve még mindig pirosan mert úgy tartotta a kezét mint hamupipőkének a herceg mikor felhúzná az üveg cipőt a lábfejére. -Nem, siessünk mondtam már -azzal gyengéden megfogta a lábam, feljebb húzta a nadrág szárát ahol már látni is vélte a zöld és lila színben pompázó duzzanatot.
Nyomott az újjára a kenőcsből majd elkezdte szétoszlatni a sérülés felületén miközben fel-fel pillantott rám én viszont oldalra fordítottam buksimat nehogy meglássa a céklavörös képemet.
-miért fordítod el a fejed ennyire kínos hogy bekenem a sérülésed-kérdezte.   -n..nem lesz kicsit sok? hagyjuk eléglessz-tereltem a témát
-neked pedig elég lessz a dadogásbol mostanában folyton ezt csinálod-nevetett-egyébkébt azért kentem rá ennyit, hogy gyorsan meggyógyúlj-ált fel- gyere te is a többiek is biztos bejönnének már-borzolta össze a hajamat.

Erre viszont nem is gondoltam a többiek kint várhatnak mitgondolnak majd mit csináltunk főleg, hogy mos még a hajam is kócos. Istenem legyen vége ennek a napnak.

Sziasztok köszöntök minden kedves társadalomban élő köztiszteletben álló személyt a parlamentből még a 👮+🌵= rendőr kaktuszokat is itt a ll.rész remélem ez már jobban tettszett mint az előző köszönöm, hogy megnézted
Csusza pusza😘 👬

         Hogyan rejtsem el? Où les histoires vivent. Découvrez maintenant