Když jsme konečně došli na koupaliště zaplatili jsme vstupné. Dokonce nám i dali slevu, jelikož si mysleli, že jsme s Wedrym a Elisabat rodina. Upřímně nevěděla jsem zda li tak vypadáme, anebo to bylo tím že oba někdy nosíme prsteny a já jsem hloupá p*ča a nosím je na prstu, kde patří snubák... A Ráďa ho dneska měl taky na ruce kde se obvykle dává snubní prsten. Bože můj, to asi nedopadne dobře...No, když jsme vešli, tak se Radkovi s Eli otevřely pusy dokořán. Sice absolutně nechápu proč, jelikož je to obyčejné koupaliště, ale whatever.
K : ,, Zavřete ty pusy nalítají vám tam mouchy a komáři"
R : ,, Zavřu ji, až mi dáš pusu "
Dala jsem mu pusu, ale na tvář. Tvářil se zaraženě. Jsem dost chytrá na to, abych nevapadala jako debil. Akorát teprve potom mi docvaklo, že za ním bude chodit spousta lidí a budou se ho ptát: ,,Jakto, že tady jsi s touhle holkou?",, A to je tvoje holka?",, Vy spolu chodíte?",, Hej, není to náhodou snubák?" atd.
No tak to ne. Rychle jsem se otočila dala mu dlouhou pusu a přitom jsem mu strhla z ruky prstýnek. Okolo nás prošlo asi pět lidí a všichni blbě koukali. Odtrhla jsem se a stála tam parta z mé základky, se kterými se bavím. Byl tam Patrik , Natka , Jana a Matyáš. Koukali na mě jak na totálního idiota.
( K : Klára / Já , N : Natka , P : Patrik , M : Matyáš , J : Jana , R : Radek , E : Elisabat )
K : ,, ehmm , Ahoj " bylo mi trapně.
P : ,, Čau "
NMJ : ,, Ahoj "
N : ,, Takže Wedry jo ? "
K : ,, Počkat , mezi náma nic není "
M : ,, A jak jste si dali pusu , to je nic ?"
Ku*va, řekla jsem si v duchu.
J : ,, Ahoj, Wedry "
R : ,, Čau, hele mezi námi ale opravdu nic není"
N : ,, Chtěli jsme už jít, ale budeme s váma, dlouho jsme se neviděli. Jo a Klárko, půjdeš se mnou na toalety? Potřebuju pomoct se zavázáním plavek "
Na záchodě
N : Tak , povídej jak to mezi vámi je ? "
K : ,, Tak jo , ale neřekneš to nikomu prosím "
N : ,, Slibuju na mou čest "
Velmi rychle a "stručně" jsem jí vysvětlila situaci a její reakce mě skoro až rozesmála
N : ,, Ok ,tak to je hodně informací pro mě, ale chápu, rozumím, fixuju"
K : ,, Ehmm nechtělas pomoct s těma plavkama? "
N : ,, Jo jo "
Uvázala jsem jí šňůrky, převlékla jsem se do plavek a mohly jsme jít. Došli jsme k ostatním a všichni na nás hleděli jak na obrázek. Wedry mě objal a pošeptal mi do ucha ,, Já jim to řekl já jsem byla zmatená a zároveň naštvaná, protože vím, že jim určitě nakecal nějakou chujovinu. Odtrhla jsem se z jeho objetí.
E : ,, Klari ? "
K : ,, Ano? ''
E : ,, Co to jsou za lidi ? "
K : ,,Kriste pane, já vás zapomněla představit , Elisabat tohle je Patrik, Natka , Jana a Matyáš , lidi tohle je Elisabat, má nevlastní dcera"
Všichni krom Radka ji pozdravili.
K : ,, Půjdeme si dát někam věci, nebo tu budeme stát jak kůly v plotě? "
M : ,, Abych řekl pravdu, nečekal bych, že zrovna Wedry by mohl spát s Jacksonovou "
Trochu moc arogantně jsem se zasmála. Došli jsme na zatravněnou plochu, na kterou jsme si dali deku a věci. Ostatní už ví o tom, že jsem mořská panna a čarodějnice, takže jsem serychle začarovala a zastavil jsem Elis, jelikož poté co se stala mou dcerou, tak prokletí mořských pannen se jí taky týká.
K : Víš jak jsem ti říkala ... No ty víš o čem , tak každá žena v rodině se stane tím co jsem já takže tě musím taky přečarovat "
E: ,, OK "
Pak jsem společně s Elisabat šly.do vody. Já jsem zavolala ostatní a skočili za náma. Chvíli jsme blbli ve vodě, šli jsme na tobogány a na skluzavky. Najednou se zamračil, stoupla mlha hustá jako mraky a já měla vidění, že se blíží bouřka a musíme jít ven z bazénu. Najednou na mě někdo zakřičel . Byl to Radek. Já jsem vyskočila z vody a šla za ním. Začal mě líbat. Já se odtrhla a řekla :,,Tohle mi nedělej, nemám ráda takové cukrbliky na veřejn... "
Ani jsem to nedořekla a ucítila jsem studený dech na mém krku. Byl to Patrik. Otočila jsem se a málem si s ním ťukla čelo, ještě že popošel o krok dál. Zase jsem zčervenala jak rak. Vedle něj stáli Naty , Mates a Jana. Elisabat tam nebyla. Dostala jsem strach a zase jsem měla vidění, že je Elisabat na druhé straně bazénu a bojí se vykročit , jelikož je neskutečná bouřka a mlha. Já jsem neváhala a skočila do vody. V ten moment mi nedošlo, že je tu cesta na druhou stranu i po suchu. Když jsem skočila přeměnila jsem se na mořskou pannu. Nikdo mě díky bohu neviděl. Plavala jsem strašně rychle. Vyskočila jsem z vody a kouzlem jsem se přeměnila na člověka. Vzala jsem ji za ruku a běžela za ostatníma. Mlha už začala ustávat. Bouřka byla čím dál tím větší a dokonce začalo pršet. Okolo mě a Elisabat jsem vykouzlila ochranný štít, aby na nás nepršelo. Jiný tvor než čarodějnice ho nevidí, ale když se ho dotkne odrazí jej. Konečně jsme došli k ostatním.Elisabat jsem udělala vlastní štít. Převlékly jsme se, vzaly věci a já jsem pískla. Když písknu tak ke mě přijede mé auto, vždy se u toho cítím jako Batman 😂.
K : ,, Pojďte , před vchodem stojí moje auto. "
Vydali jsme se ke vchodu. Mé auto tam už stálo. Nastoupila jsem na místo řidiče. Radek na místo spolujezdce. Otevřela jsem okénko a řekla ,, Sedněte do zadu já vás odvezu. Oni si sedli, ale pak nastal problém. Kde si sedne Eli.
N : ,, Elisabat , můžeš mi sednout na klín."
Elisabat poslechla , zavřela auto a jeli jsme domů. Napadlo mě že u mě mohou ostatní přespat, zeptala jsem se jich, jestli souhlasí a všichni řekli, že ano.
ČTEŠ
Má láska Wedry (Fanfikce) ( DOKONČENO)
FanficPříběh vypovídá o mladé Kláře, jež se během jednoho dne na Utuberingu změní život... Všechny postavy (kromě youtuberů a youtuberek) jsou zcela fiktivní. Jakákoli podobnost s živými či mrtvými osobami je čistě náhodná. Tento příběh je hrozně CRINGE...