2.

950 23 1
                                    

Gabrielle:

Crrrn. Zazvonil budík a ja som lenivo otvorila oči do daľšieho dňa plného stresu. Posadila som sa a poriadne si zívla. Vstala som a rozospatým krokom mierila do kupelne.

Surovo som otvorila dvere a prešla ku umyvadlu. Pozrela som sa do zrkadla ale ihneď som odvrátila zrak. Bože môj ako to ja vyzerám.

Zobrala som si kefku a umyla som si zuby. Vlasy som si zopla do drdolu a išla sa namaľovať. Jemný make up a mascara. Balzam na pery a to stačí.

Vyšla som z kupelne a prešla do šatníka. Žltý crop top s napisom LOYAL a čierne leginy. Myslím že sa mi k tomu budú hodiť viac rozpustené vlasy.

Jedným ťahom som si ich rozpustila. Obula som si čierne Nike FORCE a išla dole pozreť chlalanov. Sme jeden gang názvom Cold Blood. Máme ešte jedno odvetvie menom Warn Blood.

Šefuje mu Bieber. Je slabší ako môj. Nepozná ma a to je dobré. Vie iba že som bloody. Zišla som dole a videla tých dementov ako pozerajú hokej.

Ach tý chlapi. Opatrne som si k ním sadla a vyložila som si nohy na Nasha. Pozrel sa na mňa akoby som mu zobrala posledný cukrík. Už som vravela že sa chová ako malý sopliak.

Sme chladnokrvný zabiaci preto sme Cold Blood. Bieber kšeftuje so zbranami a drogami. Má pod sebou 7 ľudí ako ja. Je to strašný debil. Teraz sa nechcem moc vychvalovať ale som najlepšia snipperka v celej Amerike.

Na mňa nemá nik. Nash je môj BFF a tí ďalší sú moji iba kamošy. Milujem mužov ale len na jedno použitie. Ostatný ktorý chcejú vážný vzťah sú pre mňa podavky.

Bez chlapa je ženám lepšie. Cítia sa slobodne a nie ako na vodítku s dvoma malými zasranmi. Pane bože ženy, chcete byť otrokmi?! Toto nepochopím.

Chcela som niečo povedať ale v tom chalani vyskočili zo sedačky a mňa zhodili. Blbý hokej. Hlavu som si udrela o stolík. Diki Nash, moc ti ďakujem.

Hlava mi troška krvacala ale nie moc. Prešla som k Nashovi a ten mal prosebný pohľad. Dala som mu slabú facku.

Niallovi zazvonil mobil. Všimla som si tam že mal napisané BIEBER. Odišiel do druhej izby. Bol tam cca 5 minút. Posadil sa na gauč a pohľadom prešiel po nás všetkých.

,,Bieberovi a spol zhorel dom.Idú k nám." ako toto povedal, som sa skoro zadusila na vlastnej sline. To nemôže byť pravda!!!

Memories of you(JBFF)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang