•Seventeen Chapter• (Christian)

445 28 2
                                    

Ahoj maminko, nevím co ti první napsat, je toho hrozně moc co bych ti chtěl napsat. A ano, taťka není jediný, kdo ti píše takhle na papír.. Vím, že to dělá, četl jsem to ale to mu hlavně neříkej.
Nejprve bych chtěl začít asi tím, že mám přítelkyni, není to moc dlouho, jsme spolu krátce ale už teď vím, že bych chtěl, aby byla moje první i poslední. Jmenuje Samantha, je to snad nejhezčí modrooká brunetka na světě, samozřejmě až po tobě, ty si byla nejkrásnější na celé galaxii. Sam je menšího vzrůstu než já, vždy když mi chce dát pusu, musí si stoupnout, stejně jako jste to měli ty s taťkou.
Za druhé co bych ti chtěl napsal je, že se blíží X-Factor. Myslím, že mi Simon řekne, že můžu jít rovnou domu, protože nemám šanci. Bez tvoji podpory nemám šanci na nic. Ale já se vážně budu snažit, aby si na mě byla pyšná, aby si byla ráda, že jsem to zkusil, pokusím se aby si se za mě nestyděla.
Za třetí ti chci poděkovat za moji malou úžasnou sestřičku. Zní to divně co? Ale ano, děkuji ti za Darcy, je to nejúžasnější sestřička na světě, je sice ještě malá ale to nevadí. Vždycky když se zavřu v pokoji a potichu brečím protože mi fakt neuvěřitelně chybíš, přijde za mnou a obejme mě. Je to srandovní, že mladší sestra uklidňuje svého staršího bráchu, který ji má chránit před vším zlým.
Už ale musím končit, za chvíli přijde Sam a vyzvedneme spolu Darcy ze školky, možná ti ještě něco napíšu, pokud se teda neshroutím, tak pa, mami. Mám tě rád. ♥

• Dneska jsem to vzala z pohledu Christiana, tak snad nevadí. Doufám, že se vám kapitola i tak líbila. ♥

Goodbye // H.SKde žijí příběhy. Začni objevovat