They say "Which one"?
I say "Nah , I want all of 'em"-
נ.מ- וי
'מה הם עושים, מה הם עושים?'
אני שומע את הצעדים של סלינה מחוץ לחדר כשהיא ממלמלת בדאגה. .
"וי, מה לעזאזל אתה עושה שם?" היא צורחת מבעד לדלת הנעולה, וחיוך מרושע עולה על פניי.
-
"אל דאגה סלינה, אנחנו בסך הכל משחקים רולטה רוסית" טאן צועק לה.
הוא ישוב על כיסא, ידיו קשורות מאחוריו לכיסא וכך גם רגליו, ראשו עטוף בתחבושת עקב המכה שנתנו לו כדי לעלף אותו.
כיוונתי אליו רובה "עכשיו, תגיד לי, מהי התוכנית" אני צועק בזעם, מדקה לדקה כבר אין לי סבלנות.
-
במשך כל השבוע האחרון הכל הסתבך.
תפסו את הפרופסור, לא דיברנו איתו כבר שלושה ימים.
אנחנו לא יודעים מה לעשות.
מתוך 67 חטופים נשארו לנו רק 52 חטופים, 15 ברחו בהנהגת אליסון, הבת ערובה הכי שווה שלנו ברחה. הפנים שלנו היו מרוחים על כל המסכים, ביחד עם השמות השניים שלנו. המוני מעריצינו התגודדו סביב המטבעה, מעודדים אותנו. יש לנו את תמיכת הקהל, זה על בטוח.אולם למרות זאת, אנחנו עדיין בבעיה, ויש רק דבר אחד שיכול לעזור לנו, התוכנית שהפסופסור סיפר לטאן, ברירת מחדל שלנו.
-
זה מה שצריך לעשות, זה מה שנותר לנו לעשות" אני מביט בו ואומר בשקט, מנסה לשכנע אותו כבר להגיד לנו.
הוא מביט בי בשלווה ושותק.
"בואו נעשה הצבעה" הוא מרים את קולו לאוויר.
"מי שבעד שאגיד ל-וי את התוכנית ונשתמש בה עכשיו במקום לשמור אותה למקרי חירום."
אני מהדק את הלסת שלי בזעם.
אוקיי טאן, זה יתנקם בך אחר כך.
'הוסוק הוא פונה אליו, והשני הרים את ראשו בחשש.
'אתה איתי או עם וי ?' הוא שואל אותו., אתה מודע לכך שזה שאתה מסכים אותו שלא נפעל, זה אומר שאנחנו יכולים למות'? אני שואל אותו והוא מהנהן.
'אני איתו, אני עם הפרופסור' הוא משיב ואני נושך את שפתי.
'סופיה, מה איתך?"
"אני עם וי" היא משיבה ומחייכת אלי, עוד סיבה למה אני מחבב אותה.
"אר אם?" טאן ממשיך ויש על פניו חיוך שאני מת להעיף באגרוף.
"אני עם הפרופסור" הוא נמנע מעיניי וזה קצת כואב, הוא כמו אחי הגדול.
"יונגי?" טאן שואל במין ניצחון בטוח ויונגי זורק חיוך מלגלג.
"אני עם וי"
גיכחתי לעבר טאן ויונגי הביט בי במבט משועשע, קורץ לי.
"ג'ון?"
היה שקט לכמה רגעים והמבט של ג'ון עלי
עיצבן אותי."אני עם הפרופסור."
המשכתי לעבר הבן- אדם הבא, נחוש לא לתת לכאב להתבטא.
"צ'ים צ'ים?" שאלתי אותו, משתמש בשם החיבה שהצמדתי לו. הוא היה גדול ממני בחודשיים ובאופן מוזר התחברנו כל כך בשבוע וחצי האחרון.
"אני עם וי"
הוא היה נראה קצת חושש ממה שיבוא, אבל כשהסתכל עלי יכולתי לראות בעיניו שהוא סומך עלי, מה שגרם לי להרגיש קצת יותר טוב.
נאנחתי והתקדמתי לעבר הדלת הכבדה, פותח אותה ומביט בסלינה בשיעמום כשזאת זעמה עליי
"מה לעזאזל אתה חושב שאתה עושה?" צעקה וריסנתי את עצמי, היא הקול המכריע.
עיניה נפערו כשראתה את טאן הכבול לכיסא ואת החבורה שהייתה מכוסה בתחבושת.
"אני עם טאן. שמעתי את הכל. תראה למה אתה מסוגל וי, זה מזעזע ואני לא משתפת פעולה עם זה. יש סיבה שהפרופסור מינה את טאן להחליט, ואתה צריך לקבל את זה" היא כעסה.
בעטתי בשולחן בעצבים.
דווקא כשהייתי כל כך קרוב לניצחון הכלבה הזאת הרסה לי.
יצאתי מהחדר כשהדבר האחרון שאני רואה זה את טאן מחייך אלי.
YOU ARE READING
Money Heist • BTS
ActionMoney Heist • bts בית הנייר+ ביטיאס "שבעה גנבים תופסים בני ערובה ומסתגרים המטבעה המלכותית של ספרד, בשעה שמארק-פושע מתמרן את המשטרה כך שתפעל בהתאם לתוכניתו" אזהרות: - מכיל תכנים מיניים -מכיל תכנים אלימים - מכיל שפה בוטה וגסה. * כפי שכבר צויין, הסיפ...