Lisa dan:
Uyandığımda yoğun bakımdaydım. Çok garip ve bir o kadarda saçma sapan bir rüya görmüştüm. Vampir li falan. Beni normal odaya aldıklarında 10 ziyaretçim olduğunu öğrendim ve ilk kimin gireceğini sırqyla ben seçeceksin. İlk jennie unnim gelsin. Bana destek vermesine ihtiyacım var.
Jennie bodoslama içeri daldı.Jn:Lisa iyi misin? Bidaha böyle bişey yaparsan seni severim.
Ls:Aaa... Ama bu olmadı!
Jn:Ne?
Ls:Kapıyı diyorum. Kırılmadı çık bidaha çarp istersen belki kırılır.
Jn:ya Lisa ya... (Kızarır)
Ls: Domates oldun lan.
Jn:kapa çeneni ve çabuk ile daha momo nun ağzına edip instada biraz moment sıççaz.
Dedi ve hemşire içeri girerek "isterseniz artık dıradakini alalım çok kişi var ve hastamız çok yorulmamalı." Diyince jennie "peki" Diyip dışarı çıktı ama içinden ona söv düğüne adım gibi emindim.
Şimdi jisoo unnim gelsin bana ablalık yapmasına ihtiyacım var...
Jisoo elinde kimchi ile odaya girdi ve yemeği bana uzattı. En sevdiğim yemektir kendisi.Js: Acıkmışsındır diye düşündüm.
Ls: Ayı gibi!
Js: Bir kedi gibisin ama bazen kaplan'a dönüşü yosun Lisa. Birdaha kendine zarar verirsen jennie yi üstüne salarım.
Ls: Merak etme unnim❤
Js:merak ettirme o zaman Lisa!
Ls: Unni jin oppa da öyle bişey yapsa sende aynısını yapardın!.
Js:N-ne jin İ jin ne alaka ben o tipsiz mi sevicem hah kıçımın kenarı! (Lan jisoo çarpılcan kız)
Ls:hıı tabi tabi...
Hemşire:Lisa hanım artık dıradakini alalım.
Ls:Rose gelsin lütfen.
Rose içeri girdi. Ve direk bana sarıldı.
RS:hemen iğleş lalis.
Ls:hemen iğleş cem rose(sarılmasına karşılık verir)
Rose yle uzuuun bir muhabbetten sonra içeri yongii oppa girdi.
Geçmiş olsun dileklerini iletti ve aynı jennie unnim gibi birdaha böyle bişey yapmamam için beni tehtid edip çıktı. Sonra içeri jin oppa girdi elinde bir cupcake vardı üstünde geçmiş olsun Lisa yazıyodu. Teşekkür ettim. Sonra jimin girdi. Ve sonra hoseok oppa sonrada namjoon oppa sonra içeri Taehyung daldıTea: Nerde benim kankam!
Ls: Burda senin kankan. dedim
Dedim ve gelip bana sarıldı.
T:lili kendine birdaha böyle bişey yaparsan...
L:yaparsam?
T:yaparsannn... Ağlarım(bu kadar tatlı olmaktan vazgeç seni uyarıyorum çoçuk!!!)
L:😂😂😂
Doya doya muhabbet ettik ve son kişi. Gelmesini istemedim ama tea ile benim o halimi görüp tea ye bağırmış tea de "sende aldatma lili yi sonra kankası ona destek olmak için sarılınca kıskan farkındaysan Lisa orda senin yüzünden yatıyo sen onu aldatmasaydın hiçbirimiz burda olmazdık! " Diyince görevliler jungkook u zor tutmuş ama tea de haklı yani. Kapı çaldı. Gir diye bağırdım. Jungkook içeri girdi. Bu yana gözlerimin dolmasına neden oldu.
Jk:Lisa.ben... Ben özür dilerim. Olaylar gerçekten senin bildiğin gibi değil.
Ls:NASIL O ZAMAN JUNGKOOK BEN YOKKEN BAŞKA KIZLARLA OYNAŞIP BEN GELİNCE PEŞİMDEN KOŞTURMAKLA BENİ GERÇEKTEN SEVMİŞ OLMAZSIN. BİLİYORMUSUN TEA SÖYLEDİĞİ HER HARFTE HAKLI. SENDEN NEFRET EDİYORUM JEON JUNGKOOK. BENİ DUYUYOR MUSUN? SENİN HER ZERRENE NEFRET EDİYORUM!!!
Dedim. Ağlamam şiddetlendi ağzımdan hıçkırık kaçtı. Onun yüzünden ağlamaya katlanamıyordum. Bana sakinleştirici uyguladılar. Ve sonra jungkook olayları en başındna anlattı. Momo denen ****** dan nefret ediyorum.
Jungkook tan özür diliyip ona sarıldım. Sonra içeri hemşire gir ve 2 ziyaretçim daha olduğunu söyleyince şaşırdım isimlerini düyünca sinirden deliye döndüm birine anlam vermezken öbürüne hangi yüzle buraya geldiğini sormak istedim.
İsimler:
Momo(tahmin ettiğiniz gibi)Ve öbürüde...
Aşaüı inin biraz.
Biraz daha inin
Tamam durun.
Çok az daha inin
İsim:
***************Hehehe. Aslında isim o kadar uzun değil yıldızlara rastgele bastım. Neyse siz merak edin birazda düşüne durun. Ben kaçar blinks/armys
💖🖤💙💖🖤💙💖🖤💙💖🖤💙💖🖤❤💛💚💙💜🖤💖