~Skip waktu rehat ~
yah ppali . barusan pula kau hyesoo lmbt selalunya kau yg daluan klau wktu rht . Ujar yeeun .
Jap lah sabor *selesai kemas barang* . Ok jommm~~. *trs lari ke kantin dn menarik lengan jaeri*
Yahh jangan bawaaa aku lariii .
Kedebuk !!
seolyoung dan yeeun pun bergegas belri ke tmpt kawannya yg terlanggr dgn seorg namja ni .
Yahh jaeri gwenchana ? *tlng jaeri berdiri* tnya seolyoung yg tgh gelisah itu .
Gwenchana .
Trs namja tu marah" .
Yah klau nak pergi kantin tu pun tk yah lah smpai nak lari . mcm budak" jah aku tgk ..*marah pljr nmja tu*
Yah siapa suruh kau yg lmbt berjln . marah yeeun .
Woi kawan kau yg buta kot .*marah nmja tu lgi*
Keenam-enam kawan nmja tu pun trs datang untuk melihat keadaan kawannya itu.
Yah junhoe knpa ? Tnya seseorg dri mereka
Ni ahh ada yeoja tah kli buta. bru ada lgi yeoja penyibuk marah" aku .*tunjuk drg yeeun*
Trs nmja tu tgk yeoja tu .
Yeeun ?! yah knpa kau tak kejutkn aku ahh ? *marah nmja tu kat yeeun*
'Doh, matilah aku . aishh pabo yeeun knpa kau tak kejut kn abg kau ni . Habis lah kalau pulng nnti tk dia masakkn kau makanan .' Desis hati yeeun .
Yup nmja tu abg kepada yeeun . Song yunhyeong . member iKON second hyung. pandai masak . Dan jaeri tk sengaja langgar tu pula junhoe . Koo junhoe , member pling tinggi mrngalahkan tiang .
'Lah siapa suruh oppa . Kan ada jam set lah alarm . Klau tk pun ada tlfn knpa tak pasang alarm ? apalah oppa ni dah tua nak juga saeng bgnkn mcm pula saeng yg tua dri oppa . Dah lah saeng nak blah mlas nak layan Makin d lyn makin memekak ' . Kata yeeun dgn selamba . Lalu pergi dri tmpt kawan-kawan oppa dia .
Girl Retro Situation [Nama group Yeeun]
jaeri : Thank korng selamat kan aku tdi .
y/h/s :Wlc
Yeeun : Hah ! Ingin kli klau nak pergi kantin jgn lri lgi .
Seol : Hah dengar tu .
hye/jae :Nae kmi dgr . Ok kmi janji tk akan lari lagii *kata mereka bedua serentak*
Seol/yee : Ok , good .
Ok memandangkan kamu berdua tdi dah cetus kan lagi skli pergaduhan krg sponser dan pergi beli makanan . kata yeeun .
Ok jaeri yg sponser dn pergi beli . kata hyesoo .
Apa pula aku ? kau yg bawa aku lari tdi . jawab jaeri .
Kau yg langgar namja tiang tu kan ?
So ? soal jaeri
So kau yg sponser aku kawan kau ja ! jawab hyesoo selamba .
Yalah" ppali jom . Perut aku dah ni start berrhtym ta . kata jaeri.
Kajja . jawab hyesoo gembira.
Hyesoo dan jaeri pun pergi membeli makanan yang di sponser oleh jaeri itu .
'Okk siap beli jom duduk '. ajak hyesoo dgn penuh gembira . Yelah makanan kan siapa tk seronok .
Semasa hyesoo dn jaeri tgh nak pergi ke tmpt duduk mereka . Namja yg cemas itu pun tidak sengaja langgar hyesoo . namja tu juga turut terjatuh .
Yah hyesoo gwenchana ????? tnya jaeri .
Tak ! kau tgk lah makanan aku dgn yeeun dah jatuh kotttt ... *marah hyesoo kpda jaeri*
Doh dia yg langgar kau . Yg kau marah aku apa sal ? Jawab jaeri .
Yahh yg kau lari mcm kna kejar singa nie knpa ? marah hyesoo terhadap namja yg langgr dia smpai makanan dia ngan yeeun jatuh . Yalah siapa yg tak marah author pun marah juga Hahaha.
Mianhae aku tk sengaja. * jawab namja itu .
Tulh manusia zaman skrng nie . Tau nak ckp mianhae saja . tpi di buat juga . Mata tu at least tgk la dpn . Ni sibuk tgk bawah lantai . Mcm pula retis . *marah hyesoo pada namja tu*
Namja tu pun hilng sbar lah juga terhadap ayat si hyesoo .
Doi woi yeoja elok" kot aku mintak maaf . Jdi kau lahir zaman batu . Tau nak ckp manusia zaman skrng . Lgi satu klau aku artis apa kau nak buat ?
Eh sorry ehh aku bkn lahir zaman batu . Aku klau aku jumpa artis ?mmg aku sepak lah biar dia melancong pergi ke africa sana biar dia jadi hitam . Byk peminat kot kau kat sana even org lgbt pun suka kau sbb kau putih Hahahaha . *hyesoo pun ketawa terbahak" smpai tak ingt dunia diikuti dgn jaeri*
Namja tu pun hilng sabar lalu mengambil air d atas meja salah satu seorng peljr lalu simbah tmpt hyesoo .
'Oh my god . You death namja ' kata jaeri
Hahahahahahaha .
Kli ni giliran namja tu pula yg ketawa .
' Yashhh babi kau mmg nak knaa!!! ' jerit hyesoo lalu mula lah dia tarik rmbut namja itu .
'Matek apa aku nak buat ni ??? Haah pnggil yeeun dan seolyoung . Nasib kau bijak jaeri.' Desis hti jaeri lalu pergi ke meja group mereka .
Seolyoung pun ternmpk jaeri belari ke tmpt dia dgn yeeun .
Haahh guys , hyesoo gaduh lagii skli !!! kata jaeri yg hampir pengsan itu sbb berlri ke tmpt yeeun dn seolyoung .
Ppali . " ajak jaeri
Hyesoo dan Namja situasion .
Hyesoo dan namja saling menarik rambut dan berperang mulut .
Sampai saja mereka ke tmpt kejadian itu . Yeeun pun meleraikan hyesoo dripada namja itu .
Kawan" nmja itu pun dtg melihat maknae kesaygn mereka .
Yahh jungkook mooseumyiryeyeo ? kata jin selaku member tertua d gruop bts .
Yup , namja gduh ngan hyesoo tu bernma jungkook .
Ni ahh ada yeoja gila bru kluar dri hosptal sakit jiwa cri gaduh ngan jungkook . kata jungkook .
Woi jaga" sikit mulut kau tu . kata hyesoo
kau lah yg jaga mulut . kata jk
Dah" jom pergi tmpt kita . kata yeeun dan v serentak
Yeeun dan v pun trs memandng satu sama lain . trs yeeun bgi death glare dia
Aish ni lagi yeoja ni suka sangt jeling aku. Nasib aku sayang kau . klau tk mmg teruk kau oleh aku . kata v dlm hti
Ishh habis basah baju aku . kata hyesoo dgn raut muka yg marah .
Alololo nah makan lah dlu nnti kita tukar baju . kata seolyoung
Ahh makan lah dlu . aku ada extra baju " kata yeeun .
Kamsahamida guys . Nasib korg ada sayang korg " kata hyesoo
~Skip waktu pulang~
Guys korg balik lah dlu . kata yeeun dgn kawan" nyaOk .
jgn balik lmbt sgt tau . kata seolyoung
Okkk . kata yeeun
_______________________________
End of chap 3 !
Readers kena lah votee .
mian klau third ff authors tak best
syg krg😂❣️❣️
YOU ARE READING
My Wild Wife ~ [KTH]
FanfictionSeorang gadis liar yg muda d paksa berkahwin dgn seorg namja . Tpi gadis ini tidk mau bekawin dgn nya . Tpi apa kah akan terjdi ? Klau nak tau sila lah baca !!! *mian klau tak faham story descriptions author ni 😂😄 Published : Fri, 1 february 2019...