❤vampir🖤

1.3K 49 3
                                    

Kook:
Gözlerim açıldığında etrafımda uçan gölgeler varfı dikkatli bakınca yarasa olduklarını fark ettim. Biri uyandığımı gördü ve önüme kondu bir anda siyah kırmızı bulutlar çıktı ve yarasa bir insana dönüştü. Hayır olamaz...
B-bu bu.....

Jennie'den:
Jungkook dışaraı çıktığında içeri birkaç yarasa girdi. Korkmuştum. Herkes yataktan kalktı. Ne yapcağımı bilemedim ve yanımda duran jimin'e sıkıca sarıldım. Korkmuştum. İlk defa ben JENNİE KİM korkmuştu. Jimin sarılmama karşılık verdi titriyorum. Elimde olmadan...yarasalar siyah kırmızı bulutlar içinde insana dönüştü ve üstümüze gelemeye başladılar. Ağlıyordum...

Rose'dan:
İçeri yarasalar girdiğinde ağzımdan unnie kelimesi çıktı jisoo bana korkma demicem çünkü bende korkuyorum dedi. Jennie ağlıyordu. Bir dakika ne jennie ağlıyordu duyanlar duymayanlara söylesin. Oppa diye çığlık atmıştım o sırada tea beni arkasına aldı ve kendini siper etti. Ağlamam kuvvetlendi. Tea'ye sarıldım. Sinirli bir şekilde vampir olduğunu düşündüğüm kişilere bakıyordu. Çığlık attım bir anda. Hayır şimdi olmaz... Sinir krizi geçiriyorum.

Jisoo:
Herkes ağlıyordu ve ben onlara bişey yapamıyordum. Yine sarıldım herkesin birbirine sarıldığı gibi gözümü kapadım ve sessizce göz yaşlarımın yanaklarımdan s üzülmesine izin verdim. O sırada ayaklarımın yere değmediğini fark ettim. Jinden ayrılmıştım. Etrafımızı mor dumanlar sardı hareket edemiyordum. Onlar önden yürürken bizde arkalarından sürükleniyor dünya. Yanımızdan geçenler bize bakmıyordu, sanırım bizi görmüyorlardı. Lisqnın yoğun bakım odasına girdik vampirlerin arasından bir erkek öne çıktı liraya yaklaştı ve-ve onu ısırdı. Bağırarak ağlamaya başladım.ve lisa. Lisa bir anda gözlerini açtığımda. Yeni beyazlaşmıştı, gözleri kırmızıydı ve dişleri sivriydi. Saçları ise simsiyah... Bize baktı ama bakışları çok farklıydı alaycı bir gülüş attı. Sonra yanımızdan çok hızlı bir şekilde gitti. Işık hızında lisayı takip ediyorduk. Eski bir kaleye geldik bizi bir sandalyeye bağladılar. O sırada bir bağırış duydıium yan odadan geliyordu ve içeri birileri girdi. Maskelilerdi. Yanımıza gelip maskeleri çıkardılar ve...

NEEE!!!

LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin