Perspectief asia.Ik wordt wakker en kijk op me telefoon hoe laat het is. Ik zie dat het 10 uur is. Op me nachtkastje ligt een briefje. Ik op en het en lees:
Happy birthday schat jij bent een jaar ouder maar blijft altijd mijn kleine prinsesje.
Kom als je wakker naar mijn kamer ik zal er dan niet zijn maar op het bed ligt jou cadeau ik hoop dat je het mooi vindt ik hou van je zusje.
~wassim.Ik sta op en loop de douche in. Ik neem een lekkere douche. Ik kleed me om in een zwarte strakke jurk tot aan mijn enkels ik doe me louboutin haken erbij aan. Ik krul me haar. Ik doe een beetje make-up . Ik loop maar Wassim's kamer. Ik zie een grote doos ik open het en zie. Een iPhone x. , een iPad , MacBook , AirPods , Apple watch.
Omg ik ben zo blij. Er liggen 2 kaartjes bij .Hey prinses ik hoop dat me het mooi vindt xx wassim
Hey birthday girl gefeliciteerd nog vele jaren inshallah , je wordt om 12 uur opgehaald door een vrouw . Kom met haar mee. Ze brengt je naar de plek waar ik nu ben. Wat je daar gaat doen is nog een geheim dus zie je daar
Xx nisrine.Ik loop naar beneden en zie me moeder in de keuken. 'Sbah el ghair mama ' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. 'Sbah el ghair gefeliciteerd nog vele jaren' zegt ze en knuffelt me. ' ga maar zitten ik heb ontbijt voor je gemaakt' zegt ze.
Ik ga zitten en begin te ontbijten. Me moeder loopt de keuken uit en komt een paar minuten later weer terug. Ze geeft me een tasje. 'Ik hoop dat je het leuk vindt' zegt ze. 'Shokran mama wollah had niet gehoeven' zeg ik en knuffel haar. Er zitten twee doosjes in het tasje. Ik open het eerste doosje. Er zit een Cartier horloge in. 'Omg mama ik kan dit echt niet aan nemen' . 'Kifesh je kan het niet aan nemen je hebt geen andere keus' zegt ze. Ik kus me moeder haar voorhoofd en open die andere. Er zit een gouden armband in met in mooie letters 'Ammar'. Ik krijg tranen en knuffel me moeder. 'Wollah mama ik hou zoveel van jou onbeschrijfelijk veel' . 'Ik ook van jou hbiba inou (schat van me) inshallah worden jij en ammar gelukkig met elkaar' . 'Inshallah' zeg ik.
'Maar je moet me wel iets beloven als je met hem gaat trouwen' zegt me moeder. 'Wat moet ik beloven? ' . 'Je moet beloven dat je veel klein kinderen voor me gaat maken met ammar ' zegt ze grijnzend. Ik kijk met een rood hoofd weg en knik.Perspectief noah.
Ik wordt langzaam wakker. Ik kijk op me telefoon en zie dat het 11.00 is. Ik kijk naar de foto van nisrine op de achtergrond van me telefoon. Ik zie dat ze me heeft geblokt op insta snap en whatsapp . Ze blokt me alsof alles mijn schuld is. Zij komt hier de hoer uithangen. Ik verander me achtergrond en sta op. Ik heb gister al haar foto's in een envelop gelegd die geef ik haar straks ofs. Tfoe asia haar verjaardag is vandaag en ik moet samen met. Nisrine onze taak uitvoeren. Gatver ik walg van haar zomaar valse hoop geven en vreemd gaan. Ik neem een douche en kleed me om. Ik doe me haar . Asia der cadeau ligt al in de auto heb het gisteren gehaald en gwn in de auto gelaten. Ik loop naar beneden en zie dat niemand thuis is. Me ma en nada zijn vast al naar de zaal om te helpen enz. En me pa en broers zijn gaan werken. Ik ontbijt snel en loop de deur uit. Ik rij naar nisrine's huis en stap uit. Ik kan haar niet bellen en zeggen dat ze naar buiten moet komen omdat ze me geblokt heeft. Ik bel aan en maroua doet open. 'Hey kleintje alles goed' zeg ik lief want ja maroua heeft niks gedaan dus ik ga me woede niet op haar afreageren. 'Hmdl (hamdoulilah) met jou' . 'Ook goed hmdl kan je tegen nisrine zeggen dat ze moet komen ' . 'Isg kom binnen '. 'Nee bedankt ik en nisrine moeten nog veel doen voor aisa's verjaardag'. 'Oh ja was helemaal vergeten ' zegt ze. 'Ik ga nisrine voor je roepen'.
Perspectief nisrine .
Ik zit aangekleed en al op me bed. Ik wacht op noah. We moeten onze taak samen doen.
Ik heb een donker blauwe Nike tech aam ,er een witte hoofddoek m me kleren in me tas voor straks. Maroua komt me kamer in.
'Noah staat beneden' zegt ze en loopt weer weg. Pak me tas en telefoon. En loop naar beneden. Ik doe me Nike airmax 270 aan en loop naar buiten. Ik loop de deur uit en botst tegen iemand aan. Diegene vangt me op net voor ik de grond raak. Ik kijk in de prachtige ogen van noah. Hij kijkt me heel even aan met spijt in zijn ogen maar al snel verandert dat in haat en laat hij me los. Ik val op de grond. Me been doet heel veel pijn.
' ga je nog opstaan ik heb niet de heledag de tijd' zegt hij. Ik loop wankelend naar zijn auto. Ik stap achter in. 'Ik hoef dit niet meer' zegt hij en gooit een envelop naar me.
Ik open het en zie foto's van mij en van hem. Ik haal ze eruit en bekijk ze. Het zijn vooral foto's van onze verloving . Ik pak een foto van ons en kijk ernaar. Ik krijg tranen en laat ze vrij. Ik doe me handen voor me gezicht zodat hij het niet ziet. stopt bij tankstation en stapt uit hij tankt en Loopt dan naar binnen om te betalen. Na een paar minuten zie ik hem het winkeltje uitlopen. Hij opent mijn deur en geeft me een flesje water.ik weiger het. Hij loopt om en stapt naast me in. Ik kijk naar buiten. Hij zet zijn vinger onder mijn kin en draait mijn hoofd zijn kant op. Ik kijk hem aan en de tranen rollen weer over me wangen. Hij veegt ze rustig weg. Hij opent het flesje water en geeft het aan me. Ik weiger weer. Hij zet het flesje aan me lippen en laat me drinken. Ik drink Een beetje. Ik haal het flesje weg bij me lippen. Hij geeft het flesje aan me en stapt in bij de bestuurders kant . Onderweg val ik in slaap.
JE LEEST
You And Me forever❤🤞
Romancenisrine is een mooi lief meisje met een goud hart . ze is nooit echt bezig geweest met jongens tot hij in haar leven kwam😍 Lees dit boek en duik in het leven van nisrine. Ze zal veel tegenslagen meemaken maar de liefde die ze voor hem voelt blijft...