Przedmowa

48 3 0
                                    

Na wstępie chciałbym podziękować, oczywiście Danielowi, mojemu najlepszemu przyjacielowi, za jego ciekawy życiorys który mam zaszczyt opisywać, za wszystkie chwile spędzone razem (Nawet te gorsze, w Wietnamie). 

Dziękuję także mojemu wydawcy, firmie DNKMMLOVA BOOKS INC., którą mam zaszczyt współprowadzić razem z naszym bohaterem. 

Dziękuję wszystkim przyjaciołom: Patrickowi Pavalocco, Jacobowi Kardashianowi, Vitoldiemu Rapieri, Simonowi von Wajdbergenowi, Kubie oraz Thomasowi Kowalsky za pomoc w przygotowaniu tego wydawnictwa oraz za wspólne wspomnienia, w których niewątpliwy udział miał sam Daniel.

Zanim jednak wprowadzę was w świat pełen intryg, ryzyka, młynu w  Skadi City i wielu więcej, muszę was uświadomić, iż spisanie tego jakże ciekawego życia Daniela było wręcz pracą syzyfową; odkurzanie starych wspomnień, przeszukiwanie bibliotek w postaci wycofanych z obiegu roczników, oglądanie starych filmów na jutubie, ucieczki przed milicją - wierzę jednak, iż cały ten tytaniczny trud włożony w przygotowanie tej książki przyniesie wiele korzyści przyszłym pokoleniom, oraz niesamowitej rozrywki wam, drodzy czytelnicy. 

Jesteście gotowi poznać tego skurwiela?


                                              Dorian Vega



STRONG D: SUKCES CZYNI MISTRZA - Historia życia Daniela NendzyWhere stories live. Discover now