Perspectief Noah.
We zijn er zegt ammar. Hij parkeert de auto. Ik kijk achter me en zie dat nisrine in slaap is gevallen. Ik stap uit en open haar deur en til haar voorzichtig op en loop naar binnen. Ik loop de woonkamer in en zie redouane , Asia en amira zitten.
Ewa broer gaat het ? Vraag ik.
Ja gaat wel geen erge wond.
Beterschap rust goed uit bro niet opstaan roep me als je iets nodig hebt ik haal het wel' zeg ik.
Thanks broer.Ik loop naar boven en leg nisrine voorzichtig in haar bed. Ik doe haar schoenen voor der uit. Ik zie dat ze haar ogen langzaam opent en me glimlachend aankijkt.
Hey zine inou ( knapperd van me) .
Hey hbiba lekker geslapen. Ja echt lekker. Bedankt voor het optillen.
Ey nisrine.
Ja ? Vraagt ze. Redouane is er zeg ik blij. Omg zeg wollah zegt ze en rent naar beneden.Perspectief nisrine.
Ik ren naar beneden en ga naar redouane . Ik knuffel hem en begin te huilen. Safe nisrine niet huilen ik ben er klaar niks aan de hand. Sust hij me. Safe hbiba kom niet huilen zegt Noah en opend zijn armen. Ik spring in zijn armen en snuif zijn geur op.
Ik kan niet wachten tot ik hem mijn man kan noemen. Kom we gaan slapen zegt hij en tilt me op. Sbah 3la ghair ( slaap lekker ). Zeg ik en hij loop met mij in zijn armen naar mijn kamer.
Nisrine waar kan ik me om kleden?
in een van de logeerkamers kom ik laat je zien. Ik laat hem zien en loop weer naar mijn kamer ik kleed me snel om en ga on bed liggen.
Er wordt geklopt op mijn deur.
Kom binnen zeg ik. Noah kom rustig binnen. Ik kijk hem geshokeerd aan.
Wauw. Hij heeft een trainingspak aan waarvan het vest is open geritst en je zijn sixpack kunt zien.
Ik besef me dat Ik staar en kijk met rode wangen weg. Geen zorgen hbiba binnenkort is hij helemaal van jou.
Ik wordt nog roder en kijk weg .
'Zullen een film kijken' stel ik voor.
Hij knikt en ik pak me laptop erbij.
Wil je film of serie ? Vraag ik . Kom samen aan een serie beginnen . Zegt hij. Ja is goed.
Heb je al een in gedachten? vraag ik.
Heb je THE 100 al gezien ? Vraagt hij.
Nee wou er aan beginnen maar kwam er niet aan toe. Wil je die kijken? Vraag ik. Als jij het wilt ik zal toch niet veel van de serie zien jou lieve hoofdje is veel mooier , zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd.Perspectief ammar.
Slaap lekker zeg ik tegen amira en rida en loop naar boven. Ik kleed me om en loop naar de kamer van Asia ik klop aan en hoor haar lieve stem . Binnen roept ze.
Ik loop naar haar toe een ga aan de zijkant van haar bed zitten.
Hey hbiba alles goed vraag ik. Goed hmdl met jou vraagt ze lief.
Kom naast me liggen ik eet je niet op'. Zegt ze lachend.
Ik ga naast haar liggen en me armen over haar heen. Je bent lekker warm zegt ze en knuffelt me. Na een lange knuffel laat ze los en gaat op mijn borstkas liggen. Ik zie dat me hartkloppingen haar ontspannen.
Slaap lekker zina inou. Zeg ik en druk en kus op haar voorhoofd.
Slaap lekker krullenbol inou ik hou van je. Zegt ze lief en gaapt.
Ik jou van jou hbiba zeg ik en voel en ga met me handen rustig door haar haar. Langzaam sluit ze haar ogen. Ik kijk blijf haar aankijken maar niet voor lang want mijn oogleden worden zwaar en langzaam val ik ook in slaap .De volgende ochtend.
Perspectief nisrine.
Ik open rustig mijn ogen en zie noah vredig slapen.
Ik sta rustig op zodat Noah niet wakker wordt. Ik druk een kusje op zijn lippen en fluister zacht : ik hou van jou. Ik loop rustig uit en sluit de deur. Ik loop de douche in en neem een lekker warme douche.
Na lekker te hebben gedoucht trek ik dit aan :
JE LEEST
You And Me forever❤🤞
Romancenisrine is een mooi lief meisje met een goud hart . ze is nooit echt bezig geweest met jongens tot hij in haar leven kwam😍 Lees dit boek en duik in het leven van nisrine. Ze zal veel tegenslagen meemaken maar de liefde die ze voor hem voelt blijft...