Medya: sexy jennie ye aşık oldum galbaaa
Lisa dan:
Kamp alanına daha vardı... bende uyumaya karar verdim çünkü saat 9 2 gün kalcaz ve bu saatte kalktık... hatırladığiım en son şey ağaçların arkasındaki güneşin ışınlarını yüzüme gönderdiğiydi. Çok hafif bi îsı veriyodu çok hoştu.. sonra uyudum.
Jennie den:
Kampa 4 araba gidiyordukBu arabada ben ve jimin var. Öbür arabada lisa jungkook ve suga var. Öbürunde rose tea ve j hope aonuncuda ise jin jisoo ve namjoon var.
Sıkılıp lisayı aradım ama açmadı sonra jungkook u aradım nabıyo lisa diye uyuyomuş. Sonra jisoo yu aradım kahvaltı yapıyomuş hep tıkın sen unnie. En son çare rose yi aradım nihayet doğru düzgün biri... kamp alanına gelene kadar rose ile konuştum. Vardığımızda öğlen olmuştu... ama lisa hala uyuyo. Aklıma kamp alanının yanındaki dereden su alıp lisanın üstüne dökerek uyandırmak geldi. Ama jungkook onu alıp kurduğu çadıra yatırdı ve benim yanima gelip konuştuJk: jennie nona eğer lisayı ıslatmayı düşünüyorsan bunu aklından çıkar yoksa jimini bi kaşık suda boğarım ztn kısa hemen boğulur.
Ben sesli düşünmeye mi başladım beyse bırakalım şu veled maknae yi. Akşam oldu lisa falan uyandi ztn ... kızlar olarak biz burda donuyoz onlar sabahtan beri bi ateş yakamadı sonunda sinirlendim
Jn: lan jimin sabahtan beri ben yakarım şimdi olcak falan diye bi ateş yakamadın donduk burda odun diye seni koysak yanmıştı şimdiye dedim ve elimde tuttuğum dal parçası yanmaya başladı hemen ateş odunlarının üstüme attım elimden ateş çıkmıştı
Jn: lisaaa elim yanıyo su getir söndür şunuuuuuu
Js: ateş gücü taşıyan kolyeyi takıp ayeş gücünü elde etmene mi şaşırdın?
Rs: haklı
Jn:YAKARİM LAN BURAYI hadi okulu ateşe verelim...😊
Jm: masum ama canisin sevgilimm