"wish we could turn back time, to the good old days... "
Az embereknek sokszor van mélypont az életükben. Nem tudom ki, hogy oldja meg, sem azt, hogy hányféle verziójuk van egyes problémákra, de nálunk már semmi sem hat. Szerintem már megpróbáltuk a lehető legtöbb opciót, és újakat is bevetettünk, hogy végre jobb legyen, de nem jött össze. Kitartunk egymásért, mert szeretjük egymást. De ezeken a mélypontokon, amikor ok nélkül bántjuk meg a másikat kicsit megingat. Szeretnénk jól lenni és élvezni minden percet úgy, mint az elején; felszabadultan és boldogan.
A stabilizálódásunk még megvan, és nem panaszkodok arra, hogy esetleg a válás felé sodornánk egymást, de azért érezhető a probléma minden veszekedésünknél, aminek csak egy az oka. Belefárad az ember ennyi idő után azokba a vitákba, aminek ugyanaz a témája. Számomra már fájdalmas minden alkalom, amikor egy gomolyfelhő ereszkedik közénk. Érezzük, hogy ezt nem akarjuk, de a belső énünk kihozza belőlünk a bestiát, és egymásnak tudunk esni. Néha már túlságosan durván is. Utána meg megérjük egymást kibékíteni, és a későbbiekben úgy viselkedni, hogy ez többet ne forduljon elő.
Hiányzik a régi Shawn. Nem mintha nem szeretném a mostanit, mert nem tudom azt mondani, hogy nem. Csak néhanapján, amikor egy gödörben vagyunk, akkor visszagondolok a régi időkre és boldogsággal tölt el az az érzés, amikor felszabadultak voltunk, és mentünk előre, mint a világtalanok. Nem voltak gátlásaink, és céltalanul vágtunk bele az újabb és újabb kalandokba egymás kezét fogva. Eszméletlenek voltak ezek a történetek, amikre boldogan emlékszek vissza.
Most, hogy felnőttünk, és az évek folyamán átvészelt nehézségek után már nem tudjuk magunkat, azoknak a fiatal csavargóknak nevezni. Felnőttünk, ezzel együtt járt a megkomolyodás. Semmi rossz sincs ebben, mert az életben elértünk valamit és azt csináljuk, amit szeretünk. Csak egy-két napon jólesne visszamenni azokra az időkre, amikor még nem érdekelt minket semmi.
- Nem fáj? - Ijedten fordulok hátra az ágyban, Shawnhoz, akiről azt hittem, hogy még mélyen alszik. Éppen az egyik ingét készültem felvenni, hogy utána lemehessek a konyhába valamilyen reggelit csinálni magunknak.
- Micsoda? - A mozdulatom közepette álltam meg, és néztem fáradt szemeibe. A takaró derekáig le volt csúszva, ezzel megmutatva kidolgozott felsőtestét, ami szépen kiegészítette bozontos haját, és az elmélyült barna szemeit.
- Ez - csupasz derekamhoz nyúlt, és ujjaival végigsimít ott. Habár csak néhány fénysugár szűrődik át a függönyön, de így is megláttam pár lila foltot, amiről Shawn beszélt. - Nem akartam durva lenni, ne haragudj!
- Meg sem éreztem - mosolyodok el, és végigsimítok az enyhén borostás arcán.
- Legközelebb jobban figyelek - odakúszik hozzám, és mindegyik foltomra ad egy-egy puszit. Mosolyogva túrok bele tincsei közé és hagyom, hogy átölelje a derekamat, ezzel marasztalva még pár percig. Nem ellenkezem, mert még eléggé fáradt vagyok, hogy bármire is rávegyem magam.
- Elmondod mi a gond? - töröm meg a pár másodperces csöndet. - Csak akkor történik ez, ha valami van veled. Esetleg a munkában történt valami?
Shawn nagyot sóhajtva dől vissza a párnák közé, idegesen végigszántva a haján. Ezek szerint egyből eltaláltam, de már tegnap este is láttam rajta, hogy valami nincs rendben. De inkább hagytam, hogy őrlődjön benne, míg el nem mondja, meg le nem vezeti a feszültségét.
- Nem tudom mi lesz - néz rám frusztráltan. - A legjobb emberekkel dolgozom, és tényleg nem tudom, hogy mi legyen. De mégis leépítést kell tennem és elküldenem hét céget, akik eddig a legjobb bevételt hozták, csak rohamosan csökkent az utóbbi időben a bevételük. Tanácstalan vagyok, Pam.
YOU ARE READING
ᴏɴʟʏ ʏᴏᴜ | ✔
Romance"A szerelemre nincs magyarázat, ahogy a végre sem. Mert ezek megmagyarázhatatlan dolgok, amiket senki sem fog megérteni. Csak te." Hosszú éveket tudhattunk magunk mögött, míg egy újabb mélypontra nem érkeztünk. Nem tudom, hogy csináltuk eddig, de mo...