Perspectief nisrine.Ik werd wakker met een goed gevoel.
Ik sta op en loop naar de douche. Neem een douche van 20 min en loop weer naar de kamer.
Ik smeer me helemaal in.
Ik trek een zwarte leren rok aan met een witte blouse doe een zwarte tulban en doe nog witte stan smiths aan.
Ik hoor me tel afgaan en sta op ik kijk wie me belt, maar ken het nummer niet.
Na even twijfelen neem ik toch op.Ik : hallo.
Anoniem : salam benti.
Ik : alaykoum salam ken ik u.
Anoniem : ik ben de moeder van noah.
Ik : salam gelti alles goed.
Anoniem : hamdulilah met jou.
Ik : goed hamdulilah.
Anoniem : mooizo benti ik wil met je praten over jou en noah.
Ik : is goed gaat u gang.
Anoniem : nee niet via de telefoon kom anders straks langs me huis.
Ik : is goed gelti tot straks.
Anoniem : tot straks benti.Oke ik ben echt benieuwd wat ze gaat zeggen.
Straks gaat ze zeggen dat ik niet met noah mag omgaan.
Nee nisrine niet zo denken alles komt goed inshallah zeg ik tegen mezelf.Ik krijg een bericht van : my love❤️💍
Hey lieverd ik sta voor de deur xx je mannetje❤️🥰
Ik voel me wangen rood kleuren.
Ik loop naar beneden en zie wassim ontbijten.
Hey kleintje zegt hij en knuffeld me.
Hey glimlach ik.
Zo jij bent blij. Naar waar ga je vraagt hij als hij me scant.
Ik ga met noah ergens naar toe idk waar naar toe zeg ik glimlachend.
Ahhh zo leuk veel plezier.
Dankje zeg ik en knuffel hem nog snel.Als ik buiten ben zie ik allemaal auto's er staat in de verte een zwarte Mercedes AMG.
Er stapt iemand uit ik loop een stukje dichterbij en het is noah ik loop naar hem toe en knuffel hem strak en geef hem een kus op zijn zachte wangen.
" hey hbiba"
'Hey lieverd hoe gaat het '.
Goed nu ik jou zie. Zegt hij waarna hij knipoogt.
Ik wordt rood en draai snel me hoofd om. Ik ben nu sws tomaat😂.Perspectief noah.
Ik zie dat ze rood wordt en haar hoofd weg draait.
Ik zet me vinger onder haar kin en draai haar hoofd naar me om waarna ik een kus op haar lippen geef. Ze bloost.
Ik maak open de deur voor haar en ze stapt in.
Ik stap ook in en rij weg.'Waar gaan we naar toe' . Zie je zo hbiba zeg ik en knipoog.
Ze is stil en ze zit op haar tel. Ik stop de auto en stap uit ik open de deur voor haar en help haar met uitstappen.
Ze nestelt haar hand in de mijne en we lopen door.
Als we er zijn krijgt ze een glimlach op haar gezicht. Ik hou van de kermis zegt ze blij.
We maken er een leuke dag van hbiba zeg ik en kus haar wang.We gingen bijna overal in het was echt gezellig met deze cutie😍
En vond je het leuk ? vraag ik en pak haar kleine, zachte handje vast.
Ja alles is leuk met jou al waren we waren we gwn aan het wandelen zegt ze en kust me wang.
Ik stop de auto stap uit en laat me schatje ook uit stappen .
We lopen naar binnen en gelijk komt er iemand naar ons toe en begeleid ons naar onze tafel.Ik schuif haar stoel en ze gaat zitten.
Ons eten wordt opgediend.
Vindt je het lekker hbiba. Ja het is heel lekker zine inou.Na het toetje stonden we op.
We gaan naar mijn huis me ma wil met ons praten.
Ze knikte I know zei ze schattig.Aangekomen bij mijn huis stapte ik uit en opende de deur voor haar.
We lopen naar de voordeur net als ik me sleutels wil pakken gaat de deur in een keer open.
Het is nada ze knuffeld haar plat .
Ey 3andek je maakt haar dood.
Zie je nisrine hij wil je alleen voor zich zelf zei ze lachend.
Je word te snel groot zei ze met tranen. Niet huilen nada aub zei ik en nam haar in me armen.Me ma kwam aanlopen ik groet haar en gaf haar een kus op haar voorhoofd.
Perspectief nisrine.
Salam benti zei zijn moeder.
Alaykoum salam gelti zeg ik en groet haar met de vier gebruikelijke kusjes en een dikke knuffel.
Kom binnen benti zegt ze en beglijd me naar binnen.
Ik trek me schoenen uit en loop met haar mee.Ze gebaard dat ik naast haar moet komen zitten.
Ik ga naast haar zitten en ze pakt me hand en kijkt me glimlachend aan.Hij houd echt heel veel van je. Hij praat 24/7 over je hij is gek op je. Jullie hebben onze toestemming om te trouwen 'zegt zijn moeder.
Ik zou geen andere vrouw willen voor mijn zoon zegt ze waarna ze alle bij onze handen pakt.
Ik hou van jullie mijn schatjes.
Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en Noah doet hetzelfde.Perspectief Noah.
Ewa dreries zegt Anas die komt binnen met bilal.
Heb ik je zo opgevoed eh weld hram zegt me ma. Sorry mama ik bedoel salamualaykoum .
Anas en bilal groeten nisrine en gaan zitten.
Wow Noah jij bent de jongste maar gaat eerder trouwen zegt bilal lachend.
Hij is geen mogool net als jullie zegt me ma . Iedereen lacht.
Ik ben trots op je kleintje zegt me zus
En knuffelt me.
Ik ook op zusie inou ik hou van je.
Ik ook van jou.Nisrine hoe oud ben je eigenlijk vraagt bilal. 18 zegt ze lief.
Wat wil je worden vraagt anas.
Verloskundige inshallah. Inshallah zegt me ma. Wat is een verloskundige , vraagt Adam. Een verloskundige is een dokter die kijkt hoeveel weken je baby is en of het hartje van de baby klopt als je zwanger bent , zeg nisrine.
Doe je aan een sport vraagt bilal.
Ja kickboksen.
Was jij dat meisje die met wassim mee kwam gister bij training zei adam.
Ja . wesh ben je FBI dat je zo veel vraagt zeg nada lachend.Na een gezellige dag bracht ik nisrine naar huis.
Me pa was er niet helaas hij wou je graag leren kennen maar hij moest overwerken.
Geeft niet zine andere keer .
Ik hou van je my Queen .
Ik ook van jou my King.We stappen uit en ze wil weg lopen .
Terug roep ik.
Ze kijkt me niet begrijpend aan maar ik weet dat ze weet wat ik bedoel.
Mijn lippen verdienen een cadeautje.
Ze lacht en komt naar me toe.
Ze drukt haar lippen op de mijne.
Wjw ik hou te veel van haar.
Ik wil zo snel mogelijk trouwen.Ze knuffelt me en gaat naar binnen.
Net voor ze de deur sluit geeft ze me nog een lucht kusje.Perspectief nisrine
Ik vond het echt gezellig.
Ik heb me ma en pa vertelt over Noah ze zeiden dat ik met hem mag trouwen.
I am so happy.Ik loop naar boven kleed me om en ga slapen
JE LEEST
You And Me forever❤🤞
Romancenisrine is een mooi lief meisje met een goud hart . ze is nooit echt bezig geweest met jongens tot hij in haar leven kwam😍 Lees dit boek en duik in het leven van nisrine. Ze zal veel tegenslagen meemaken maar de liefde die ze voor hem voelt blijft...