Lisa:
Bu gün yeni evimde ilk günüm, ve yeni şehrimde. Yeni arkadaşlarıma ve yeni okulumla olcak ilk günüm...Babamın işleri yüzünden Tayland'dan Kore'ye taşındık.
Babam ünlü bir aşçı...Artık burda kalıcıyız.Odamda eşyalarımı yerleştiriyordum.Odam büyük ve genişti içerde bir banyo 3 cam ve büyük bir balkon vardı. Eşyalarımın çoğu pembe💖 ve siyah🖤 renklerinden ibaretti! Sebepsizce bu 2 rengi seviyordum... Ama hayır en sevdiğim renk tabiki sarı😍💛! (Bu bilgi gerçektir)Sapsarı laleleri mi balkona yerleştiriyordum. O sırada yan evden çıkan birini gördüm.Benim yaşıtlarımda güzel bir kızdı.! Sarı omuzlarına kadar saçları vardı... Fiziğinde güzeldi.
Ben ona bakarken... Opss! Saksıyı elimden düşürdüm ve direk kızın kafasına. Tiz bir çığlık sesi dıiuydum. Aman tanrım bana bakıyordu! Şaşkınlığımdan kurtulup sinirli yüzünden saklanmak için koşarak odama girdim! Beni görmüştü umarım bidaha karşılaşmayız! Okula kaydımı yaptırmıştık ama bu gün yerleşme nedeniyle okulu aksatmıştım!😁
Hayır tabiki çok üzülüyorum! (İnanmış gibi yapın)
____________________________________
Ertesi Sabah
Off bu gün hiç okula gidesim yoktu!
İstemsizce okul çantamı hazırladım
İşlerimi hallettim ve okul kıyafetimi giydim!
Giydiği KıyafetOkula vardığımda herkesin kendi halinde olduğunu fark ettim!
Bu iyi bişeydi... Hemen müdürün yanına sınıfımı öğrenmeye gittim.Müdür: Lalisa Manoban 12/E sınıfındasın!
Lisa: Teşekkürler efendim.Dedim ve çıktım 12 e 12 e diye aranıp duruyordum... Okul 3 katlı olduğu için haliyle bulmam zor olcaktı... 3. Kata çıktım ama sınıf hala yoktu. En iyisi birine sormak diye düşündüm...
İlerde konuşan kız grubuna sorabilirdim.
Arkası dönük kısa sarı saçlı bi kız gördüm ve yanına gittim...Lisa: Aa.. Şey bakarmısınız...
Kız arkadını döndüğünde fark ettim bu sabah kafasına saksı düşürdüğün kızdı... Beni tanımış olmalıydı çünkü beni gördüğü anda yüzü düşmüştü.... Arkamı dönüp koşmaya başlamıştım kız sinirli bir şekilde arkamdan bağrıyordu ve sesi de yaklaşıyordu. Koşmaya başlamıştım. Bunu görünce hızım arttı. Ta ki... Birine çarpar kadar!
Çarptığım kişi hemen beni arkasına ittirdi kız da bunu görmüş olcak ki çocuğa bağırmaya başladı. Kızın hemen arkasında takıldığı grup üyelerinin kalan 8 i vardı...Rm: Momo burda neler oluyor.
Momo: O kız sabah benim kafama saksı attı!!!
V: Bu doğru mu yeni kız?
Lisa: Ben mi?! Tabiki hayır neden durup dururken kafana saksı atıyım ki ben senin elimden kaydı! 😒Her neyse ben bu okula yeni kaydıldum beni sınıfıma götüre bilir misiniz?!
Jk: Tabiki ama bir şartla!
Lisa: Şart mı? Ne şartı.
Jk: Sevgilimden özür diliceksin!
Lisa: Sınıfı kendim bulurum!Diye çemkirdim ve uzaklaştım...
Gerçekten o kızdan özür dilemene imkan yoktu. Ama cidden bu okuldaki bütün erkekler böyle yakışıklı mıydı? 😮 Dur bi dakika ne diyorum ben.Sınıfı bulmuştum ama öğretmenler zili çaldığında! Müzik hocası Sayeon ile beraber sınıfa girdik. Ha bu arada sesim ve dansım kendimi bildim bileli harikadır!
(Hoca:- Lisa ve chanyoung:+ sınıf:x)
- Günaydın çocuklar!
X Günaydın hocam.
-Bu gün sınıfımıza yeni iki arkadaşımız daha geldi!"2 mi benden başka biri daha mı vardı yani"
- Lalisa Manoban ve Park Chanyoung lütfen kendinizi tanıtın!
"Hocanın bunu demesi ile yanımdaki kızıl saçlı sincaba dödüm acaba cennette tadilat vardıda yanımıza gelmişti? Kız kendini tanıtmaya başladı..."
+ Merhaba arkadaşlar Ben Park Chanyoung kısaca Rose diyebilirsiniz buraya Avusturalya'dan geliyorum! Umarım iyi anlaşırız☺
Rose
-Teşekkürler Rose! Cam kenarı en arka sıraya geçebilirsin...
"Ardından ben konuşmaya başladım"
+ Herkese merhaba ben Lalisa Manoban Lisa diyebilirsiniz!Tayland'dan geliyorum! Sıradan bir kızım!
Lisa
Arkadaşlar bu bölüm bu kadar olsun😘❤ilk kitabım bu umarım seversiniz sizi seviyorum sarannghe!!!💖🖤💖🖤💖🖤
❤💛💚💙💜