04

70 6 9
                                    

Bilge: Aşkum. Kapının önündeyiz...

Bilge'den gelen mesajın içeriğini okumadan direk kapıya çıkmıştım.

"Bilge neden ilk defa zamanında geldin? Alışkın değilim gömleğimi bile giyinemedim resmen."

Konuşurken aynı zamandada kayıyı kapattığım için sonunda arkamı döndüğümde çantamı bırakıp direk gömleğimin önünü kapatmıştım.

Bilge: Tuba ile biraz önce karşılaştık, senide alıp birlikte okula gidelim dedik.

Hemen gömleğimin düğmelerini kapatmaya dönmeden az önce çantamı Bilge'nin üzerine atmıştım.

Yürümeye başladığımızda ben hala üzerimi toparlıyordum. Biraz ilerledikten sonra, bu kadar yakınımızda oturduğunu yeni fark ettiğim yeni asyalı çocuk belirmişti bir sitemizin bir müstakil evinin önünde.

Bilge beni uyarıp Tuba'ya bakmamı sağlamıştı.

Tuba ağzı bir karış açık bi şekilde yeni çocuğa bakıyordu.

Bilge ; Bende diyorum, neden ped almaya gittiğim dükkandan beri beni takip ediyor bu? Bir ara ped mi isteyecek diye bile düşünmüştüm oysaki.

Bilge gülerek uzaklaşırken, ben ise hala Tuba'yı izliyordum.

Bilge birden yüksek konuşmaya başlamıştı.

Bilge: Tuba okula geç kalacağız. Ağzını kapatta gidelim.

Tuba biraz utanıp ağzını kapatırken, Jay'de bizi duymuştu.

Üzerimde hissettiğim bakışların sahibini ararken, Jay'le göz göze gelmiştik.

Gözlerinden, o bakışlarını yere indirdiğinde kurtulmuştum. Ardında tüm dikkatimi Bilge'ye vermiştim.

Bilge: Hadi birlikte gidelim okula.

Jay cevabını düşünürken, Tuba onun yerine konuşmuştu sevinçle tamam diyerek Jay'in yanına yaklaşmaya çalıştığında Jay ise ondan kaçıyormuş gibi görünüyordu.

Sonunda yola Jay'le yanyana devam etmek zorunda kalan ben olmuştum.

Kızlar önden giderken, bense Jay'lede birlikte arkalarından onları takip ediyorduk.

Bir süre konuşmadan yürüdükten sonra canım sıkılmıştı. Bu yüzden de ilk ben konuştum.

"Nasılsın bugün?"

"Nasıl olmam gerekiyor?"

"Bilmem sonuçta okuldaki ilk haftan başlıyor bugün."

"Bilmem farkında mısın ama bende sizin gibi çocukluğumdan beri okula gidiyorum."

"Sen salak mısın? Türkiye'desin farklı bir kültürde okula gideceksin insan gibi gergin misin?, heyecanlı mısın? diye soruyorum."

Daha fazla uzatmadan adımlarımı hızlandırıp kızların bile önüne geçmiştim.

Okula ulaştığımızda Jay ben Bilge'yle konuşurken ilk giren olmuştu.

OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin