Young blood
-
-מדגישה* הולכים להיות כמה נקודות מבט שונות. אשתדל לא יותר מידי אבל תהיו עקביים. -
-נ.מ- אליסון, בתו של השגריר, כמה שעות קודם.-
אני יושבת במקום שלי, בשורה האחרונה שבאוטובוס, לבד.
אף אחד לא רוצה לשבת לידי.אני מביטה עליהם ממקומי, על החיוך המרוח על שפתיהם ועל קולות הצחוק שלהם, יותר נכון, עליו.
על החיוך שלו, על השיער השופע שלו שמגיע עד כתפיו.מביטה עליו בחיוך, שמועת את הצחוק המתגלגל שיוצא מפיו כשהוא מביט בחבריו.
אני מניחה שבהיתי בו יותר מידי זמן אם הוא שם לב לכך. מפנה את מבטו אלי ואני מהרתי להסיט את מבטי לחלון, רואה מזווית העין חיוך קל עולה על שפתיו.
הוא קם ממקומו והתקדם לעברי, מתיישב לידי ומסתכל עלי, סומק קל עלה על לחיי.
הבטתי בו בשאלה, מובכת טיפה, תוהה לעצמי מה הוא רוצה.
'תרצי לצאת איתי?' הוא שואל אותי ואני מביטה בו במעט הלם.
הנער שאני מאוהבת בו מאז החטיבה, מציע לי לצאת איתו?
'כ-כן' אני מגמגמת מעט. מביטה בו מבוישת כשהוא לוקח את ידי בידו ומחזירה את מבטי לחלון.'אליסון' הוא לוחש ואני חוזרת להביט בו בשאלה, הוא רוכן אלי ומנשק אותי, כשאני יוצאת מההלם אני מנשקת אותו חזרה.
כשאנחנו מתנתקים אני רואה את מבטם של חבריו עלינו- אבל הפעם אני היא זו שמחייכת.
*חצי שעה לאחר מכן*
הוא יושב על מכסה האסלה ואני עליו. מתנשקים בתשוקה והוא מתחיל להפשיט אותי, משאיר אותי בחזייה בלבד.
'עצור, אנחנו מתקדמים מהר מדי'
אני מתנתקת ממנו ומתנשפת.'שננציח את הרגע?' הוא שואל אותי ולוקח את הפאלפון שלי, פותח על המצלמה.
אני מהססת.'אל תדאגי, זה בפאלפון שלך, אף אחד לא יוכל לראות את זה' הוא אומר לי ברוגע ואני מסכימה.
אני מתיישרת עליו ומביטה אל המצלמה.'תורידי טיפה את החזייה למטה, שיהיה יותר סקסי' הוא מביט בי ואני מהנהנת, מושכת אותה. עכשיו חצי מהחזה שלי חשוף.
אנחנו מביטים אל המצלמה,ידו מונח על ביטני ואני מחייכת, והוא מחייך ופתאום הוא מושך את החזייה כולה למטה כשאני חשופה ומצלם.
_'תחזיר לי את הפלאפון שלי' אני צועקת ומנסה לקפוץ עליו.
הוא עומד ומחזיק את ידו גבוה באוויר בזמן שהוא מעלה את התמונה לחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלי.
הוא צוחק 'זה הולך להיות כל כך טוב' ואני מתייסרת מבפנים איך יכלתי להיות כל כך סתומה.
'תחזיר לי את הפלאפון שלי, עכשיו' אני צועקת עליו יותר חזק ודופקת לו בעיטה לביצים, בן זונה.
-
כשסיימתי את ההתארגנות לשינה, הרמתי את ידי.
מי שהוא שאני חושבת שקוראים לו ג'ון ניגש אלי.
'הפאלפון שלי, כשאתה והשני תפסתם אותנו בתא השירותים הוא העלה תמונה חושפנית שלי לרשתות החברתיות. אפשר למחוק אותה?'
בחנתי אותו בעיניי תוך כדי דיבור- לא ממש הטעם שלי.
'כן, יש לנו האקר. הוא ימחוק את התמונה מכל מקום שהועלתה. בואי אחרי'
הוא הפנה לי את גבו והתקדם במהירות לחדר המבואה השני
משאיר אותי לרוץ אחריו.
YOU ARE READING
Money Heist • BTS
ActionMoney Heist • bts בית הנייר+ ביטיאס "שבעה גנבים תופסים בני ערובה ומסתגרים המטבעה המלכותית של ספרד, בשעה שמארק-פושע מתמרן את המשטרה כך שתפעל בהתאם לתוכניתו" אזהרות: - מכיל תכנים מיניים -מכיל תכנים אלימים - מכיל שפה בוטה וגסה. * כפי שכבר צויין, הסיפ...