Perspectief ammar.Ik sta vermoeid sta ik op. Morgen is Asia jarig en ik wil haar op dr verjaardag ten huwelijk vragen. Dus vandaag drukke dag. Maar hamdulilah Noah, nisrine , redouane , mijn zus , zusje , nadir, wassim en nassim helpen mij. Nisrine gaat mee die ring halen. Redouane en Noah gaan een zaal regelen. Mijn zus en zusje gaan een jurk voor haar halen en mijn zus gaat een snoeptafel maken ze heeft ervaring met zulke dingen. Haar broers gaan ook helpen met versieren. Haar ouders weten het al ik heb natuurlijk eerst haar hand gevraagd met mijn ouders maar niemand wist ervan. Alleen haar ouders ik en mijn ouders.
Inshallah gaat ze ja zeggen.Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik neem een snelle douche en loop weer naar mijn kamer. Ik kleed me om in desquard broek , armani polo. Ik verricht het gebed en loop naar beneden. Ik loop de keuken in en zie mijn moeder ontbijt maken. Ik ga achter haar staan en knuffel haar. 'Sbah al ghair yema inou' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. 'Sbah al noor weldi' zeg ze en draait zich om. Ze knuffelt me en gaat weer verder waar ze mee bezig was. 'Weldi ga zitten en ontbijten' zegt ze. ' Nee ik heb geen trek'. ' Je moet ontbijten er wacht een lange dag op je dus yallah zitten '. Ik gehoorzaam mijn moeder en ga zitten ik ontbijt snel en neem afscheid me moeder. Ik trek me schoenen en jas aan en loop de deur uit. Ik stap me auto in en app nisrine dat ze naar beneden moet komen. Het is maar 3 straten verder dus veel hoef ik niet te rijden. Ik stop voor haar huis en wacht tot ze komt. Na een paar minuten komt ze naar beneden. 'Goodmorning litle sister ' zeg ik blij.
'Goodmorning brother lekker geslapen? ' heerlijk ,jij? 'Ik ook yallah kom we gaan ' zegt ze. start de auto en rij weg. ' ammar overmorgen weer school he' zegt ze. 'Ohja ik heb geen zin ' zeg ik. 'Nou als je ooit iets wilt bereiken moet je naar school' zegt ze.
'Ja klopt je hebt gelijk .
' Ey ammar ik had dit thuis nog liggen misschien kunnen je zus en zusje het gebruiken ' zeg ze en pakt een boekje.
'Wat is dat? . ' ik ging ooit een jurk laten maken voor Asia dus had ik haar afgemeten . 'Zeg wollah thanks hier wil je er een foto van maken en naar mijn zus sturen 'zeg ik en geef mijn telefoon. 'wachtwoord is : asiamylove 'zeg ik en let op de weg.
Ze stuurt het en geeft mijn telefoon weer terug. Na een tijdje gaat haar telefoon over het is Asia.
'Neem op ' zeg ik. 'Nee ik kan het dan niet geheim houden' zegt ze.
' Neem op zeg dat je bezig bent en je haar straks terug belt zeg niet dat je met mij bent.Perspectief Asia.
Ik bel nisrine maar ze neemt niet op.
Ik ga laatste keer proberen. Hij gaat een paar keer over en dan neemt ze op.A : hey schat alles goed ?
N : goed hmdl met jou?
A : ook goed hmdl
N : ik bel je straks ik moet gaan doen.Nog voor ik kan reageren heeft ze al opgehangen. Ik wou vragen of ze samen stad komt verveel me.
Perspectief Noah.
' Wat vindt je van die eerste ? Vraagt redouane. ' Ik vindt die wel goed ,maar we hebben nog een dus laten wie die bekijken en dan zien we wel welke het wordt' .
'Ja je hebt gelijk, kom we gaan '.
Terwijl hij rijdt denk ik aan nisrine ,Ik mis haar . Ik pak mijn telefoon en app haar.No = Noah ni = nisrine
No : hey schat alles goed ?
Ni : hey hmdl met jou.
No : gaat goed hmdl.
Ni : ik mis je.
No : ik jou ook kan niet wachten tot ik je weer zie.
Ni : ik ook niet zie ik je straks ?
No : is goed schat hoelaat ben je thuis dan kom ik je ophalen.
Ni : 7 uur denk ik
Ni : ik app je
No : is goed schat have a Nice day.
Ni : you to babe love you😘
No : love you more❤
Ni : love you most
No : love you more than most.
Ni : dat kan niet maar goed Bslema schat
No : Bslema lieverdIk leg mijn telefoon weg en kijk een beetje naar buiten.
Na een kwartier ofs zijn we aangekomen. We lopen naar binnen. Het is een mooie zaal. Ik kijk redouane aan en we schreeuwen tegelijkertijd ' DIT WORDT HEM EH NIFAUWWW 'Perspectief nassim.
' Ey wassim help is' schreeuw ik.
'Wat moet je ? . ' pak deze kant van de slinger en hang hem daar op' zeg ik. Hij doet wat ik zeg en zo versieren we de hele zaal.Perspectief latifa (moeder van noah)
'Mounir ik ga naar najiya(moeder van asia) helpen met het feest van asia ' zeg ik tegen mijn man. 'Ishak en Adam komen zo thuis , noah heeft me gebeld en zei dat hij wat later komt' zeg ik.
'Is goed veel succes ' zegt hij. Ik trek me schoenen aan en loop naar het huis van najiya het is een straat achter ons dus het is niet ver lopen.Perspectief noah.
Het is avond en alles is geregeld voor morgen. Nu tijd voor mijn prinsesje. Ik rij naar het huis van ammar en wacht. Ze was vandaag met ammar hij brengt haar naar mij. Niet veel later zie ik zijn auto aankomen. Ik stap uit en groet ammar. 'Ewa bro alles goed' zeg ik. 'Fakka hmdl met jou' . 'Goed hmdl ben je klaar voor morgen ?'.
'Ja ik ben alleen bang dat ze het te vroeg vindt en nee zegt '. 'Het komt goed inshallah'.
'Thx broer maar ik ga je laten succes met je vrouwtje' zegt hij en loopt weg.Nisrine staat naast de auto en kijkt op haar telefoon. Ze had niet eens door dat ik er stond. Ze lacht naar haar telefoon. Ik trek haar telefoon uit haar handen. Ze schrikt en kijkt me aan. Ze glimlacht op gelucht. Ik knuffel haar en geef een kus op haar voorhoofd. Haar telefoon trilt. Ze wordt gebeld er staat Bilal met een hartje erachter. 'Wie is Bilal? Vraag ik boos.
'Bilal is ' . Ik laat haar niet uitpraten. 'HJB Ik HOEF JE KKR LEUGENS NIET TE HOREN IK DACHT DAT JE ANDERS WAS MAAR JE BENT GWN EEN KKR HOER' schreeuw ik boos.Perspectief nisrine.
Hoor ik het nou goed. Hij noemt me een kkr kech. 'Als je me een kkr kech vindt kkr op dan ga weg of weet je wat ik ga zelf wel weg' zeg ik boos.
'Ja loop maar weg van de waarheid eh fucking hoer sws heeft heel nederland je gehad daarom ben je naar hier verhuisd om weer door heel België te nemen ' zegt hij. Klaar deze moest hij niet gooien. Ik haal de verlovings ring van mij vinger af en leg het in zijn hand. ' geef deze maar aan iemand die geen kech is' zeg ik gebroken en loop naar huis.
Thuis aangekomen loop ik rechtstreeks naar mijn kamer. Ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Ik pak mijn telefoon en blokkeer hem op alles en verwijder zijn nummer. Ik kijk naar de foto's van ons. Er rollen tranen over mijn wangen. Als hij me nou had laten uitpraten wist hij dat zijn broer me belde. Maar hij is zo eigenwijs en wordt gelijk boos. Nou dat was het dan het is over tussen ons.Hey schatjes van me ,
Hier weer een deel ik heb heel lang niks geplaatst maar ik ben weer back.
Ik zal vanaf nu heel actief zijn dus er komen veel nieuwe delen aan.Xx nisrine💜
JE LEEST
You And Me forever❤🤞
Romancenisrine is een mooi lief meisje met een goud hart . ze is nooit echt bezig geweest met jongens tot hij in haar leven kwam😍 Lees dit boek en duik in het leven van nisrine. Ze zal veel tegenslagen meemaken maar de liefde die ze voor hem voelt blijft...