Dostal jsem další roli v jednom filmu! Teď tam budu hrát hlavní roli, ne vedlejší. Film je celý o tom, že já si buduju kariéru zpěváka. Rodina mě podporovat nebude a vlastně budu všem pro smích ale já se jen tak nedám. Budu hrát Harryho Parkera, zajímavé co? Ten kluk bude úplný opak mě. Nebude oblíbený, to znělo egoistický, všichni ho budou jen ponižovat, nebudou mu věřit a tak, přitom on si věří, myslíš, že to zvládne? Vím, že ty si lidi typu ''Nedokážeš to, nemáš na to'' nesnášela. Jednou, když jsme byli v X-Factoru, kde jsme byli jako diváci a Simon řekl tvému oblíbenci ''Promiň, ale musíme tě vyloučit.'' chtěla si ho zabít. Ten kluk měl fakt velký talent ale musíš zase chápat, že ten kluk byl moc mladý na to, aby mohl začít svou kariéru, byl by to hrozný náklad na něj hned na začátku, znám to. Ale neboj se El, teď tam je znovu a vypadá to slibně. Dokonce jsem za ním nedávno byl a podpořil ho. A věř nebo ne, on si tě pamatuje! Když jsem mu řekl co se stalo, víš co mi odpověděl? ''Tak teď udělám všechno proto, abych dokázal toho co chci. El byla vždy mou velkou inspirací. Měl si vážně štěstí, Harry.'' což mě potěšilo a rozbrečelo. Štěstí kterého jsem si nevážil dost na to, abych si ho zasloužil..
ČTEŠ
Goodbye // H.S
Fanfiction•'Třetí' díl PS. I LOVE YOU• Miloval jsem tě, proč si odešla? Nemohl jsem ti pomoci, nemohl jsem tě zachránit, promineš mi to? •Harry bude jen vypisovat své pocity o El.•