Itt vagyunk a lakásba, hazaértünk. Mivel gipszbe van a lábam, Ji Na fel segített a szobámba. Az enyém és a Ji Na szobája az emeleten, és Hyo Joo meg Soyeon szobája a földszinten található.
- Tényleg köszi Jinya, hogy segítesz!
- Nincs amit! - kedveskedett.Bementem a szobámba, és mivel fáradt voltam, lepunnyadtam az ágyamba. Próbáltam feldolgozni a nap történéseit. Hogy az kis Jiminnie segített a kórházba eljutni, és a fárasztó próba, végül Soyeon szivatása, mondjuk ezt már megszokhattuk. Akit csak lehet, szivat (kuncogás). Jiminen ábrándoztam. A-akarom mondani ábrándoztam volna, ha nem kiáltanak fel a csajok, hogy menjek kajálni. Na ebben a pillanatban kettős érzésem volt. Az egyik az, hogy mivel imádok kajálni, hál'istennek most meg megyek. De második pedig az, hogy alig tudtam feljönni, most menjek is le. Khhössz csajok, tényleg.. Na nagy nehezen a korlátot támasztva lecammogtam, és neki álltunk a csajokkal enni.
- És, Kyung, hogy vannak a dolgok Jiminnel? - kérdezte Ji Na.
- Csajok, elfáradtatok, jól vagytok, mi a helyzet? - próbáltam terelni a témát.
- Ne, ne is próbálj témát terelni, erre válaszolnod kell! - motyogta Hyo unnie.
- Na jó, feladom...
Jót nevettek a csajok rajtam. Megint..
Ettünk, és mindenki a szobájába vonult. Én nem akartam felmenni, ezért lezuhantam a nappaliban elhelyezkedő krémszínű kanapéra. Telefon a kezemben, és pörgettem az instát. Hírtelen megpillantottam egy BTS Hungarian Interjú c. posztot. Egyfojtában faggatták szegény bandát.
Hallgattam, hallgattam, és egyszer előbújt egy ilyen kérdés:
- És girlfriend a láthatáron?
Elhalgattak, de Yoongi megtörte a csöndet.
- Hát, a kis ChimChim-nek alakulnak a dolgok.... - egy hatalmas mosoly úgy a Yoongi, mint az én pofámon.
- És Jimin, még is ki a szerencsés? - interjúvolta a riporter.
- Nevet nem mondok, viszont halvány, gyönyörű bőre van, gesztenyebarna haja van, és állandóan csillogó fekete szemei. A többi infó az enyém, ahogy ő is! Ennyi legyen elég! 😏
- Okés, ennyivel megelégszünk! - kacagott a riporter.Meghalok. Engem írt körbe?? Nem, az nem lehet. "Beléd ki lenne szerelmes Kyung? Hogy lehetsz ilyen hülye?" Valószínüleg még tovább osztottam volna magam, ha nem csengettek volna. Felálltam, és a bejárati ajtóhoz siettem. Kinyitottam, és a meneger állt előttem.
- Hallottam mi történt. Sajnálom, azért remélem jól vagy.
- Persze, csak becsípődött egy idegszál. Semmi több. És ha nem erőltetem meg a lábam, és nem táncolok, akkor mehetek a fesztre!
- Jajj, de jó. Csajok itthon vannak? - kérdezte a meneger, SiWon.
- Igen, csak döglődnek odafent. Gyere be.
Helyet adtam neki az asztalnál, és felszaladtam(már amennyire tudtam) a csajokhoz, hogy hívjam le őket. Szóltam nekik, 2 perc múlva lent is voltunk.
- Sziasztok lányok. Bocsi, hogy megzavartam a punnyadást, csak szólni szerettem volna, hogy a táncfeszt eltolódott 2019.06.28.-ára. Addig simán meggyógyul Kyung lába is, és akkor nyugisan mehetünk. Viszont lenne még egy hír..
- És pedig....? - kérdeztük kíváncsian és megijedve.
- Mint tudjuk, a BTS-nek is van egy tánccsapata. Beszélt SungMin, a mi tánctanárunk, YeSung-gal, az ők tánctanárjukkal, és kitervelték, hogy titeket és a BTS-t összeraknak, és majd együtt kell táncoljatok velük. Párban természetesen. Hmm?
Döbbenten néztünk a menegerre, és szerintem belül mind a négyen kibaszottul boldogak voltunk, de ez szerencsére kívül nem látszott.
- Rendben van! - szólaltam meg mindannyiunk helyett, mert senki nem tudott megszólalni a hír miatt.
- Helyes! Örvendek! Majd elkezdjük a próbát, és ott majd kiderül, ki kivel lesz, és hogyan.
- Oksiii.
- Na akkor hagylak csajok, én megyek is. Sziasztok!!
- Bye! - mentem, és becsuktam mögötte az ajtót.
ÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!
Egy akkorát visítottam, hogy szinte 24 utcával, 6 országgal és 3 kontinensel arrébb is lehetett hallani😂 Végül mindenki visszaállt a szokásos " töltő " üzemmódba, és mindenki dőlt hosszan, beleértve engem is.Szómagyarázat: Jinya (ejtsd pont úgy), Ji Na-nak a becézése
Chim Chim: Jimin becézése a csapatból
Táncfeszt: táncfesztivál그런 소식은 매일 환영받을거야...
geuleon sosig-eun maeil hwan-yeongbad-eulgeoya...
Egy ilyen hírt minden nap szívesen elfogadnék...
KAMU SEDANG MEMBACA
Are You Ready? [BTS Jimin]
Fiksi PenggemarMin Kyung Eun a lakó társaival nap mint nap vészeli át a mindennapokat. Kyung egy cuki és életkedvel teli csajszi, aki beleszeret egy srácba. Viszont, hogy a nagy szerelmi életek hogy alakulnak az csak a jövő kérdése... Vajon mi lesz ebből....? Ha é...