( Saját szemszögből, Kyung Eun)
2 héttel ezelőtt- Annyira aranyos, és sz- vágott közbe
- És szép, és szexi, és dögös, és ügyes! Egyszóval TÖKÉLETES! - mondta Hyo Joo.
- Olvasol a gondolataimban... (Vékony mosoly)Az a srác egyszerűen megőrjít... Azok a ritka fekete szemek...
Jelenünkben
Ahh... Reggel 6:05, csörög a telóm, ami azt jelenti, wake up Kyung! Még mindig álmosan és fáradtan feltápászkodok, és nagy nehezen, félig mozgásképtelenen, de átcammogok a fürdőszobába. Igyekszem magam rendbeszedni, mégse nézzek ki úgy, mint egy hatalmas borzadalom, és magam pár perc alatt összekovácsolni. Amennyire annyira, de sikerült, most már nézek is ki valahogy. Dolgaim végeztével kimegyek a konyhába, ahol az asztal mellett az egyik lakótársam ül, Hyo Joo. Megjegyzem, 4-en vagyunk lakó társak: én, Hyo Joo, Ji Na és Soyeon. 6:25, a következő a sorrend:
- outfit
- make up
- azért a hajammal is kezdeni kéne valamit na
- kaja, a készülődésem elmaradhatatlan része*timeskip*
Most, hogy én "extrém gyorsan és könnyen (mint mindig) " elkeszültem, már csak a csajokra kell várni, és megyünk is. Az útvonal tehát előbb el kell menni az ügynökségre, át kell beszélni a Street Dance táncfesztivál
előkészületeit, aztán megyünk a fotózásra, utána a kimaradhatatlan, és rendkívül fontos több, mint 3 órát igénylő táncpróba (ahol mindent kidolgozunk), és végül a "plázacica" szerepet fel kell venni, és minden féle áruházba összevásárolni minden féle "szükséges" cuccot.
Na, szóval kész vannak a csajok, indulhatunk is. Hív a sofőr, mondom: meg vagyunk, útra kész, irány a dolog.Egy jó hosszas beszélgetés
után- Picit ismételjünk. 2019.06.28-án 7:00-kor kezdődik a fesztivál. 7-8-ig gyülekező. 9-kor kezdenek a Bangladeses csapatok, utána jön Nigéria csapata, aztán ....., és ....., .... ,és mi, kb. 13:30-tól csapassuk, és egy óriási bulit csapunk, aminek 16:00-kor lesz kb. vége a mi "kis" szórakoztató előadásunknak. Tőlünk kezd a Startings kategória 7 csapata, aztán jönnek az Advanceds illetve a Beginners kategónk 4 és 3 csoportja, és végül mi, a Profies 2-5 csoport. Tiszta? - zümmögte a meneger.
- Igen, mindent értünk- mondta Soyeon és Ji Na kórusban. - Holnap még jövünk, addig is megyünk próbálni!
- Csak ügyesen! Puszillak csajok!
-Bye!***
Itt vagyunk 5 perce a próba terem előtt. Hála, itt vannak a többiek is, megyünk be a terembe. Mivel elsőnek én lépek be, én nézek körül a leghamarabb.
ANYÁM!!!! EZT NEM HISZEM EL!!
Pfúúú.... A víz áraszt el, folyik végig a hátamon, kezdek kimelegedni és vörösödni. Hál' Istennek, alábbhagytam, és már nem vagyok annyira fangörcsben szenvedő, mint pár másodperccel ezelőtt. Azért beavatlak titeket is a storyba. A crushom, a kis angyalka Jimin ott táncol a tükör előtt, a többi tag pedig szemléli. Ebben az egészben a fangörcsögtető rész az az, hogy agyon van izzadva, a póló pedig a sok nedvességtől rátapad a testére, és kirajzolódnak az izmai úgy a hasán, mint póló nélkül egyébként is izmos karjain. Izzadság cseppek folynak az arcán, és a hajszálain.
Mit ad Isten, megáll a zene, Jimin befejezte a táncot, és hírtelen engem pillantott meg. Végigméregetett, majd le hajtotta a fejét, és a vörös pír belepte az arcát. A sofőrünk elkísért az öltözőig, majd köszönt és távozott. Átöltöztünk a skacokkal (a csapatunk összes tagja, beleértve a fiúkat is, jelen volt a próbán). Átöltöztünk, és elkezdtünk nyújtani, aztán pedig mehet a tánc. De a BTS tagjai nem kívántak elmenni a teremből, hanem folyamatosan minket néztek, ahogy táncolunk. Miközben táncoltunk, egyfolytában Jimin tekintetét magamon éreztem, nem akarta rólam levenni a szemét. Épp csak egy pillanatra is, de tánc közben össze találkozott a két szempár, jelen esetben az enyém, és az előbb említett fiúé. Rámnézett, és egy csodálkozó de mégis dicsérő pillantást vetett rám, majd egy halvány mosolyra húzta a száját.Áhh, az az angyali lény...
Szómagyarázat:
Kategó= a cégünkben becézzük, szó jelentése:kategória
공기가 불처럼 뜨겁다.
gong-giga bulcheoleom tteugeobda.
A levegő forró mint a tűz
YOU ARE READING
Are You Ready? [BTS Jimin]
FanfictionMin Kyung Eun a lakó társaival nap mint nap vészeli át a mindennapokat. Kyung egy cuki és életkedvel teli csajszi, aki beleszeret egy srácba. Viszont, hogy a nagy szerelmi életek hogy alakulnak az csak a jövő kérdése... Vajon mi lesz ebből....? Ha é...