BATAIA E RUPTA DIN RAI

42 2 0
                                    

 Fiind prima duminica din an ,dupa sarbatori,m-am gandit sa vad putin si de suflet.Am pornit spre biserica,loc in care sufletul meu isi cauta mereu calea pentru a multumi pentru tot ceea ce mi-a fost dat sa traiesc,fie ele bune sau rele.

 Mereu ma uimeste linistea care am cuprinde acolo,la fel si azi.Recunosc ca nu merg pentru a cere,recunosc si ca ar trebui sa fac des acest drum.Il fac insa de cate ori simt ca am pentru ce multumi,si nu sunt putine lucruri sau momente in care ar trebui sa multumesc.

 Acolo ma gandesc ca vor urma si alte incercari carora cu siguranta le voi face fata.Acest lucru pleaca din noi.nu sunt un om foarte religios.

Am parasit senina acest loc indreptandu-ma spre casa,insotita fiind de cuvintele ,,Dumnezeu este lumina,,.

  Am obiceiul sa fiu atenta in jurul meu.Sunt foarte des atenta la cum sunt oamenii,ce vorbesc,ce simt.La fel si azi...pasii mei s-au indreptat spre un magazin alimentar...ma gandeam zambind ca o sa fac un desert pe care o sa il savurez impreuna cu fiul meu...

 Am pasit printre rafturi si auzeam franturi dintr-o conversatie...era o doamna mai in varsta decat mine si doua vanzatoare.La urechile mele au ajuns cuvintele,,nu degeaba se spune bataia este rupta din rai,,.Normal ca mi s-a zbarlit pielea...au continuat relatarile de genul...mi-a tras tata o bataie de am tinut-o minte...noi stiam alt respect...etc.Am incercat sa tac...insa recunosc ca am un mare defect...ma abtin cu greu.Urma sa achit cumparaturile si mi-au iesit pe gura cuvintele,,ma abtin cu greu,,.Vazatoarele ma cunosc si atat a trebuit...astfel am ajuns la discutia pe care o am des cu oamenii...mereu spun ,,va rog sa va faceti timp pentru copii,stati cat mai mult de vorba cu ei si incercati sa le ararati ca le sunteti aproape,,.Mereu vine argumentul ca nu exista timp.Asa si azi...am spus insa ...copilul tau este mai important decat rufele care asteapta sa le calci sau vasele care asteapta sa le speli.Aceste treburi casnice pot fi amanate.Copilul tau merita sa ii aloci timp sa il asculti si sa ii vorbesti.Urmatoarea provocare...nu se vad rezultatele....Normal ca nu se vad rezultatele imediat,normal ca fiecare tanar se opune ideiilor in prima faza.Totusi mereu spun daca sadesti ceva acolo in sufletul copilului tau ,sigur va da roade,fiindca tu ai pus dragostea ta de parinte acolo si aceasta dragoste este unica.Mi-ar place sa nu mai aud cuvintele acestea,,bataia este rupta din rai,,.Nu sunt si nu voi fi niciodata de acord cu asa ceva.Stiu ca vor fi si pareri contra,insa eu raman la a mea...o vorba buna si caldura sufleteasca dau mult mai multe rezultate decat teama si violenta.

  Si uite asa merg inainte,cu provocari ,cu incercari,cu lucruri bune si rele...Si cine a zis ca cuvintele acestea prima data a gresit,,,in Rai sunt sigura ca este doar bucurie,zambet si lumina...:)

clipe din viata unui omWhere stories live. Discover now