~Malam ~
Tok tok tok !! . bunyi ketukan sebyk tiga kli itu menandakan bahawa dah ada tetamu telah tiba d rumah kluarga song .
'Yunhyeong pergi buka pintu . omma rasa itu ahjumma kim kmu' . Ujar omma mereka.
"Ok , omma ". yunhyeong pun menuju ke pintu .
*yunhyeong pun pergi membuka pintu* Oh , yunhyeong ahh wah dah besar tinggi dah kmuu . " ujar wanita itu selepas yunhyeong membuka pintu .
Mrs song pun trs dtg dpn pintu untuk mempelawakan kawan lmanya itu diikuti oleh mr song dri blkng .
taeryeon , dah lma tk jumpa awak . *trs peluk mrs kim selaku rakan baiknya dri kecil* saya pun dah lama tk jumpa awak . *smbung mrs kim lalu membalas pelukan mr song*
'hunyeong , long time no see ! 'kata ayah yunhyeong dan yeeun itu . *smbil memeluk kawan baiknya dri kecil* Yunhun .. *trs memeluk ayah mereka berdua itu*
Untuk para readers sekalian . Omma dan appa mereka berkawan dri kecil . Contohnya mr song dn mr kim . mrs song dn mrs kim . Lps tu mula lah cinta mereka berbunga" apabila bertemu .
'Jemput lah duduk '. lawah ibu dan ayah yunhyeong dan yeeun itu.Keluarga kim pun duduk sebaik sahaja d lawahh olh mr dn mrs song .
Sepanjang kmu empat sekeluarga kat us tu ada masalah kah dgn syarikat kmu kat sna ? tnya mr song kpda mr kim.
empat ? taklah aku ngan wife aku jah kat
us . anak" aku sini membesar kat sini .. Ah-ah syarikat kmi ada masalah kewangan nasib dah pulih .jawab mr kim"Ohh" . jawab mr song ringkas .
Mrs song and mrs kim situation
'Wah cntk nya anak perempuan kau . mcm muka kau juga' kata omma yeeun .
' Hahahahaha. Thanks tgk lah siapa yg lahirkan dia . Hahahaha ' smbung ibu taewon pula . Mrs song pun terikut ketawa apa bila mendengar ayat yg kluar dri mulut rakan hidup sematinya itu .
Kau dri dlu mmg tk pernah berubah kan . Hahahahaha ' ujar omma yeeun .
'Hahahahaha' ktwa ibu taewon . Btw mna anak perempuan kau ? tnya mrs kim .
Jap ehh maybe dia blm habis bersiap . Dia ni pelik sikit . bersiap pun berjam-jam ' kata ibu yeeun .
*yunhyeong yg berketawa dgn anak lelaki mr kim itu pun terhenti apabila ibunya menyuruh dia tuk pnggil saeng dia*
Yunhyeong pergi pnggil saeng kmu . ujar mrs song .'Ok , omma' . jawab yunhyeong dgn ringkas .
Yunhyeong si anak sulung kluarga song pun naik untuk memanggil saengnya yg swag ituu..
Tok tok tok !! ketuk pintu yeeun . 'Ai knpa takda menyahut nie ?' soal yunhyeong . Yunhyeong pun trs membuka pintu bilik yeeun tanpa menghiraukan signboard "Ketuk dlu sebelum masuk".
Jeng jeng jeng .
start lah kluor mulut makciknya pabila melihat prinsos nya msih terlelap . Ya yeeun bangun aku ingtkn slma ni kau dah bersiap rupanya masih tidur . ya SONG YEEUN jerit yunhyeong .
'Apa lah kau ni bising . Doh kluarlah shu shu shu' . smbung si yeeun kepala batu . Kau kata aku bising . oi bgn lah wahai yeeun adikku swag nak matek ni . smbung c yunhyeong smbil mengoncangkan badan yeeun tahap 100+ mngalahkan goncangan bumi . huhuhu ~
ish yelah" aku bangun . Smbung c yeeun .
Ok , good . pih loh tukar baju make-up lps tu turun . kata yunhyeong . Tpi aku tk tau baju mna satu aku nak pakai . kau tau" lah yg saeng kau ni swag" . kata yeeun . Yalah tu swag lah sngt skli hadap org tegap sna trs bertapuk belkng kak joyah . kata yunhyeong .
YOU ARE READING
My Wild Wife ~ [KTH]
FanfictionSeorang gadis liar yg muda d paksa berkahwin dgn seorg namja . Tpi gadis ini tidk mau bekawin dgn nya . Tpi apa kah akan terjdi ? Klau nak tau sila lah baca !!! *mian klau tak faham story descriptions author ni 😂😄 Published : Fri, 1 february 2019...