3. Fejezet

10 0 0
                                    

Na hát ott tartottunk, hogy egy "kicsit" lefekszünk. Na most az a kicsi az kereken reggel 9-ig tartott. Persze én voltam az első, aki felkelt, mert a lábam miatt normálisan aludni sem tudtam. Odakullogtam a pulthoz, főztem egy kávét(mert ha én nem főzök, akkor senki), leültem, és elgondolkodtam a táncos ügyön. Ahogy kinéztem az ablakon, lejött az emeletről Hyo Joo.
- Sziaa Kyung, mikor keltél?
- Szia, nem rég, kb. egy 10 perce.
- Te Kyung, most hogy-.. -mondta volna tovább, ha nem szakítja meg a telefonja csörgése.

*Hyo Joo szemszöge*

Ezt egyszerűen nem hiszem el.... Bármikor mondanék valamit, csak úgy valami mindig megszakít.

- Várj Kyung, mindjárt jövök.

Odafutottam az előszobába, mert tegnap ott hagytam(hehe, tipic Hyo), és láttam.
Ismeretlen szám
Gondolkodtam, hogy ki lehet, hogy valakinek nem mentettem el a számát, de semmi. Nem emlékeztem semmire. Na jó, oké, felvettem.

- Háló?- kérdeztem.
- Sziaa Hyo Joo. Jungkook vagyok, zavarlak?
- Nem, dehogyis, mondjad nyugodtan.
- Ma mész valahová?
- Nem terveztük.
- Ma nem jönnél el egyet velem bowlingozni?
- Ohh, ez megtisztelő (És a rózsáim ellepték az arcomat). Hát én elmegyek szívesen.
- Oké, ajánlom is😋
- Mikor is mennénk?
- Fél 4-kor ott leszek a házatok előtt, ha neked ez megfelel.
- Nekem ez teljesen jó. Na akkor várlak.
- Okés, sziaa.
- Byebyeee

Úristeeeeeeeenn!!!!! Még én sem fogtam fel. A crushommal megyek egy közös programra! Na jó, szólnom kell a csajsziknak.

- Kyung! (Visítottam)
- Mivan? Történt valami?
- Hát ő... A crushom, Jungkook, elhívott engem bowlingozni. Fél 4-kor megyünk, és este fele jövünk.
- Hoppá, hoppá, úgy érzem, ez egy hosszú este lesz😏
- KYUNG!!! 😂
- Jó, jó, befejeztem. És tudod már, hogy mit veszel fel?
- Dehogy tudom, azt sem tudom, hogy hol áll a fejem.
- Nem baj, majd én segítek.

Na szóval nekiálltunk, és a szekrényem előtt álldogáltunk, hogy mit vegyek fel.

- Mivel bowlingozni megyek, így gatya +póló. Mindenképp.
- Sportcipő HyoJoo, és egy nagyon divatos szemüveg.

Több mint fél órát álltunk a szekrényem előtt (igen, csak annyit, mert Kyung velem volt😙), mikor egy sportos, de mégis hozzám illő cuccot kaptunk.

Na eljött 2 óra, na de azért smink is kell

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Na eljött 2 óra, na de azért smink is kell. Nekiálltam, és egy egyszerű, nem kivillanó, mégis csodás sminket kreáltam magamnak. Néha elképedek, hogy ha akarok, hogy lehetek ennyire ügyes. Kb. 1 órával később el is készültem.

Na de

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Na de... Háromnegyed 3. És a hajam még sehol. Hamar ki kerestem valamit, és megoldottam. Mindössze két kis fonásos kontyot raktam össze.

A megjelenésem megvan, turbó sebességben, na de a belem még sehol

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A megjelenésem megvan, turbó sebességben, na de a belem még sehol. Hamar 2 szelet bundás kenyeret bevágtam, oszt arra el is jött a fél négy. Én készültem az előszobában, na de a csajszikák úgy lógtak az ablakban, mint amikor a kisgyerek várja haza az anyját a boltból. Elbúcsúztattak, és JK-kal elindultunk.

- Sziaa Hyo Joo!
- Szia JK. Régóta vársz?
- Nem, dehogyis. Gyere menjünk.

Elindultunk. Útközben beszélgettünk, egy csomót kacagtunk, és ezzel el is ütöttük az időt. Jungkook beparkolt, és megálltunk.

- Itt is vagyunk!
- Uram, már alig vártam!!
- Te Hyo Joo... Meg kell, hogy jegyezzem, nagyon csinos vagy ma is.
- Ohh, ezt jó volt hallani. Köszönöm.

Kiszálltunk az autóból, kinyitotta előttem az ajtót, bezárta a kocsit, és elindultunk befelé.

Köszi a megtekintést! Puszkaaa😚
@NoNameNever97

Are You Ready? [BTS Jimin]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang