9. část

452 18 8
                                    

Všichni jsme se dohodli, že party začne v šest večer. Holky připravovaly a kluci jen koukali. Já jsem vařila a nafukovala balónky. Jana chystala nějaký alkohol. Já piju nejraději nealko Litovel a ovocný Birell , samozřejmě, že si dám i víno nebo pivo. Natka mi pomáhala v kuchyni. Po chvilce ke mně přišel Patrik s tím, že zajde do obchodu pro nějaké věci.
K : ,, OK, dám ti nějaké peníze na ty věci "
P : ,, Ne , to je v pohodě "
Já jsem mu stejně dala alespoň dvě stovky. On poděkoval a odešel. Když jsme měli vše hotové přišel Patrik. Bylo půl dvanácté, takže jsem uvařila oběd. Ptala jsem se všech co chtějí. Shodli jsme se na tom, že jsme se neshodli. A tak jsem uvařila řízky se šťouchanými brambory a jarní cibulkou. Všem chutnalo. Umyla jsem nádobí a sedla si na gauč, který byl ve svém původním stavu.
P : ,, Mohli bychom si pustit nějaký film než ostatní přijdou. "
K : ,, Tak jo. A já už vím kdo ho vybere jako další "
M : ,, Kdo ? "
K : ,, Paťa, jelikož s ním se znám nejdéle. "
P : ,, Já věděl, že to řekneš"
N : ,, A já vím co vybereš za film "
P :,, Scary movie 2 "
K : ,, Yes ! To je super film "
P : ,, Vidíte aspoň někdo to ocení "
Trochu jsem zrudla. Koukali jsme na film. Ten po dvou hodinách skončil.
K : ,,  Eli ,Naty, Jani, Maty a Paťo půjdete mi pomoct ?"
R : ,, Hele, já ale nejsem vzduch "
K : ,, To my víme,  ale ... To je jedno"
Objala jsem ho a skočila na něj s tím, že bude stát, ale on spadl na gauč a já jsem málem přepadla přes jeho rameno. Vstala jsem z něj, jelikož jsem na něm tím pádem seděla obkročmo. On taky vstal a silně mě chytil za ruku. Nebolelo to jenom mi to vadilo. Táhl mě nahoru do mého pokoje. Tam zamkl a klíč dal na skříň, na kterou nedosáhnu. Trochu jsem se bála . On si sundal triko. Já jsem vykulila oči a pak odvrátila zrak , abych nevypadala, že jsem do něj zabouchnutá. I když tím pádem jsem to dala ještě více najevo. On si sedl vedle mě a pohladil mě po vlasech.
K : ,, Co to ku*va děláš ?! " Řekla jsem naštvaným hlasem.
R : ,, Jdu udělat něco co bys chtěla jak ty , tak i já. Hned co jsem tě viděl jsi mi padla do oka."
K : ,, Nemel nesmysly "
R : ,, Takže ty to nechceš ?"
K : ,, Já, já , já ... Nevím "
R : ,, Takže to je zase na mě " řekl to dost potichu, takže jsem ho skoro neslyšela. V tuhle chvíli jsem chtěla, aby někdo zaklepal na dveře, ale zřejmě se s klukama domluvil, aby "nerušili" . Hajzlík jeden, to měl promyšlené. Otočil se čelem ke mně a začal mě líbat. Já se přidala. Jenom jsme se líbali. Nic nebylo.
R :,, Miluju tě "
K : ,, Já tebe taky "
Dala jsem mu pusu,vylezla na židli z ní na skříň a vzala jsem klíček. Skočila jsem dolů. On mě chytil. Nebylo to ani moc vysoko, asi dva metry. Já měřím metr šedesát, takže pro mě to bylo docela vysoko, ale nemám problém z toho skočit.
R : ,, Co blbneš ?"
K : ,, Já z té skříně skáču pořád, nikdy se mi skoro nic nestalo. Jenom pár odřenin "
Vyskočila jsem mu z rukou odemkla jsem a sjela po zadku zábradlí od schodů. Všichni na mě koukali jak na debila, avšak já jsem měla strašně dobrou náladu. Ani nevím proč. Koukla jsem na ně. Pak za sebe. Radek tam stál a smál se. Asi tomu jak jsem to sjela.
K : ,, Co se směješ, já vím, že jsem retardovaná "
Všichni jsme dostali záchvat smíchu. Radek byl stále bez trika.
K : ,, Můžeš si obléct to triko ? Nebo ti ho mám obléct sama ?"
R : ,, Mně nepřinutíš si obléct triko "
Já jsem se rozběhla skočila na něj a zase jsem se na něj pověsila.
K : ,, Jestli si ho neoblečeš obleču ti ho sama ".
Seskočila jsem z něj a běžela do schodů. Vzala jeho triko . Vyšla jsem z pokoje . On byl v obýváku a seděl na gauči. Elisabat na nás koukala jako na" zamilované idioty". Měla pravdu byli jsme do sebe zamilovaní od hlavy až po kotníky. Vyhodila jsem jeho triko do vzduchu a svou kouzelnou mocí s ním levitovala . Pomaličku a potichu jsem ho dala nad jeho hlavu a pustila. Přišla jsem k němu a oblékla ho.
K : ,, Já říkala, že ti ho obleču "
M : ,, Vy dvě hrdličky za pět minut bude šest "
Já jsem seděla na Wedrym obkročmo.
K : ,, Kriste pane ! "
M ; ,, Já nejsem Kristus, ale pán se mi docela líbí"
Zasmála jsem se jeho egoismu.
Najednou někdo zazvonil. Patrik šel otevřít. Do dveří vešlo asi dvacet lidí včetně mého bráchy. Nepřišly jenom dvě holky Zuzana a Klaudie . Od těch bych ani nečekala, že by přišly. Byli tam - Já , Elisabat , Wedry , Patrik , Naty, Matyáš , Jana, Jirka, Honza , David, Martin , Vojta , Eliška , Klára , Klaudie, René, Aleš, Filip, Santiago, Šárka , Adam , Adéla a Nikol.

Má láska Wedry (Fanfikce) ( DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat