Ceray gözlerini kapatarak söze girdi ...
***********************♡♡♡***********************
BU BÖLÜMÜ SARIL BANA ŞAKISINI DİNLEYERK OKUMANIZI
TAVSİYE EDERİM :D
Bak Dilara sana bişi söylemek isityorum ben yıllardır kimse için böyle hissetmemiştim seni gördüğümde sana sarılmak,öpmek , kokunu içime çekmek istiyorum seni görünce istemsizce gülümsüyorum,gözlerim senden başka biryere çeviremiyorum, karnımda bir gıdıklanma oluyo ,sözler boğazımda kenetleniyo, azğazım kuruyo , sadece sana sarılmak geçiyo içimden ,senin gözlerine bakmak ,gün boyu seni seyretmek istiyorum, sadece parfünün kokusunu tüm gün almak ,sen üşürsen sana sarılamak, gece sahile gidip sen yıldızları izlerekn seni izlemek, elerini tutmak, saçlarına dokunmak, sana sarılıp iyiki benimsin diyebilmek istiyorum seni her gördüğümde derken gözünden bir damla yaş süzüldü eliyle silerek elerimi tutu dilara seni çok seviyorum aşığım dedi biranda dona kaldım bunu sedaya yapamazdım seda en yakın arkadaşlarımdandı elerimi çektim çantamı alıp odan dışarı çıktım kapını yanından içeri baktım Ceray hala yerde oturuyodu kafasını aşağı eğmiş içini çeke çeke ağlıyodu ben duvarın dibine oturup başımmı dizlerime koydum dizlerim ıslanmıştı . Kafamı kaldırıp duvara koymuştum gözlerimi açtığımda karşımda gördüğüm kişi karşısında ağzım açık kalmıştı ...
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR :) ♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♥♥♡