eram pe la inceputul clasei a 10-a...imi amintesc ziua aceea parca a fost ieri...eram in laboratorul de biologie inconjurati de borcanele alea cu animale in formol...planse...iiiiii...
eu o fata slaba,stearsa ,nebagata in seama de nimeni,retrasa in banca ei ca un soricel...priveam cu invidie grupul plin de voie buna de la tabla unde se radea ...nu faceam parte din grupul lor...eram parca inexistenta...normal acolo era si ,,el,, ...,,el,,un baiat frumos ,,,mister-ul,, de la balul din anul anterior...inconjurat asa cum era normal de o sumedenie de fete frumoase si voioase...nebuna de Iri suspina...la un moment dat mi-am dat seama ca niciodata nu voi avea sansa sa concurez cu frumusetile acelea...am inceput sa lacrimez...acum cand ma gandesc mi se pare absurd ca am plans ...pe atunci insa sufeream cumplit...
a intrat profesorul...biologie...imi placea materia ,dar nu excelam la nimic ...parca nici de asta nu imi pasa...,,el,,desigur pe langa ca era Fat-Frumos...mai era si al naibi de destept...si era seful clasei...
si-a inceput domnul profesor lectia ...gandurile mele insa aiurea...la un moment dat ma fulgera un gand...si daca totusi???
a fost momentul acela in care mi-am dat seama ca pot sa am o arma impotriva ignorantei...ca o sa fiu si eu observata odata...normal ca nu era vb sa imi vopsesc parul sau sa ma machiez...m-ar fi jupuit mama de vie ...eram fata cuminte...ideea era alta...sa ma pun cu burta pe carte...
am luptat aproape doi ani...a venit si clasa a 12-a...ca in fiecare an se apropiau alegerile pentru ,,sefia clasei,,...domnul diriginte de fiecare data chema in prima banca candiatii si clasa alegea...in anul acela in prima banca a stat normal ,,el,,si ...langa el ...eu ...statea ca o statuie...eu nici sa respir nu indrazneam...au inceput discutiile ...argumentele...si seful clasei ...am fost aleasa eu...momentul in care el a pierdut a coincis cu momentul in care si-a intors capul si m-a privit ...foarte lung...eu eram rosie ca focul...din mai multe motive ...eram mandra ca a avut atunci ochi si pentru mine ...doar ca s-a intamplat ceva ciudat ...din acel moment a inceput sa se intereseze de soarta mea ...eu insa nedezmintindu-mi zodia ...m-am plictisit ...si chiar nu am mai vrut ...totul s-a terminat la primul sarut ...care a fost sub asteptarile mele ,,,nu mi-a dat aripi ...dar m-a invatat multe