GERÇEK BOYUT!

73 9 0
                                    

Yunus yavaş yavaş kendine gelmişti. Yaraları acıyordu. Yaşadıklarının şaşkınlığıyla ilkin nerede olduğunu tanıyamadı ama sonradan oranın şatonun tıbbi bölümü olduğunu anladı. Güneş ışığının vurduğu bu odada yataklardan birinde yatıyordu. Odada fazla kişi yoktu. Bir kaç yaralı ve onlarla ilgelenenler. Yunus'un uyandığını gören biri hızla yanına yaklaştı ve:

- İyimisin?

Yunus:

- Sanırım.

Hala tam olarak kendine gelememişti.

- Burada bekle Kratos'u çağıracağım.

Yunus başıyla onayladı ve giden kadını izledi. Üzerindeki örtüyü attı ve bandajlarına baktı. Yaralarına güzel bir müdahale yapılmıştı.

Kısa süre sonra Kratos geldi ve Yunus'a koştu.

Kratos:

- Neler oldu?

Yunus:

- Su bükücüler tuzak kurdular. Herkes öldü.

Kratos:

- Nasıl!?  Peki sen nasıl hayattasın?

Yunus:

- Gizli gücümü keşfettim.

Kratos:

- Ney!?

Yunus:

- Elektrik sizin tabirinizle yıldırım ve simşek.

Kratos:

- Düşmanlarımızın senden haberleri var! Seni bir an önce öteki boyutta gizlemeliyiz.

Yunus:

- Ne diyorsun?

Kratos:

- Sen bizim tek umudumussun. Seni bu tehlikeli uerde tutamayız. En azından gücünü kullanmayı tamamen öğrenene kadar!

Yunus:

- ... Ne zaman?

Kratos:

- Hemen şimdi!

Kratos Yunus'un beklemediği bir anda hızla hareket etti ve bir kaç muhafıza bir şeyler söyledi. Yunus bu gece gider sanıyordu ama Kratos onu hemen şimdi gönderecekti. Kratos'un konuştuğu adamlardan biri hızla odadan çıktı. Diger ikisi ise Yunus'a geldiler onu ayağa kaldırdılar ve yavaşca hareket ettirdiler.

Yunus:

- Neler oluyor?

Kratos:

- Eğer bu olacaksa hemen olmalı! Beklersek halk ve diğer politikacılar sorun çıkarır.

Yunus hala şaşkındı. Onun bu şaşkın bakışları içinde muhafızlar onu pist balkona çıkardılar. Yunus olayın şaşkınlığıyla biraz kızgındı. Sonradan gelen muhafız getirdiği sandığı anka kuşuna yerleştirdi. Avcılardan birinin bindiği ankaydı bu. Yunus'u hızla ankaya bindirdiler. Bu sırada Kratos gelmişti.

Kratos:

- Dikkatli ol evlat!

Yunus:

- Ama kra!...

Anka hızla uçmaya başlamışdı. Yunus irkilere başladı uçuşda şaşkın şaşkın Kratos'u izliyordu. Kısa sürede boyuttan geçen Yunus kendisini bekleyen yeni hayatını düşünüyordu!

...

SEZON FİNALİ

Sonraki sezon gecikecektir. Yorum ve voteler artarsa daha hızlı gelir! :-)

EFSANE GÖZYAŞI AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin