Malá kudrnatá holčička přiběhla za tatínkem ať ji dá pár korunek na nějaké pitičko, které by si chtěla koupit, když bude údajně s kamarádkou venku.
To si aspoň má Harry myslet. Dál ji pár korunek a Darcy se rozeběhla na hřiště, na které vůbec nešla. (p.a. Teď nevím jak to mají v Anglii s penězmi, jsem ve škole asi v tu chvíli neposlouchala:d)
Namířila si to rovnou do květinářství pro kytku a běžela na hřbitov za maminkou. Jako minule, položila kytku na její hrob a dřepla si. Donesla by i svíčku ale už ji jednou maminka říkala, že s ohněm si hrát nemůže, kytka musela stačit.
,,Ahoj maminko, tak jsem tady zas.'' zasmála se. ,,Blíží se moje páté narozeniny a ty na nic nebudeš. Teda budeš ale ne opravdu. Tatínek mi slíbil, že mi dá tvoji fotku a tak budeš s náma slavit. Já ale vím, že ty si s náma pořád. Musíš se občas bouchat do čela z toho, jak moc jsme bez tebe marní ale nediv se, byla si nejlepší. Jo a hlavně nikomu neříkej, že jsem šla za tebou, nikdo to neví a sama přes cesty chodit nemůžu. To si mi zakazovala i ty.'' zachichotala se. ,,Nesmím tady být dlouho, tatínka si myslí, že jsem s Tiff na hřišti a za chvíli tam za mnou přijde Christian takže už asi budu muset jít. Přijdu co nejdříve, maminko. Tak se měj a mam tě ráda.'' rozloučila se malá kudrlinka s miminkou a vyběhla ze hřbitova.
Já sama nechápu jak může mít ze všeho takový rozum ale asi bude po mamince.
Darcy si neuvědomovala, že běží přes cestu, tak vyběhla na silnici bez toho aby se rozhlédla. Z pravé strany do ní narazilo stříbrné auto. Náhodou kolem šel Christian, který chtěl taky navštívit hřbitov ale nemohl. Teď jde o život jeho sestry, to se mu zdálo důležitější..
•••
Zabijete mě? :D Nu, snad ne.
ČTEŠ
Goodbye // H.S
Fanfiction•'Třetí' díl PS. I LOVE YOU• Miloval jsem tě, proč si odešla? Nemohl jsem ti pomoci, nemohl jsem tě zachránit, promineš mi to? •Harry bude jen vypisovat své pocity o El.•