•Eighteen chapter•

466 26 8
                                    

• Předem se omlouvám pokud vám vadí, že to nebude napsané tak jako byly napsané kapitoly s Harrym, teď to chci napsat spíše jako normální kapitolu jako píšu v jiných příbězích, snad chápete a snad vám to nebude hodně vadit a kapitolu si i tak užijete. ♥ •

Je sluneční den a mladík se rozhodl, že společně se svou sestrou půjde navštívit maminku na hřbitov. Dělá to za zády taťky tak snad se nebude zlobit a nebo to malá Darcy neřekne. Jejich taťka je dnes ve studiu a tak zbylo na Christianovi hlídání.

Cestou se stavili ještě pro svíčku a květiny. Potom si to rovnou namířili na hřbitov. Přišli k náhrobků který patřil už jejich zesnulé mamince. Chlapec položil květiny na její náhrobek, zapálil svíčku a dřepnul si. Jeho malá sestra stala předním a snažila se přečíst písmenka, která byla napsána na náhrobků.

,,Co tam je napsané?'' zeptala se, když už čtení vzdala.

,,Elizabeth Lily Stylesová.'' odpověděl.

,,Ale takhle se jmenuje maminka.'' zasmutněla. ,,To je maminka?'' zeptala se znovu. Chlapec jen přikývl. ,,Ona umřela?'' znělo to jako otázka ale oznamovala to.

,,Ano, měla zlou nemoc.'' řekl chlapec.

,,Můžu ji něco říct?'' zeptala se svého bratra. Jen přikývl.

,,Ahoj maminko, chtěla bych ti jen říct, že mi hrozně chybíš, měla jsem a pořád tě mám hrozně moc ráda, byla si ta nejlepší maminka na světě, chránila si mě, ale neboj, teď je o mně taky dobře postaráno, vím, že mě tatínek s Christianem budou určitě taky chránit i když tatínek na mě nemá tolik času ale to se snad spraví. Doufám, že už tě tam nahoře nic netrápí a si šťastná. Já se taky pokusím se tak netrápit a budu se o ty naše kluky a plus ty strejdy magory starat nejlíp, teda až budu větší.'' zachichotala se se slzami a obejmula svého bráchu.

Christian nečekal, že z toho bude mít až takový rozum, nečekal vůbec, že řekne něco takového.

,,Taky ji chceš něco určitě říct, viď?'' odtáhla se. Jen vydechl a přikývl.

,,Tak znovu ahoj mami, nevím co bych ti měl říct, Darcy mě celkem zaskočila. Řeknu ti asi jen, že se o Darcy postarám jak nejlíp umím. Jo a Sam ti vzkazuje, že se mnou sem někdy přijde, aby ti prej mohla poděkovat a říct ti něco, nevím co přesně ti chce říct, je to občas hrozný tajnůstkář. A taky ti musím říct, že za dva týdny nám začíná X-Factor, neskutečně se bojím, ale slíbil jsem ti, že udělám vše proto aby si byla na mě pyšná. No nic, už asi půjdeme, taťka by se měl za chvíli vrátit a neví o tom, že jsme tady, tak se měj, příště přijdu u se Sam aby si ji mohla poznat, tak pa.'' postavil se.

Podíval se dolů na svou sestru, která měla uplakané očička. Vzal si ji na ruce a odešli. Christianovi taky ukápka slza..

Goodbye // H.SKde žijí příběhy. Začni objevovat