☘2☘

134 11 1
                                    

Kring kring kring ~ alarm menandakan waktu bangun tpi yeeun yg semalam mabuk tu awal bgn dri bunyi alarm .

Kat ruang makan ~

Yeeun turun dgn mengenakan baju seragam sekolah yg d tunjukkan .

Yeeun turun dgn mengenakan baju seragam sekolah yg d tunjukkan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yeeun : anyeong omma .

mrs song : kan awal tk nk sarapan kah ?

Yeeun : Tak nak lah omma .

mrs song : ok la klau yee tk nk makan . Hati" pih sklh tu . Bwa elok" tu kereta .

Yeeun : nae omma anyeong .

mrs song : nae .

Kawasan sekolah~

5:40 langit pun masih gelap sikit tpi dah awal sampai .

Semasa yeeun nak ke kls dia trkjut dia ingtkn dia org pertama rupanya v yg awal . 'awal juga dia ni ke sklh ? bkn dia sllau lewat kah ? ahh kau pun apa kurng nya yeeun . sama juga  'desis hti yeeun . Yeeun pun mengambil keputusan untuk duduk ke tmpt nya dan smbung tidur yg telah tergantung .

'awal juga dia ke sklh . bgus la ada juga kawan aku dlm kls'. kta v dgn suara perlahan .

Lps sahja yeeun tidur nyenyak . V pun mendekati yeeun lalu duduk d sebelah yeeun dan mengusap rambut yeeun .  Lalu melihat wajah yeeun yg tidur itu sperti gmbr yg d tunjuk .

Tidak V sedar sebenarnya ada yeoja yg suka kat v  nmpk v usap rmbut yeeun dan tidur d sblhnya

Tidak V sedar sebenarnya ada yeoja yg suka kat v  nmpk v usap rmbut yeeun dan tidur d sblhnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Jap apa aku buat ni . aish baik aku blah nnti org nmpk habislah reputationku.' desis hati v.

V pun megangkat punggungnya dri tmpt duduk sebelah yeeun dgn perlahan-lahan supaya tidk mengejutkan yeeun drpida buaian mimpinya . Sebenarnya v ada hati dgn yeeun . Tpi dia tk berani nak ckap jdi dia hnya melepaskan rasa cintanya dgn ego .

6 : 20
akhirnya yeeun pun bgn dri buaian mimpinya . Tpi yg dia pelik cuma dia seorng shja dlm bilik darjah tu . 'mna pula c v ni'soal yeeun . Yeeun mengambil keputusan untuk mencri v tpi tidk jumpa" akhirnya dia pergi ke taman dn terjumpa v kat situ . 'Haih kat sini rupanya kau,baik aku blah nnti di kata spy tk juga . Klau dia ckp aku ada hati dgn dia blckk mmg tak lah 'kata yeeun dlm hti .

V yg tersedar dgn kehdiran yeeun pun mengur yee . 'Woi pa kau buat kat situ?'
tnya v . 'Woi woi aku ada nama lah babi' kata yeeun . ah tak kisah lah kau ada nama kah tiada nama kah peduli apa aku ? jgn" kau spy aku sbb kau ada hti dgn aku ? kata v . 'Ehh blckkkkkkkk AHHAHAHAHAHA  excuse me . takda masalah aku nak simpan hti ngan alien macam kau hensem lagi bapa ku dri kau . Lagipun tkda masa lah aku nak spy alien mcm kau dah lah aku nak blah baii' kata yeeun lalu membuka langkah nya untuk pergi dri situ .

Ish perasaan punya namja takda maknanya aku ada feeling nyan kau dah lah alien . baek aku pnggil je ufo sruh ambik kau . rungut yeeun .

Really nigga ? mcm alien kah aku ni setahu aku handsome lagi aku dri alien . Ahh peduli lah asalkan aku handsome dri alien sdh . kata v

Skip kat kls ~

Yeeun pun trs duduk dan mengambil buku nya . Tiba" ada org tgr yeeun . Yo , yee awal kau hri ni bkn kau terlebih mabuk kah ? tnya org yg mengur yeeun itu . Yoo seol ish kau ni . skli skala awal dtg dri aku lewat bukan juga c chanyeol tinggi lampai tu bgi aku masuk .

Flashback~

Doh dah ada  pula pengawas  apa aku nak buat ni c tinggi lampai ni dah dpn gate  dah lah mengalahkan tiang lampu  .. matek lah aku !! aishh terpaksa lah aku lenyapkan swag aku sementara ni ..

*berlari ke gate* Yah anyeong chanyeol ? boleh tak awak bgi saya masuk ?? *buat aegyo tahap gabang 100++++*

'Ahh takda takda . kau ingt aku ni mcm pengawas lain kah ? Buat sikit aegyo trs bagi masuk aeygo . buat sikit aegyo trs bgi masuk. Ni chanyeol ok . park chanyeol . Tak pernah termkan dgn aegyo
kau tu . bgi tahi kucing bru kau tau .' kata chanyeol .

'Ish babun lah kau ni chanyeol' . kata yeeun .

end flashback~

Seol young : Hahahahaha rasain lo . tpi bgus lah juga kau awal datang .

Yeeun : Pah pah lah aku nak sambung tidur . so bubai ..

Tiba" ada org ketuk meja yeeun .

Yeeun : Woi bahabi kau jaeri tejekut siak aku . Yg kau hampus mcm kena kejar olh hantu nie pah sal dgn beg dua ni ??

Jaeri : Ppali ikut aku hyesoo tgh gaduhh .

Yeeun/seolyoung :mwo ?  dah jom" .

Hyeesoo dan Xxxx situation .

Hye dan jaeri tgh jalan nak menuju ke kls tiba" ada org menyambar tgn hye .

Woi pah sambar" tgn nie ? 

Bgitau kat kawan kau c yeeun jgn dekat dgn v . klau dia tk nk mati !!

Yah patut lah mulut tk dah insurans rupanya mulut busuk mengalahkan tahi anjing . Woi kau igt sini ehh suka hati dia lah nak dkt dgn siapa ! yg kau yura nak sgt jaga tepi kain org ni dah knpa ?

Yah kurang ajar *tmpr muka hyesoo*

Nmpk nya kli ni kau salah cri pasal dgn salah org . *trs tarik rmbut dan tumbuk muka yura berkli*

Jaeri yg cemas itu pun tidak tahu nak buat apa trs belri ke kls dn memanggil yeeun dan seolyoung .

Yeeun : yah , hyesoo dah la *tarik hyesoo dri atas badan yura .

'Kau igt aku tk nmpk kah yg v tidur kat sebelah kau ? ' kata yura

Apa yg  kau merepek nie ? tnya yeeun .

Doi acah" pulak kau tak tau . dia tidur kat sebelah kau lah masa kat kls kau ingt aku tk nmpk kah ? siap dia usap lagi rmbut kau . kata yura .

Pufttt HAHAHAHAHAHAHAHAHA . Apa lah kau ni tu jah kot . Ahh dahlah untuk pengetahuan kau aku ngan c v tu M.U.S.U.H musuh so ambik lah dia . aku tak kisah pun . Setakat dia jah baik aku bljr dri pompuan melacur . Tak dah masa depan langsung . Kata yeeun

Ish .. Yahh tarik balik" kata-kata kau .

Oops sorry setiap ayat yg kluar dah kluar dri mulut aku dah tk boleh d tarik . *trs jln*

Yashh *try nak tumbuk yeeun dri belakang tpi yeeun tersdr dgn kejdian itu sempat menahan tgn yura dan menjatuhkan yura .*

Skli lagi kau cri psl ngan aku atau chingu" aku. mmg nahas muka beruk kau aku kerjakan smpai lebam bebanding hye tumbuk .

V  yg nak ambil jk d dpn gate itu pun terberhenti apabila melihat yeeun mengugut yura . Trs d kjutkan olh jk dri blkng .

jk : yah tgk apa tu ?

v : Tulh . *menunjuk ke arah mereka*

jk pun melihat mna v tunjuk .

jk : yahh kuat juga c yeeun ni kan .

v :tulh ideal type aku .

jk :eehh hyung suka dia ehh ?

v : ehh kau ni dah jom naik kls .

jk : ok .

_______________________________
Tbc ...

End chap 2 !
Readers kna lah vote tuk chap seterusnya .
Mian nya klau ada typo !
mian juga klau readers tak faham ff authorni . Hihihihihi

My Wild Wife ~ [KTH]Where stories live. Discover now