Beértünk a terembe. Jungkookiiee a pultnál lefoglalta a helyet, és bementünk. Ahogy beértünk, csodálkoztam, azért, mert rajtunk kívül nem volt senki. Levetkőztünk, beállították nekünk a gépeket, és elkezdődött a játék.
- Khm... Jungkook... Én...
- Nem tudsz bowlingozni?
- De tudok, csak nagyon rég bowlingoztam. Ne haragudj, ha egy "kicsit" béna leszek.
- Ugyaan, ha gondolod, én megtanítalak.
- Nem is rossz ötlet! Csapjunk bele!Aztán elmagyarázta nekem, hogy melyik ujjammal kell megfogni a golyót, hogy kell eldobni, és a végére "sikeresen" tudtam játszani.
- Tudod mit Hyooo.. Csináljunk egy versenyt, és amelyikük veszt, az fizet egy-egy fagyit. Oké?
- Benne vagyok! - csaptam kezet rá.El is kezdődött a meccs. Mikor megláttam, hogy elsőnek milyen szépet dobott, bennem aközben összedőlt a világ, hogy: Na én ezellen a srác ellen hogy fogok tudni játszani, azt nem tudom......
Na de utána én jöttem. El nem hiszitek. Úgy el hajítottam azt a golyót, hogy még a rómaiak is megirigylikXD. Na de utána.... Bedurvult Hyooo, és egymás után olyanokat dobtam, hogy Jungkook csak nézett. A végén bizony döntetlen lett.
- Akkor úgy látszik, mindketten fizetjuk magunknak - mondtam.
- Dehhhhhhhogyis! Majd én fizetem.
- Aranyos vagy.
- Ez csak természetes😉Így aztán elmentünk fagyizni. Azt mondta, hogy mind a ketten 2-2 gombócot együnk. Ő kért egy átlagos csokis+pisztáciás fagyit, én pedig egy menta+málna fagyit. Ahogy ettük, sétáltunk haza fele. Útközben beszélgettünk, és egy csomó mindent megtudtunk egymásról.
*timeskip*
Nah, hazaértünk.
- Nagyon szépen köszönöm a napot, Jungkook..
- Ugyaan. Essssetleg ha volna kedved, máskor is mehetnénk.
- Természetesen! Igazán megtiszteltetés.
- Na én akkor megyek is, és majd még beszélünk.
- Rendben! Vigyázz magadra!
- Te is! Sziaa Hyooo
- Byeee Kuksii
BẠN ĐANG ĐỌC
Are You Ready? [BTS Jimin]
FanfictionMin Kyung Eun a lakó társaival nap mint nap vészeli át a mindennapokat. Kyung egy cuki és életkedvel teli csajszi, aki beleszeret egy srácba. Viszont, hogy a nagy szerelmi életek hogy alakulnak az csak a jövő kérdése... Vajon mi lesz ebből....? Ha é...