Perspectief amira.We stappen in en ik krijg het warm.
Omg hij is zo knap. Wauw. Hij start de auto en begint te rijden. Alles goed vraagt hij na een tijdje. Goed hmdjl met jou? hmdl. Hoe oud ben je? 19.
Jij. 20.Perspectief redouane.
We zijn aangekomen ik zoek een parkeerplaats ik zie dat er een plek vrij is dus ga daar parkeren.
Ik wil de handrem omhoog halen terwijl ik voor me kijk. Ik voel geen handrem maar wel iets anders.
Ik kijk en zie dat ik de hand van amira vast heb. Ik kijk haar aan en zie dat ze moet blozen. Gelijk laat ik los.Als ik wil uitstappen hoor ik me tel trillen.
Ik kijk erop en zie dat het nisrine is.
Ik open het en er staat.N: niet denken ik heb dat niet gezien.
Wesh ben je in love. ❤❤❤Tfoe Zij moet altijd alles zien.
Kom zeg ik tegen amira en loop naar Noah enz.Ey Redouane kom is zegt nisrine.
Oke ze trekt me mee en begint te praten.
Vindt jij amira leuk. Uhhh.....uhhh...uhhhh stoter ik.
Ja of nee zegt ze ongeduldig.
Uhhh ja zeg ik snel. Omg yes schreeuwt ze. Hjb niet heel de wereld hoef je te horen. Sorry maar ik ben gwn blij. Oke maar zij vindt mij sws niet leuk dus het gaat niks worden.
Kijk is zegt ze en laat chats van haar en amira zienN : oehhhh jij en redouane he.
A : omg nisrine hij is zo knap. Die krullen, die lach en die mooie lippen.
Hij is gewoon perfect
N : vindt je hem leuk.
A : ja hij is zo zo zo perfect I love him.
N : ik ga tegen hem zeggen
A : nee wollah ik maak je dood.
N : ewa raak me aan.
A : wacht naar eh tamza uit de bergen
N : jij mag al helemaal niet praten eh tamza uit redouane's hart❤
A : doei bitch
N : doei kechie veel succes met je man halal houden😉Yes ze vindt me ook leuk ik hoop dat het wat wordt.
Perspectief nisrine.
Ik ben echt blij voor hem hij verdient het hij is een goeie jongen Mashallah.
Als we naar de rest willen terug lopen wordt ik van achter getrokken.
Ik kijk recht in de ogen van haar de ogen die ik zo haat.
REDOUANE HELP! Hij rent achter een van douae's mannen aan die me vast heeft hij wilt me pakken maar wordt in zijn been geschoten.
NEE REDOUANE. Ik moet hem helpen maar kom niet los ik wordt in een busje gezet en begin als een gek te schreeuwen. Ze zetten een doekje voor mijn mond en voor ik het weet is alles zwart.Perspectief Noah.
Ik hoor geschreeuw en ren er naar toe ik zie Redouane in een plas bloed zonder nisrine.
Redouane wat is er. Ze hebben haar ze hebben nisrine ontvoert.
Wie is ze ? Zo'n chick ze kwam opeens en nam nisrine mee.
Ik wou helpen maar ik werd in mijn been geschoten sorry.
Het geeft niet. Het is niet jouw schuld.
Redouane schreeuwt amira .
Ze gaat voor hem zitten en begint te huilen. Bel ambulance snel.
Ik bel en neem ammar mee. Ga met hem naar ziekenhuis . Wij zoeken nisrine zeg ik tegen Asia. Oke doe voorzichtig en bel me als er nieuws is.We stappen de auto in en rijden weg.
Rij richting Utrecht zegt ammar.
Hoe zo? Me neef is hacker hij kan haar snel vinden. Oke is goed. Ik rij weg met zo'n 190 km per uur.
Het is snel maar het moet het is voor mijn vrouwtje. Ik mis haar nu al.
Als iemand haar aanraakt ik maak die gene dood.Salam moelaykoem.
Weer een nieuw deel.
Er komt nu wat actie in het verhaal.
Ik zal snel weer plaatsen InshallahXxx nisrine.
JE LEEST
You And Me forever❤🤞
Romancenisrine is een mooi lief meisje met een goud hart . ze is nooit echt bezig geweest met jongens tot hij in haar leven kwam😍 Lees dit boek en duik in het leven van nisrine. Ze zal veel tegenslagen meemaken maar de liefde die ze voor hem voelt blijft...