Elementlerin güçleri💧🔥🌬🗺

834 36 12
                                    

Hepizimiz denize girmiş eğeleniyorduk sonra jimin suyun altına daldı ama bir süre çıkmadı hepimiz endişeleniyorduk ama jennie ye baktığımda ağlicak gibi olduğunu gördük . Birden jennie nin boyu uzamaya başladı sonra altından kısa bi insan çıktı... Aaa durun tamam jimin miş😂😂😂.
Jimin hadi deve güreşi diye bağırdı. Sonra taehyung rose yi omzuna aldı.

V: ilk ve son rakibiniz biziz kaybetmeye hazır olun.

Nasıl narin rose miz kavga ederdi ki tabiki jennie rose düşürdü düşürcek ama nereye evet benim üstüme... Rose tam üstüme düşcekken ellerimi yüzüme sper ettim ve gözlerimi sımsıkı kapattım... bi süre öyle bekledim ama üstüme sincap yağmuru yağmıyınca etrafa baktım herkes buraya bakıyordu. Parmaklarımın arasından baktığımda denizin suyu bana sper yapmış rose yi havada tutu yordu. nE? Gözüme vuran ışıkla kolyeme baktım. Parlıyordu. Ellerimi yavaşça inirdim ve ellerimle beraber su ile rose da indi.

Jn: lisa bu kolyenin gücüydü...

Js: kolyen mavi yani suyu temsil ediyo. Benimki beyaz yani yanılmıyorsam rüzgar

Rs: o zmn jennie unnie ninki ateş benimki ise toprak yani aaaaa bidakika acaba bitkilerle iletişim kurabilir miyim😆😆😆

Onları dinliyorduk ama ben jungkooka bakıyordum onlara değil ıslak saçları ve kaslı vücuduyla nasıl durduğunu anlatmak isterdim ama kelimeler kifayetsiz kalır dermişim ki ztn anlatmazdım o benim hıh.
Ben bunları düşünürken bişey beni suyun altına çekti. Sanırım bi el. Kim olduğuna bakmak için gözlerimi açtim. Sinirimi kontrol edemeyimp beni turan kişiye bağirdım. Hemde suyun altındayken

Ls: Chanyeol beni derhal bırak.

Evt suyun altında nefes alıp konuştuğuma şaşırmicam çünkü su perisi mi dersiniz prensesi mi dersiniz ne boksa ondanım evet su bokuyum ben. Sjwgegjeen

Chanyeol şaşırdı ama beni bırakmamakta ısrarcıydı suyun altında nefes alamıyo olsam şuan boğulmuştum. İslık çaldım ve chanyeolun ayaklarına yosunlar dolandı o sırada bi yengeç onun elini ısirınca ya da kıskaçliyinca o elini tutarken ben kaçtım.
Suyun üstüne çıktığımda herkes bana merakla bakıyordu chanyeol dedim ilk herkes sinirlendi ve sonra olanları anlattım kızların gözleri parlıyordu çünki yeni güclerini merak ediyorlardı ( e yani doğal olarak )

Ertesi sabah kampa gitcektik yaz tatili ne güzel şey yaaaa

Bakalım kampta neler olacak hııı?

LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin