Csak tovább táncoltunk, és csak tovább nézett. Minél jobban elvesztem a szemében, annál inkább rontottam a koreográfián. Próbáltam a koreóra figyelni, és nem rá. Nem rá néztem, de csak rá tudtam gondolni. Kb. 1:25-percnél történt egy helycsere, és én a gondolatomba belemerülve nem figyeltem oda, és nem cseréltem helyet Donghyun-nal. Nem mozdultam, csak egy helyben táncoltam tovább. Hírtelen, mikor megláttam, hogy helyet kéne cserélni, kétségbeesetten (azért nehogy beégessem magam előtte), átfutottam a helyemre, de késő volt.... Roppant... Méghozzá a saját bokám. Lerogytam a földre. A fájdalomtól levegőért kapkodtam, és sírva fakadtam. Mikor ezt Jimin meglátta, egyből oda futott hozzám, hogy felvegyen, de lekéste, mert Shin Dong, a tánctársam felemelt, az ölébe vett, és el akart vinni az orvoshoz.
- Állj az utamból!! - ordította Jiminnek, aki nem hagyott minket szabadulni.
- Addig nem, míg át nem adod!!! - követelte Jimin az átvételem.
Erre nem mondott semmit Shinny, csak nézte.
- Nem hallod mit mondtam?! Azt mondtam, add ide!!!!!Végül nagy nehezen, de Shinny átadott neki, és futottunk az orvoshoz. Lefektetett az autója hátsóülésébe, indult a motor, nyomódott a gázpedál és száguldott a kocsi.
..Megérkeztünk a kórházba. 10 perc múlva fogadott is az orvos.
- Jó napot kívánunk! - köszöntünk.
- Jó napot! Tessék lefeküdni ide az ágyra.Lefeküdtem, és sírástól dagadt fejjel, vérmes szemekkel, nagy nehezen meg tudtam szólalni, és elmondtam a bajom.
- Ezzel bizony röntgent kell csinálni, hogy lássuk, eltörött, vagy nem.
Nagyon féltem attól, hogy el van törve. Mert ha el van, a listáról az első, amit ki kell húzni, az a tánc. A szívem megszakad, ha nem táncolhatok.
The dance is my Life..
A gondolattól még jobban megrémültem, és még jobban sírhatnékom lett. Elmentünk röngent csináltatni. Utána visszamentünk az orvosi osztályra. Pár perc elteltével jött is az orvos.- Megvannak az eredmények. Közlöm önökkel, hogy a boka nincs el törve (itt egy hatalmas kő esett le a szívemről), csak becsípődött egy idegszál. A roppanást a becsípődes pillanata okozta. Szerencsére nincs nagy baj.
- Jajj, nagyon szépen köszönöm. De lenne egy kérdésem. - motyogtam az orvosnak.
- És pedig?
- Június 28-án kéne menjek egy táncfesziválra, és hogy mehetnék-e? Természetesen táncolni.
- Attól függ. Hogy ha a 2 hónap alatt nem táncol és nem erőlteti meg a lábát, akkor nagy a valószínűsége, hogy igen. De ha valamilyen csoda folytán ennek az ellenkezője történik, nem, és akkor fennáll az esély a műtétre.
- Rendben, köszönöm szépen!
- Ugyan! Itt a telefonszámon, ha valami gond van, hívjanak!
- Rendben! Viszont látásra! -mondtuk kórusban Jiminnel.
- Sziasztok!Jimin segített kimenni a kórházból. Mikor az ajtón kimentünk, az autó felé vettük az irányt.
- Nagyon hálás vagyok Jimin, hogy segítettél, és hogy minden tőled telhetőt megtettél... - mondtam neki elpirulva.
- Neked bármikor Kyung! Rám számíthatsz!Ez nagyon jól esett, ugyanis a CRUSHOM végigmenetelt velem ezen a szerencsétlenségen.
...
Vissza értünk a terembe, és a többieknek mindent elmeséltem az orvosnál történtekről. Soyeon, a csapat anyukája hamar odafutott hozzám, szorosan megölelt, és a fülembe suttogta:
,, Úgy látom köztetek Jiminnel alakulnak a dolgok.. ''
Mielőtt visszamondtam volna neki bármit is, elhúzta a csíkot...Jah, az a segítőkész srác....
Szómagyarázat: Shinny, a becézgetése Shin Dong-nak.
나는 언제든지이 도움을 받아 들일 것이다 ...
naneun eonjedeunjii doum-eul bad-a deul-il geos-ida ...
Ezt a segítséget bármikor elfogadnám...
YOU ARE READING
Are You Ready? [BTS Jimin]
FanfictionMin Kyung Eun a lakó társaival nap mint nap vészeli át a mindennapokat. Kyung egy cuki és életkedvel teli csajszi, aki beleszeret egy srácba. Viszont, hogy a nagy szerelmi életek hogy alakulnak az csak a jövő kérdése... Vajon mi lesz ebből....? Ha é...