☘4☘

53 7 0
                                    

'Ok akhirnya siap juga hw saem zirafah tu ! ' kata yeeun

Yeeun biarpun budak liar tpi sebenrnya dia rajin dn sllau top 4 dlm exam sma dgn chingu" dia .

*Tgk jam kat phone dia* Haah dah jam 2:30 petng !?? kata yeeun dgn muka terkejut .

Yelah kebiasaan nya yeeun akan pulang sblm jam 2 ptng .

'Ok bgus aku kms brg . And then go home' kata yeeun .

Yeeun pun mengangkat punggung nya untuk beredar dri kls itu . Akhirnya semasa pergi ke car park tiba" ada bola keranjang  tidk sengaja terhumban d belakang kpla yeeun . akhirnya yeeun pun trs tidk sedrkan diri . Dan namja itu trs mengangkat yeeun pergi ke klinik berdekatan .

'Yehh, krg sambung lah latihan . Aku nak bawah dia ke klinik berdekatan lagipun bilik rawatan dah tutup .' ujar nmja yg tdk sengaja mengenakan bola d kpala yeeun itu kpda pasukannya .

Ok' . kata pasukannya

~Klinik~

Namja itupun mengangkat yeeun masuk ke dlm klinik . Nurse yg ternmpk itu pun trs mengambil katil pesakit seperti gmbr yg d tunjukkn .

 Nurse yg ternmpk itu pun trs mengambil katil pesakit seperti gmbr yg d tunjukkn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

encik sila ltk pesakit kat sini . kata nurse itu .

Dia pun trs meletakkan yeeun d katil pesakit lalu d sorong oleh dia dgn nurse . 'encik sila tunggu kat sini yahh' . ujar nurse itu pada nmja tersebut .

Baiklah . kata nmja itu

Lps beberapa minit kemudian doktor dan nurse pun kluar dri bilik rawatan itu .

Doktor mcm mna dgn kawan saya ? kta nmja itu .

Baik , tpi tunggu dia sedar bru dia boleh balik ..jawab doktor itu .

Oh ok , boleh tak saya masuk ? tnya nmja itu .

Boleh . smbung doktor itu .

Namja itu pun duduk berhampiran dgn  katil yeeun yg d sediakn oleh pihak klinik .

'Yeeun buka lah mata . aku nak smbung latihan ni. Mian lah klau aku tk sengaja buuat kau smpai tk sedrkn diri' . kata nmja itu .

Yeeun pun membuka matanya perlahan-lahan membuka matanya dan mihat sekeliling .'Buat apa aku kat tmpt ni' soal yeeun dlm htinya . Namja itu pun tersedar lalu bertnya kpda yeeun .'Kau dah sedar jap aku pnggil doktor' . Kata nmja itu blm sempt nmja itu mengangkat punggung yeeun pun trs menahan tgn nya .'Tak yah la, aku nak balik' kata yeeun. Tpi kau kan blm sembuh . smbung nmja itu .'Aku ok lah v aku nk balik skrg ' ujar yeeun .

Yup , nmja yg tk tersengja bling bola kat blkng kpla yeeun bernama v .

~Luar klinik~

v : jom aku hntr kau balik .

yeeun : tk yah lah hntr jah aku kat sklh aku . aku nak guna kereta aku .

v : kau kn blm sembuh sepenuhnya .

yeeun : aku sihat . Dah jom masuk kereta kau .

v : kajja .

~smpai kat sklh~

v : nah barang" kau *hulur brg yeeun*

yeeun : Thanks . bai aku chau lu esok jumpa . Anyeong !

v : cheonma . anyeong . mlm ni pun kita akan berjumpa Song yeeun .

~skip dlm kereta yeeun~

*cri tmpt parking . lps tu parking *Adoi sakitnya kpla aku . Bgus aku buka balutan ni . klau drg omma nmpk mesti byk soalan . Pening aku nk jwab mna satu aku daluan nk jawab . kata yeeun dlm kereta . *Trs membuka balutan d dlm kereta* .

~Smpai kat rumah family song ~
I'm homee !!!! jerit yeeun sebaik saja menjejak dlm rumah besar itu .

*maid pun trs mengambil beg dan brg" yeeun di tmpt yeeun . Ahh baby girl appa dah balik .*lawa Mr.song yg terus menuju ke tmpt pintu rumah besar itu * Lewat nya yee balik . apa yee buat kat sklh ? knpa oppa kmu tk tunggu kmu ?

Ohh yee buat hw ,Ta oppa mybe merajuk kot sbb yee tengking dia dpn chingu" dia kotttt . Kata yeeun ..  Btw mna omma dan oppa ? soal yeeun kpda appanya .

Ahh tu kt dpr masak . jawab appa nya

Aii ? kan ada maid knpa tk suruh drg je yg masak ? tnya yeeun dgn penuh kehairanan .

Tak tau lah omma kmu .. Tpi bagus lah omma kmu masak hri ni . Dah lama appa tk rasa masakan omma kmu . kata mr.song

Ok lah appa . nak ke dapur anyeong ..

Nae pergi lahh . jawab appanya .

Yeeun pun masuk ke dapur dn cuba untuk kejut kan oppa dia . Omma mereka yg perasan yeeun menyelinap masuk ke dapur itu pun hnya mendiam kn diri .

'Oi minyak tertuang d muka mu jdi hntu minyak '. latah yunhyeong .

Puft HAHAHAHAHAHAHA . apa lah oppa ni . Tu pun boleh terkejut kah ?

Mrs song  hnya ketawa sahaja melihat gelagat kedua anak kesayangannya itu .

Yeeun knpa lewat hri nie pulng ? tnya mrs song .

Oh, yeeun buat hw . tu yg lwat sikit tuu ..kata yeeun dgn gelisah . Yelah pdhl dia lwt tu pun sbb kna baling bola trs pengsan . Ahh sedapnya omma dgn oppa masak . btw ada something kah ? Tnya yeeun dgn penuh kehairanan . selma nie omma dia dah berhnti  masak sejk umur dia 5 tahun tu lah dia hairan .

mlm ni kawan appa dan omma akan ke sini untuk makan malam dgn kita ." kata mr song

Knpa tk pergi restaurant je ? tnya yeeun .

Lah , kawan omma nak sangt rasa masakan omma tulh . omma msak kawan omma bilng dah lama dia tak rasa mskan omma ."smbung ommanya .

"oh .. yeeun nak tolng lah ." bolehkan omma . tnya yeeun *buat muka aegyo*

Ah tk pyh lah yeeun . Yeeun naik pergi mandi lps tu pkai baju cntik" jgn pakai bju swag . Bru tu make up cantik"yah . kata omma nya yg menghalau yeeun supaya kluar dri dapur .

Yalah". kata yeeun

Ok good .. " kata ommanya pula .

_______________________________
Tbc...

End of chap 4 ! macam mna dgn chap ni?
Best tak ? klau best readers kna lah vote✨✨✨

My Wild Wife ~ [KTH]Where stories live. Discover now