Már egy teljes hónapja, hogy a Junhao hivatalos és nevetve emlékszünk vissza a múltra ha arra gondolunk eggyértelműbb jeleket nem is adhattunk volna egymásnak. Most viszont épp azon röhögünk az asztalnál reggeli közben, hogy Vernon és Kwangie hol maradhatnak ilyen sokáig.
-Ú..úu eomma mivan ha huncutkodnak- vihogott Chaniee
-akkor szét csapok közöttük mert miattuk ilyeneken jár az eszed- vágta fejbe konyha ruhával a maknaet Jonghannie hyung mi meg már szakadtunk a nevetéstől.
-Mindegy úgysem fognak össze jönni Kwangiee nőzik- érvelt Woo-ssi
-Nembaj majd kerítőt játszom mint Junnieéknál -szólt közbe Dk
-miért nem voltál te ott cuppido maguktól jöttek össze- vágott vissza Jiso én meg már éreztem nekem ez nem lessz jó.
-Dehogynem én voltam ha nem kezdem el zsarolni akkor nem bukik ki ennyire nem?
-tényleg mivel kényszeríted ez a mainapig rejtéj számunkra-folytatta Sua én pedig a szememmel próbáltam sugallni, hogy ne merje elmondani aztán oldalra tekintettem szerelmemre és láttam mennyire feszülten halgatja a történéseket neki sem mondtam el mert nem vetődött fel a téma köztünk.-nem, nem Junnie mostmár úgyis mindegy legalább nevetünk egy jót nem?- szögezte nekem a kérdést mire én egy lemondó sóhajt hallattam mivel tudtam már úgyis elmondaná de nem így gondoltam, hogy megteszi.
-Miért? Minghao miért? ha ezt csinálod, hogyan tartózkodhatnék a közeledben úgy szeretlek-utánzott vinnyogva Seokmin mire én rák vörös képemet takargatva kacsóimmal hajtottam le a fejem ezután mindenki rájött hogyan tovább és húúúúúz-va röhögtek még Mingming is kuncogott és magához ölelt egy hajba puszi kíséretében mire a többiek öröm újjongásban törtek ki.A leérkező Hansol és Kwangiee csodálkozva figyeltek minket, hogy mi ütött belénk a reggeli után ki-ki lasacskánt elindult a kiadó felé már én is pakoltam össze a táskába mikor Hao hátulról átölelt és a nyakamba csókolva ajánlott fel valamit. -Junniem mi lenne ha ma egy kicsit rosszul éreznéd magad mondjuk lázas lennél én meg itthon maradnék veled, hogy kezeljük a betegséged- csábított írtó szexi hangján amitől olyan lettem mint egy cékla- amúgy is kicsit piros az arcod mi is huncutkodhatnánk- mondta már ő is egy paradicsoméra hasonlító arcal szóval nem csak én vagyok zavarban oh akkor én is így játszom. -hmm tudod mit szerintem te is elkaphadtad a te pofid is hasonló színű maradjunk itthon és kúráljuk ki ezt lázat- kuncogtam majd megfordulva simítottam tagjára a nadrágon keresztül mire ő nyögött egy picit és vágytól csillogó szemekkel bámult rám és gyorsan az ajtóhoz lépett, hogy ránk zárja majd egy szenvedélyes csókban forrtunk össze. Elvállva tőle szapora légzéssel kérdeztem meg tőle- Minghao mi lessz ha be akarnak jönni a többiek?
-nyugi már rég elmentek aki nem az meg halja majd a gyönyörű hangodat-dünnyögte- amúgy is olyan rég vágyom már így rád és annyira féltem mi van ha Seokmin...
-ilyenre ne is gondolj és én magam is szintén éhezem már az érintésedre- mondtam vágyittasan ekkor Hao lassan végig döntött az ágyon majd hosszas csókot váltottunk miközben kezünkel ott simítottuk egymást ahol tudtuk eztán pólóm aljához nyúlt jó magam pedig karomat megemelve segítettem neki megszabadulni a zavaró anyagtól majd nyakamra áttérve kezdte el vadúl szívogatni érzékeny bőrömet lepecsételve, hogy csak az övé vagyok egyre mohobban lefelé haladva lehelte végig felső testemet amit én sóhajokkal díjaztam majd mikor köldökömbe csókolt csípőm szemtelenül arcába tolva bíztattam többért mit szemembe nézve jegyzett meg- csak nem tetszik Junnie?- kérdezte a nyilvánvalót mire csak láng vörös képpel bólogattam ő pedig még mindíg köldökömet kínozva nyalt bele és puszikkal hintette. Azomban mikor csontos ujjait beakasztotta nadrágom korcába kezéhez kapva akadályoztam meg majd helyzetünkön fordítva én is megszabadítottam fekete pólójától, hogy felső testét végig cuppogtatva szemérmetlenül másszak le nemességéhez mindezt rekord gyorsasággal. Szerelmem kitágult pupillákkal figyelt engem könyökén támazkodva eztán nadrágjába nyúlva ragadram meg nemességét, hogy kezemet jártathassam rajta mit Haom nyögve élvezett. Mit ne mondjak már mind ketten eléggé álltunk de én kéz technikámon gyorsítva egyre jobban keményítettem barátom tagját majd hirtelen megállva tetlegességemmel borzoltam idegeit amit már nehezen bírt és szóvá is tette- Wehnh... Junhuih hah nem csinálsz valamith most azonnal behvágom nekedh a lomposth-szenvedett én pedig ártatlanul nézve hajoltam fel hozzá egy csókra majd íriszeibe nézve elködösült tekintettel válaszoltam- rendben szívem akkor most én is megkóstollak-majd nadrágját és boxerét lehámozva hajoltam férfiasságára végig puszilva, csókolgatva makkjától a tetejéig ahol már előválladéka éktelenkedett hirtelen bekapva tagját szopni kezdtem és próbáltam valami ütemet felvenni több kevesebb sikerrel -istenemh Junh nagyon jóhl csinálodh- nyögte Mingming majd kicsit felbátorodva gyorsabbra válltottam mígnem szerelmem magját számba eresztette.
-Istenith de finom vagyh- töröltem le a szám szélére folyó ondót hüvelykemmel.
-teh pedig kurvárah izgató deh ne csak rólam kerüljön le az alsó te jössz babám- csapott felülve félgömbömre majd pozícionkon fordítva megszabadított alsó ruházatomtól is. Ekkor kicsit félni kezdtem, hogy nagyon fájni fog szerelmem aggodalmam látva bíztatni kezdett- nyugi kincsem jobban vigyázom rád mint a saját életemre- mondta majd egy kis tubust előhúzva nyomott ujjára majd bejáratomhoz emelve finoman kente be közben másik praclián lévő közép és mutató ujját a számhoz emelve utasított, hogy szopjam amit engedelmesen meg is tettem. Mikor elégnek érezte kivette szájüregemből és óvatosan feltolta első ujját ami kellemetlen volt de egészen türhető kicsivel később a másodikat is felhelyezte ami már fájt ezért kigördült a könnyem ezt Hao rögtön le is puszilta mikor szoktam az érzést ollozni kezdett és lassan a harmadik is felment a fájdalmat mellbimbóm kínzásával próbálta terelni ami egészen jól sikerült ha nyelve és fogai játékára koncentráltam. Lágyan kihúzta ujjait majd combom belsejébe csokólt aztán izomgyűrűmhöz igazította magát gyöngéden eresztette be magát és várt hogy szokjam méretét mikor már elviselhetőnek éreztem löktem csípőmel mire Mingming lassan mozogni kezdett s ez már iszonyatosn rossz volt ezért könny csatornám jobban megeredt.
Szerelmem kezét nemességemre vezette és fel-le húzta a bőrt- rohadt szűk és forró vagy édesem- morrant fel Minghao.Aztán eljött az idő, hogy a fájdalmas nyögéseim helyét kéjesek váltották fel és lábaim nyakába akasztva kértem a gyorsítást- telhetetlenvagy baba?-kérdezte párom huncut mosoly kíséretében.
-Éreznih akarlakh fogdh beh és tedd ah dolgodaaaath- sikítottam ahogy eltlált egy különleges pontot
-megvagyh Wen Junhui- találta el többször a pontot amit már nem bírtam és egy magas c-vel élveztem el minek hatására Haora szorítottam ezért belém engedte magát még levezetésként lökött párat majd kihúzódott és csókot adva dölt mellém és melkasára húzva pihegtünk az orgazmus utó hatása alatt.
-Csodás lett az első alkalmunk el sem tudod képzelni mennyire szerelmes vagyok beléd Jun- motyogta a drágaságom- szerintem is Minghao és bizonyára eltudom mert legalább annyira ha nem jobban szeretlek téged- mondtam hulla fáradtan majd szerelmemmel egymás karjaiban nyomott el az álom.~~~~~~~~💖VÉGE💖~~~~~~~~
Sziasztok kicsi 💎+🍕=gyémánt pizzáim nem fogok sírni (don't wanna cry) bevallom hiányozni fog ez a sztori de nem húzhatom tovább viszont imádott párosunkat meg idézhetjük még ha kapok vissza jelzést a ll. évadra ami ha úgy jó Verkwan lenne persze csak ha tetszett a történet és érdekel a kövi évad. Igazából elbizonytalanított a +18-as rész lehet kiveszem adhatnátok tanácsot. Na mindeggy addig is sziasztok skacok 🙌🙋😘😚😍😳
YOU ARE READING
Hogyan rejtsem el?
FanfictionA Seventeen a caratok istenei minden álmuk, hogy egyszer közülük lessz élete szerelme, hogy egyszer észreveszik Őt a milliónyi rajongó közül. A sok fan legyalább 40℅-a azt szeterné ha ez a tag a caratok hercege Wen Junhui lenne és mégcsak nem is go...