PAINE SI ROSII

98 2 0
                                    

Imaginea lor mi s-a intiparit in minte...e o imagine care mi-a ramas si o sa imi ramana inca multa vreme de acum incolo...

Observam uneori lucruri de care poate nu suntem imediat constienti.Eu una am darul de a vedea lucurile si de a simti multe.

Exista imagini care intr-o fractiune de secunda ni se cuibaresc in suflet si raman acolo.

Ieri veneam de la scoala si in drumul spre casa am facut piata.Vara pentru mine este o adevarata placere sa merg in piata si sa cumpar legume si fructe.E una din activitatile mele preferate.

Posibil sa fie asa pentru ca ma intalnesc cu multi oameni pe care ii cunosc si imi iau si timpul de a ma opri putin cu ei.Cei mai multi sunt oameni varstnici,carora le trebuie putina atentie.

Ieri,incantata de capsnuile coapte cumparate ma gandeam ca o sa prepar o delicioasa inghetata.Ma gandeam la frisca pe care urma sa o cumpar de la magazin.

In drum am vazut trei persoane.Un barbat,o femeie si un copil.Erau opriti langa peretele unei case si mancau...paine goala si rosie.Mi-a atras atentia copilul care musca cu pofta din acea paine si din rosie,femeia care nu avea incaltaminte si care avea o culoare nu tocmai sanatoasa,barbatul care musca si el ca si copilul din bucata sa de paine.Langa zid se aflau si cele doua sacose cu cumparaturi ale lor,paine si rosii...si nu stiu ce or mai fi avut.

Se vedea pe ei ca nu au o situatie materiala prea buna,insa am vazut caldura cu care se priveau.Am simtit la ei unitatea,familia.Ei trei formeaza un intreg si nu au avut nevoie decat de paine si rosie pentru a arata ca se pot bucura ...impreuna.As fi vrut atunci sa ma opresc si sa le vorbesc.Insa mi s-a parut nepotrivit sa le stric momentul acela de familie.

Mi-a ramas in suflet totul ...si normal ca am uitat de inghetata mea...

Cu siguranta nu ar fi fost la fel de delicioasa ca painea cu rosii...

Totul e asa un fel de bucurie,insa e amestecat cu tristete.Oameni ca acestia ar merita cu siguranta mai mult!!!

clipe din viata unui omWhere stories live. Discover now